Chcę wymienić pare części

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JawaMustang
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 17:12, 29 Lis 2012    Temat postu: Chcę wymienić pare części

Witam. tak jak w temacie chcę wymienić parę części ! ale tu mam pytanie co musze robić aby je zamontować. !

- Chciałbym założyć Gaźnik z Pocket bike. i tu pytanko co musze zrobić aby on się nadał do jawki ?

- Czy mogę wsadzić głowicę z komara ?? lub z jakiego innego motorku bym mógł wsadzić i co bym musaił robić ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Czw 17:34, 29 Lis 2012    Temat postu:

a po jaką cholerę chcesz coś takiego robić? jak średnica gaźników ta sama to raczej nic. Tylko czy jest sens? Natomiast z tą głowicą komara to nie wiem co Ci na dekiel bije ? Najlepiej zmień dilera Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SANDOMIERZ

PostWysłany: Czw 17:36, 29 Lis 2012    Temat postu:

Hahha Smile z głowicą to żeś doje** ale z tym gaźnikiem to może chodzi mu o to żeby się dało go lepiej wyregulować albo coś Smile poczytaj kolego bo są opisy itp jak to zrobić. Na YT widziałem jak koleś od piły wsadził daźnik do ogara 200 i pisał że płynniej mu chodzi Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Czw 19:14, 29 Lis 2012    Temat postu:

żeby wpasować inny gażnik wystarczy dorobić kruciec nowy i tyle.
co do innej głowicy to ciężko wykonalne to jest


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 20:49, 29 Lis 2012    Temat postu:

Inna głowica co by pasowała bez przeróbek to tylko legendarne "słoneczko" czeskiego tuningu, niemal nie osiągalna w Polsce ale ktoś się oferował że sprowadza części z czech na zamówienie, inne głowice nie dadzą oczekiwanego efektu (rzadko kiedy silnika ma poziomo cylinder a to wymaga by żeberka były inaczej ustawione do tego rozstaw szpilek, średnica cylindra i pojemność silnika i już nie masz od czego włożyć głowicy a nie wspomnę o ukształtowaniu komory spalania głowicy). Co do gaźnika to da się wmontować niemal wszystko (z lepszym lub gorszym skutkiem). Poczytaj nawet tu na forum od czego ludzie wkładają gaźniki z dobrym skutkiem, często od simsona 16n3 (chyba taki), k60b (ruski) i od pił spalinowych, ale wtedy prawie zawsze trzeba dorobić króciec, głównie dorabiają z rurek miedzianych lutowanych ze sobą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Czw 21:18, 29 Lis 2012    Temat postu:

nowicjusz teraz to żeś z tą miedzią dowalił nieźle. króćce powinny być tak zrobione żeby nie było oporów przepływu , na kolanku miedzianym jest straszne zawirowanie i opór

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 8:06, 30 Lis 2012    Temat postu:

Pisałem ze robią tak a nie że to najlepsze wyjście. Poza tym nie wszystkie krócice są "bezoporowe" (z skuterów z tesco lub inna chińszczyzna). Ja tam osobiście się nie bawię w tuning (bo drogie efekty małe + krótka żywotność jak dla mnie bezsensu/nie opłaca się), dlatego piszę co usłyszałem/przeczytałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin