3 pierścieniowy tłok ??
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Pią 14:13, 28 Wrz 2007    Temat postu:

sranie w banie ze mocneij obrywa. ale macie nawalone w głowach żal.pl to nie zalezy od ilosci pierścieni tlkyo od ich stanu i tolerancji pasowania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 8:01, 29 Wrz 2007    Temat postu:

Dokładnie , muszą idealną przerwę mniec na zakmu itd ,od teog zalezy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukas1554
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jawiszowice

PostWysłany: Śro 20:55, 05 Mar 2008    Temat postu:

sorki że sie wtroncam do waszej rozmowy ale nie moge słuchac jak wy tu pierdoły piszecie. po pierwsze to tłoki 2 pierścieniowe są dalej produkowane, po drugie bylem dzisiaj w czeskim sklepie i nie mieli tłoków trzy pierścieniowych tylko dwó,

kiedyś mialem w ogarze dwu pierścieniowy i na niego nie nażekałem, ale jak każdy wie po 3 tys trzeba bylo go wymienic wiec kupilem trzy jeżdze na nim juz może ze dwa lata i nie nażekam nie powiem ale mam zamiar robić teraz na wiosne remont to znów powruce do dwu pierścieniowego, a i to nie jest prawdą że jeśli trzy pierścieniowy to leprza kąpresja, spotkalem sie z tłokiem z jednym pierścieniem w silniku jawowskim dla niedowiarków przesyłam link

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Śro 21:32, 05 Mar 2008    Temat postu:

jest to tłok z wałem od innej jawki o ile jawki a nie od mustanga czy pancerki lub ogara 200...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 13:55, 06 Mar 2008    Temat postu:

lukas1554: Do Jawki też wkładają czesi drewniany tłok. I Ty też zrobisz to samo co oni? Wg mnie nie ma żadnej różnicy w sensie jazdy. Jesli chodzi o to, że w sklepie jest 3-pierścieniowy a nie ma 2 to nie znaczy, że 2 jest gorszy. To znaczy, że sklep jest zaopatrywany w ten typ tłoka tylko dlatego, że hurtownia od której kupuje części nie ma 2 pierścieniowego tłoka. W jawce jest tak mała moc, że nie odczujesz czy jedzisz na 2 czy 3 pierścieniowym tłoku. Wsadzenie 2 nie jest żadnym tuningiem tak jak i wsadzenie 3. Wszystko zależy od tego jak dotrzesz silnik i jak potem będfziesz go eksplatował. Dam pewien przykład. Niektórzy wkładają cylki 60ccm, robią jakieś niesamowite tuningi w czasie docierania i co z tego mają? Wyciągaja ledwie 70. A taki motor który jest w miarę dobrze utrzymany, ma dobrze dotartą czeską 50 i odblokowany silnik leci spokojnie 75. I jaki w tym morał? Wszelki tuning trzeba robić po dotarciu to po pierwsze a po drugie, że Wszystko zalezy od stopnia dotarcia. Wybrażcie sobie, że jesteście takim silnikiem. Kupuje Was jakiś zapaleniec. Jeszcze Wasze części nie są dobrze spasowane a on już wami szarżuje i coraz bardziej się rozlatujecie i Wasze organy ulegają psuciu. A teraz inna bajka. Kupuje Was taki dziadek. Spokojnie dociera silnik. I potem omija takiego zapaleńca szerokim łukiem. A tak wracając do tematu. Nie ważne jaki tłok. Ważne jak dobrze jest dotarty. Z polskiej 50 tez można coś wycisnąc po dobrym doatrciu, które będzie na pewno trwać trochę dłużej niż oryginalnej czeskiej 50.

Ps.: Ale się rozpisałem ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Czw 15:32, 06 Mar 2008    Temat postu:

wedłog was jawka bez tuningu jest na tyle zurzyta z wiekiem że nie zamknie licznika? ja na zurzytej jechałem 76 po prostej z osoba z tyłu i niemiałem gdzie sie rozpędzić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ramzes
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:04, 07 Mar 2008    Temat postu:

sory ze zrobie offtop ale ja pier!@#$% ludzie analfabeci i dyslektycy weźcie sprawdzaje błędy bo mnie oczy bolą i niejednego tu jakie byki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zal

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ramzes dnia Pią 14:05, 07 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KaeM
Nowy
Nowy



Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:41, 09 Mar 2008    Temat postu:

hehe wiecie co ja myśle że nie może być 4 pierścieni bo 4 pierścień trafi na blokadę i nie wejdzie aha i jakbyś odpalił maszynę biegnąc przez pół kilometra ??Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin