Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
zamontowanie gaznika w innym miejscu ogar 200
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz15
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:17, 15 Gru 2012    Temat postu: zamontowanie gaznika w innym miejscu ogar 200

Wpadłem na taki pomysł aby umieścić gaznik w innym miejscu tak jak na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=a3Bqu8Dz7iY tylko nie wiem w któłrym miejscu było by najlepiej i najwygodniej bo może kiedyś tak zrobię i co wy o tym myślicie bo moim zdaniem to moze dodac lepsze osiagi i wiecej mocy Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateusz15 dnia Sob 22:26, 15 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Sob 22:30, 15 Gru 2012    Temat postu:

nie wiem co mu dało takie napełnianie skrzyni korbowej , efektów jakichś cudownych nie ma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 23:44, 15 Gru 2012    Temat postu:

No bo nie wiesz co to jest za rozwiązanie.
Jeżeli autorze zrobisz stawidło to jestem Twoim fanem, chociaż póki co widzę, że nawet nie znasz podstawowych zasad zasilania silnika 2t..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 1:08, 16 Gru 2012    Temat postu:

+- nie znam pepićkowego
z tego co wiedzę to mieszanka jest dostarczana bezpośrednio do komory korbowej z pominieciem kanałów dolotowych cylindra. co daje nam szybsze pobieranie mieszanki i nic więcej.

jak wiesz coś więcej to dopisz bo chętnie dowiem się czegoś na ten temat. jestem otwarty na nowe wiadomości


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 2:12, 16 Gru 2012    Temat postu:

Poszukaj wzmianki w książce A. G. Bella "perofrmance tuning" o Rotary valve disc a dowiesz się zasady działania takowego rozrządu w 2t. Swoją drogą jest to bardzo ciekawe rozwiązanie. z pojemności 500ccm na stawidle zostało uzyskane 148KM. Wynik całkiem ciekawy, a z tego co widziałem ten silnik jest możliwość jeszcze większego jego podkręcenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz15
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:05, 16 Gru 2012    Temat postu:

tylko teraz tak pomyslałem czy nie trzeba czasami dodatkowego kanału bo na innych filmikach jak widziałem jest ich wiecej niz 4. O a teraz znalazłem stronke chyba czeska i jes tam coś ciekawego o tuningu http://www.jawa50speed.wz.cz/j50s.html

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateusz15 dnia Nie 10:07, 16 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 10:17, 16 Gru 2012    Temat postu:

+- rzuć PDF'a bo u nas w bibliotece takiej literatury nie mają

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 10:39, 16 Gru 2012    Temat postu:

10 sekund szukania w googlach..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 10:43, 16 Gru 2012    Temat postu:

jak mniemam polska wersja nie istnieje ? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 10:51, 16 Gru 2012    Temat postu:

mateusz15 napisał:
tylko teraz tak pomyslałem czy nie trzeba czasami dodatkowego kanału bo na innych filmikach jak widziałem jest ich wiecej niz 4. O a teraz znalazłem stronke chyba czeska i jes tam coś ciekawego o tuningu http://www.jawa50speed.wz.cz/j50s.html


Zależy dokładniej co chcesz zrobić..

holipa- Nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 11:49, 16 Gru 2012    Temat postu:

no to spróbuję przetrawić tę lekturę po powrocie do kraju

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz15
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:09, 16 Gru 2012    Temat postu:

plusminus no chciałbym kiedyś zamontować gaznik w innym miejscu nie na cylindrze tylko np nad wałem wyciąć dziure i tam zamontowac kruciec a orginalna dziure na cylku zaślepić. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 12:24, 16 Gru 2012    Temat postu:

Zrobić 'dziurę' to nie problem. Problem pojawia się wtedy, gdy uświadomisz Sobie, że zmarnowałeś dobre kartery. Pierw musisz się douczyć po co tak się robi, co to daje, jak się to robi no i jak to wszystko zgrać ze sobą.. To wszytko jest ustalone i ma swój własny cel..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 13:31, 16 Gru 2012    Temat postu:

trza by dać do kompletu zapłon bezstykowy bateryjny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz15
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:00, 16 Gru 2012    Temat postu:

no i moze jeszcze zawór membramowy tak jak jest w nowszych silnikach 2 t . a o kartery to bym sie nie martwił bo mam jeszcze jedne. A i mam jeszcze jedno pytanko czy mozna zamontować gas box do ogara 200 i czy to coś da ??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateusz15 dnia Nie 17:41, 16 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin