tłumik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
allekoles
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 16:56, 10 Kwi 2010    Temat postu: tłumik

elo mam kilka pytan co do tlumika
1.czy jak jade na samym kolanku to moto ma wiencej mocy?
2.jak wyczyscic tlumik
3.a i jeszcze jedno na 2 biegu szarpie tak jak by co chwilke gasl i znow ruszal


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Sob 17:16, 10 Kwi 2010    Temat postu:

1. Jeżeli tłumik jest odblokowany (rozwiercony) to nie ma różnicy.
2. http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/czyszczenie-wydechu-sposob-skladania-porady,4093.html wystarczy poszukać.
3. Wczoraj mi szarpał, dymił, dużo nagaru, było, z tłumika ciekł olej, dolałem benzyny czystej i jest git, wyreguluj gaźnik i zapłon, też powinno pomóc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sob 17:37, 10 Kwi 2010    Temat postu:

na samym kolanku więcej mocy: [link widoczny dla zalogowanych] nie będzie bo jawka to 2 suw, taki zabieg by pomógł 4 suwowi

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Śro 11:23, 06 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Sob 18:29, 10 Kwi 2010    Temat postu:

Powiem wam tak Wink jesli alekos masz jawke z tlumikiem z fajna koncowka Smile to rozwiercanie nic ci nie da bo w tamtym tlumiku nie ma czego rozwiercac Wink no i jak masz ten tlumik to go nie wyciszysz bardziej to wkoncu lata swoje ma Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sob 20:05, 10 Kwi 2010    Temat postu:

nic z twojej wypowiedzi nie czaje
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 11:58, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kry$tian
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Nie 6:57, 11 Kwi 2010    Temat postu:

Kornel odblokowanie tłumika polega na skróceniu kolanka aby te wchodziło góra 4cm do tłumika, anie roziercanie. Ciekwae co chcesz rozwiercać pewnie dławik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Nie 7:07, 11 Kwi 2010    Temat postu:

Chodzi mu oto że jeżeli masz tłumik cygaro, to wystarczy że go dobrze przeczyścisz bo nie ma tam co wiercić. A jeżeli masz zwykły ro go rozbierz wyczyść:
http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/czyszczenie-wydechu-sposob-skladania-porady,4093.html
i odblokuj:
http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/abc-jak-oblokowac-silnik-w-ogarze-200,4442.html

potem będzie chodzić cacy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kry$tian
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Nie 7:10, 11 Kwi 2010    Temat postu:

Aha czyli ty odblokowanie tłumika nazywasz rozwiercanie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 7:12, 11 Kwi 2010    Temat postu:

w zwykłym tłumiku trzeba przewiercić na wylot środkową część a w ostatniej dowiercić 2 otwory

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 11:54, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kry$tian
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Nie 7:13, 11 Kwi 2010    Temat postu:

bergu napisał:
w zwykłym tłumiku trzeba przewiercić na wylot środkową część a w ostatniej dowiercić 2 otwory


Pierwszy raz o takim czymś słysze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 7:18, 11 Kwi 2010    Temat postu:

wszędzie tak pisze żeby odblokować tłumik, kolanko się odblokowuje poprzez skrócenie, gaźnik poprzez rozwiercenie króćca, a zapłon przestawiając na 1,8 przed gmp jeśli dobrze pamiętam
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 11:53, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Nie 7:25, 11 Kwi 2010    Temat postu:

To musisz jeszcze poczytać, te dławiki co są w zwykłym tłumiku, ich trzeba rozwiercić i skrócić kolanko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Nie 10:15, 11 Kwi 2010    Temat postu:

kry$tian napisał:
bergu napisał:
w zwykłym tłumiku trzeba przewiercić na wylot środkową część a w ostatniej dowiercić 2 otwory


Pierwszy raz o takim czymś słysze.


Tak i wywiercice sobie najlepiej 2 dziury w głowicy obok świecy to bedziecie mieli +10 POWER.
W tłumiku nic się nie wierci, tam jest tylko przegroda, dławik i ta pokrywka! Jedynie moto bedzie wtedy głośniejsze i będzie sie wydawac ze jest mocniejsze a to g...o prawda. Tak jak pisali wczesniej koledzy odblokowuje się tylko poprzez ucięcie kolanka zeby wchodzilo jakies 2-3cm do tłumika. Do tego ważne zeby barzdo dobrze uszczelnic caly układ wydechowy bo to też wpływa na pracę silnika.

Ad.1 Nie
Ad2. Normalnie , rozbierz go , wyjmij wszystkie flaki ze środka, wrzuc je do ogniska , niech sie ladnie wypali ten syf, potem go wykrusz po prostu. Cały tlumik takze mozesz wypalic jeżeli nie zalezy Ci na chromie, jak nie chcesz uszkadzac chromu to weź jakąs szmate na kij i "jeździj" nim w srodku rury.
Ad.3 Wypadają Ci zapłony. Ustaw poprawnie zapłon, jeżeli to nie pomoże to sprawdź kondensator i czy nie ma gdzieś przebicia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin