3 pierścieniowy tłok ??
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Pią 15:33, 09 Cze 2006    Temat postu:

jawak ma 2 pierścienie. a co do tłoka 3 pierścieniowego to jest to gówno polskij produkcji. lepiej jest zainwestowac troche w oryginalny tlok jawoski 2 pierścieniowy i bedzie lepszy efekt. polskie tłoki puchną w cylindrze i dupa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 23:18, 09 Cze 2006    Temat postu:

potwierdzam, ja z seryjnie nigdy wczesniej nie rozbieranego silnika z ogara 200 wyciaglem tłok 2 pierścieniowy.
Powrót do góry
siwy
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Puławy

PostWysłany: Sob 7:32, 10 Cze 2006    Temat postu:

ale rozbierałeś silnik od ogara a jak wiadomo ogary były składane w polsce a części silnikowe sprowadzane z czech

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 9:22, 10 Cze 2006    Temat postu:

miki chyba ty sam puchniesz !~! jawki orginalnie miały 3 pierscienie. ja sie nie znasz to nie pisz oki ?? bo takich pierdół juz jest duzo na forum !! ja mam tłok 3 pir. i chodzi jednym słowem zaje ..... i nic nie puchnie tak jak ty. a tłoki 2pir. to wogóle nie wiem kto to montuje takie scierwo i czy wogóle było to produkowane !!
Powrót do góry
Seba1
Gość






PostWysłany: Sob 10:50, 10 Cze 2006    Temat postu:

To prawda w Jawie 50 Skuter były tłoki z 3 pierscieniami a juz w mustangach robione były z 2, tylko nie liczne mustangi były robione z 3
Powrót do góry
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Sob 19:04, 10 Cze 2006    Temat postu:

dlaczego mowisz ze 3 pierscieniowy to gowno ? dlaczego ma niby puchnac ? to polskie tloki 2 pierscieniowe tez w takim razie puchnal

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Czw 13:21, 15 Cze 2006    Temat postu:

przed remontem miałem tłok 2 pierścieniowy , mogłem robic trasy 60-70 km bez przystanku, a to polskie gówno 3 pierścieniowe co mam teraz to 40-50 i motorek zaczyna przerywac i ciągnąć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
0VV
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z kątowni

PostWysłany: Czw 18:07, 15 Cze 2006    Temat postu:

z tego co wiem to polskie były 2-pierścieniowe a czeskie miały 3 pierścienie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Czw 18:10, 15 Cze 2006    Temat postu:

może nie brde się kłócił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 10:14, 20 Cze 2006    Temat postu:

Zgodzę się, moja jawa również miała 3 pierścienie na tłoku, wymieniałem ostatnio pierścienie. Tylko mi jawa na kopa nie chce odpalać.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 8:04, 25 Cze 2006    Temat postu:

jawki orginalnie były 3 pierścieniowe ( oczywiście te które były kupione w polsce )
a te kupione w czechach były dwu pierścieniowe
Powrót do góry
kaliber 44
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 13:24, 11 Lip 2006    Temat postu:

mój kumpel ma trzy pierścieniowy tłok

ps.jawa fajnie wymiata na pierścieniach od simka Razz


____________

Słuchaj no Kali. Używaj opcji Edit.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macio_tcz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tczew

PostWysłany: Wto 13:30, 11 Lip 2006    Temat postu:

ja takze mam tlok 3 pierscieniowy i dla mnie jest on lepszy niz 2 pierscieniowy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Puławy

PostWysłany: Wto 15:07, 11 Lip 2006    Temat postu:

ale wy zjebani jesteście chyba wam dupy puchną a nie tłoki, czeskie jawki miały 3 pierścienie zobaczcie na czeskich stronach zdjęcia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 15:09, 11 Lip 2006    Temat postu:

siwy, nie klnij, i jeżeli ktoś ma coś nie tak z głową to ty,
po pierwsze:
- czeski tłok był 3 - pierścieniowy
po drugie:
tłoki puchną po rozgrzaniu
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin