Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
kupię cylider 70cmm do jawki
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzawajka
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: krosno

PostWysłany: Śro 10:22, 17 Paź 2012    Temat postu: kupię cylider 70cmm do jawki

siemanko słyszałem że ktoś tu na forum sprzedaje cylindry do jawki czeskie te 70cmm macie namiary na tg kogoś ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
asd123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Sob 19:42, 20 Paź 2012    Temat postu:

Nigdy nie słyszałem oi cylindrze 70 do jawki wątpie aby takowe były wogóle w czechach a i do tego jeszcze trzeba by było kartery rozwiercać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dav6030
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 20:14, 20 Paź 2012    Temat postu:

ojapier. Oryginalnie nie ma 70ccm, ale np. kilku pasjonatów z konkurującego forum. Wymodziło ów cylinder.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dzawajka
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: krosno

PostWysłany: Nie 10:07, 21 Paź 2012    Temat postu:

jeszcze 1 pytanko może wiedzieli byście , jak zamontować bębranę pod gaźnik do jawki . ? ma ktoś jakiś schemat jak to zrobić .?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 13:14, 21 Paź 2012    Temat postu:

tiaa w każdej kieszeni dwa schematy....
musisz kostkę z alu odlać i rzeźbić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dzawajka
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: krosno

PostWysłany: Nie 13:36, 21 Paź 2012    Temat postu:

aha ok . ale nie miał byś jakiś fotek jak to zrobić , albo jakiś schemat .??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 13:40, 21 Paź 2012    Temat postu:

nie niema. musisz ruszyć łbem i samemu wymyślić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
asd123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Nie 14:13, 21 Paź 2012    Temat postu:

Google nioe gryzą http://www.bikepics.com/members/przem578/p5/ http://www.jawencja.fora.pl/tuning-mechaniczny,22/membrana-jak-zrobic-ile-kosztuje,8876.html http://firesnek.sweb.cz/novinky.htm a efekt końcowy http://firesnek.sweb.cz/novinky/mustang3.jpg następnym razem szukaj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Nie 16:46, 21 Paź 2012    Temat postu:

dzawajka napisał:
... bębranę ...


o bębranie nie słyszałem ale o MEMBRANIE już tak Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dzawajka
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: krosno

PostWysłany: Nie 18:05, 21 Paź 2012    Temat postu:

nie wiedziałem jak to się piszę hehe . no to już widziałem ten link ale jak do tg kogoś napisać bo chciałem się dowiedzieć kilka rzeczy to nie wiem , chyba że macie z tą osobą jakiś kontakt .?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 18:08, 21 Paź 2012    Temat postu:

Przeważnie to mało kto chce mówić coś o sztuce przerabiania, bo w końcu to jest jego zarobek, więc po co komuś ma mówić o tym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adik50
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 15:55, 16 Lis 2012    Temat postu:

Ja mam cylinder do jawki jest to troche większy od tych 60cm co sa na allegro, to większy chyba o 2 szlify lub więcej, ma dorobione 3 kanały czyli ma 5 kanałów ssących i powiększony kanał wydechowy, ma założoną membranę, jest zamątowany do niego kruciec przystosowany do gaźnika od simsona. sprzedam z dobrą cenę razem z gaźnikiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SANDOMIERZ

PostWysłany: Pią 17:30, 16 Lis 2012    Temat postu:

A membrana nie powinna od razu dawać paliwa do komory wału?? Smile Chociaż w rg miałem ją w cylindrze w sumie... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adik50
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 18:13, 18 Lis 2012    Temat postu:

A to jeszcze lepiej jak jest w cylindrze bo nie powiększa się szkodliwa powierzchnia powietrza w komorze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 18:38, 18 Lis 2012    Temat postu:

Nie koniecznie jest to prawdą..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin