Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 14:48, 23 Paź 2010 Temat postu: Gaźnik K60B |
|
|
Witam. Panowie, mam pytanko.
Jak ten gaźnik będzie się spisywać w naszych silnikach? Wiem, że spalanie się zmniejszy. Ale mało informacji znalazłem jak się sprawuje. Jedni mówią że muli i w tym silniku to bez sensu. Drudzy, że podnosi moc i w ogóle super, fajnie.
Jak to w końcu jest? Jest sens go zakładać? Będę zmieniać gaźnik i chcę własnie na ten. A jak nie to od Simka. A i nie chcę postów typu: bierz od simka, albo zostaw oryginalny. Interesuje mnie K60B
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 14:52, 23 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 15:11, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Swego czasu i taki gaźnik się znalazł w moim ogarku. Żadnych przecieków, wszystko ładnie pasowało, przysłonka ssania, ładnie odpalał. No ale.. przysłonka po chwili się wyrobiła i nie mogłem jej wdusić. Co do mocy u mnie ona bardzo spadła, co zapewne jest wynikiem małej dyszy paliwowej. Jeśli by ją zmienić, to może i by z tego połączenia coś fajnego wyszło.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 11:23, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Czytałem, że można dać dyszę od simsona. Gaźnik niedługo będzie mój, to będę was informować w tym temacie jak prace przebiegają. Możliwe że dopiero po zimie to będzie, bo będę robić remont całego motoru.
Gaźnik będzie oryginalny z CCCP.
@Down.
No dzięki, dzięki.
Jeśli macie jakieś pomysły co do tego gaźnika to proszę pisać.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 15:53, 25 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kazik3201
Początkujący
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skęczniew
|
Wysłany: Nie 20:41, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Czekam na wyniki pracy i życzę powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 18:47, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie mam do was pytanie. Podobno spalanie jest mniejsze niż na Jikovie i równe albo mniejsze niż na Simsonowskim gaźniku. W zimę robię remont i wymieniam dużo części silnikowych(np: cylinder, tłok...) No i czeka mnie dotarcie. W czasie docierania potrzeba dużo paliwa z olejem, żeby było smarowanie dobre. I teraz pytanko. Czy może się zatrzeć na tym gaźniku? On podaje mniej paliwa, czyli jest mniejsze smarowanie. Tak sobie myślałem, żeby w czasie docierania zostawić Jikova, a potem wsadzić K60B.
Poza tym gaźnik jest już u mnie, wszystko wyczyściłem. I muszę wam powiedzieć, że ten gaźnik to cudo. Ssanie, filtr paliwa w gaźniku. Dysza tu jest 62, ale można dać od simsona np: 65 czy 68. Jutro sobota to może pójdę kombinować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Sob 13:48, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
myślę że lepiej by było dotrzeć na seryjnym gaźniku chociaż nie robi to sporej różnicy lepiej dotrzeć dobrze i mieć pewność niż potem żałować kasy wpaplanej w błoto ja jednak bym dotarł jawkę na seryjnym gaźniku
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 16:42, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Doszedłem do wniosku, że jak mi się uda założyć K60B to będę na nim jeździć. Ale nie jest tak pięknie jak myślałem... Do rzeczy. na początku był problem z łączeniem króciec-gaźnik bo była dość duża szparka przez które łapałby lewe powietrze. Dałem starą uszczelkę i sylikon. Później trzeba było założyć linkę gazu. No to przełożyłem sprężynkę, ale okazało się, że była za duża. Już miałem ciąć to z Jikova, gdy nagle zobaczyłem długopis. Rozkręciłem go i wyjąłem sprężynkę, założyłem i działa(!). Tylko, że nie odbija manetka i trzeba jej pomóc. Okej, zakładam gaźnik, odkręcam kranik i nagle benzyna cieknie mi na cylinder. Uszczelniłem tą część, tam gdzie jest pływak. Dobra, zakładam i odkręcam znowu, wyciekało mi taką dziurką, co jak jest za dużo paliwa to tamtędy ucieka. Zatkałem tą dziurkę i zaczęło mi uciekać przez tą górną część, gdzie jest przepustnica i przez to takie...co się naciska żeby przelać, ten guziczek. Nie wiem jak to się nazywa. No i dałem se spokój na dzisiaj z tym. Co to może być? Na jikovie jak odkręciłem benzynę to ona się przelała i w pewnym momencie przestawała, a tutaj to leje się i ucieka przez wszelkie dziurki i szczeliny(gdzie tylko się da). Wiecie może dlaczego tak jest?
Zdjęcia:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Filmy:
http://www.youtube.com/watch?v=ie5CW2i_Spo
http://www.youtube.com/watch?v=_yD5iTe63jM
http://www.youtube.com/watch?v=NOrM19gq8Oo
@edit.
Tak jak mówił Plusminus, moc trochę spadła. Nie jest już tak zrywny jak na Jikovie. Co do prędkości max to nie wiem. Ale chodzi mi o mniejsze spalanie. Dysze niedługo będę dawać od simsona, ale najpierw chce go naprawić żeby nic nie ciekło. A i będe dawać króciec zablokowany.
@down.
tak tak, uszczelnić. Sam widziałeś którędy benzyna uciekała, wszędzie.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 17:15, 30 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
juskief
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Świdnik k. Lublina
|
Wysłany: Sob 17:13, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Zdjęcia moim aparatem robione Co do gaźniczka to trzeba go uszczelnić i będzie dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 18:22, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
No silikonu to nie żałowałeś Z tego co pamiętam zaworek w tym gaźniku miał na końcu taką chyba silikonową kropkę uszczelniającą, może ją zgubiłeś i go przelewa. Jutro poszukam, jak coś znajdę do tego gaźnika mogę dostarczyć Tobie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 18:32, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
No fakt, nie żałowałem. Ale się zdenerwowałem jak mi wszystko ciekło. To dałem więcej, tak w razie czego. Na tym zaworku ja mam taką czarną uszczelkę, więc to raczej nie to. Pływak jest szczelny, bo sprawdzałem w wodzie. Nie wiem dlaczego go tak przelewa. Może coś z pływakiem trzeba kombinować? W jikovie to się odginało te blaszki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 18:38, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Tutaj nie ma żadnej regulacji poziomu paliwa.. Więc zobacz, czy Ci zaworek nie puszcza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 18:49, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ale wiesz, czytałem to ludzie ustawiają jakoś ten pływak. Sprawdziłem, tam jest uszczelka gumowa na końcu i nie puszcza.
@edit.
Czytałem, że pływak ma być równolegle do gaźnika. No to już go tak ustawiłem. Ja miałem dość wysoko ten pływak, może przez to go tak przelewało. Sprawdzę to we wtorek. Chyba, że jutro, ale niedzielna praca w g*wno się obraca
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 19:15, 30 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|