Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
GRUNTOWNY REMONT- PORADZCIE
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pią 8:22, 08 Sty 2010    Temat postu: GRUNTOWNY REMONT- PORADZCIE

Siema. Jest taka sprawa pod koniec tego sezonu na zime robie gruntowny remont. I teraz jak mam cylinder w domu pseudo 60 i tłok (cały zestaw). Mi nie chodzi o moc i moment obrotowy, ale chce żeby ogar mi długo służył, a z tego co słyszałem to te 60cm3 jest do kitu. I czy może dać oryginalny cylinder do szlifu?

A z wałem to co mam kupić cały nowy? czy ten oryginał do regeneracji, albo nowy czeski? musze wiedzieć.

Radzcie jak najwięcej, piszcie jakie macie doświadczenia z tymi częściami.

Moge przyjąć też kilka rad na temat ogólnego remontu.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xolczakx
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z biedronki. (Sierpc)

PostWysłany: Pią 13:24, 08 Sty 2010    Temat postu:

Jeśli chodzi o cylinder oryginalny to możesz zrobić szlif jeśli jest to nominał. A co do wału to najlepiej jak byś kupił ten czeski. Taniej wyjdzie ci regeneracja niż zakup nowego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Dog
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Pią 15:14, 08 Sty 2010    Temat postu:

60 jest ok sam śmigam i polecam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Pią 15:40, 08 Sty 2010    Temat postu:

Jeżeli chcesz to i 60 możesz dać.
Ludzie piszą że są do kitu a jak go dobrze dotrzesz to będzie taki sam jak czeski.
Dokładnie nie wiem bo nie mam ale chyba kupie.
A wał to lepiej kupić nowy.
Ogólnie remontu:
Powymieniaj wszystkie łożyska, wszystkie uszczelki, filtry i takie duperele.
Opony i dętki sprawdź czy są dobre.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kornel9797 dnia Pią 15:44, 08 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Pią 16:33, 08 Sty 2010    Temat postu:

ja radził bym ci dać czeskie 50 jeżeli muwisz że chcesz by ci długo służył bo 60 to wieksza pojemność z czym się wiąże większe spalanie szybciej się grzeje no i co najważniejsze szybciej zużywa ja bym dał 50 cylinder czeski ten wał bym dał do regeneracji łożyska nowe simeringi tarcze sprzęgłowe i wtedy dobrze dotrzeć i będzie służyć długo:)PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Dog
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Sob 10:21, 09 Sty 2010    Temat postu:

pawlo300 nie prawda 60 wcale nie jest gorsza od 50 ja jeżdzę już bardzo długo na 60
i nie ma różnicy w użytkowaniu tylko jest mocniejszy i troszkę szybszy niż 50


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brodaty22
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:30, 11 Sty 2010    Temat postu:

witam
mam pytanie dotyczące silnika jawki 50 (kaczki)
co radzicie??
-kupić cylinder, tłok(komplet) 60ccm
-kupić tłok i jezdzić na starym cylindrze 50ccm
i czy przy zmianie cylindra nie musze zmieniać głowice bo czytałem że nie trzeba ale wole jeszcze zapytać....
wielkie dzięki
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pon 18:36, 11 Sty 2010    Temat postu:

jeżeli masz cylinder w dobrym stanie to po co zmieniać, wystarczy tłok z pierścieniami, nie, głowica moze zostać stara

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brodaty22
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:36, 12 Sty 2010    Temat postu:

wielkie dzięki kolego Smile najbardziej nie byłem pewien tej głowicy....
zdrówka życzę....
jakbyście mogli jeszcze podpowiedziec jak wyczyścić bak w środku??
będę wdzięczny i z góry wielkie dzięki
pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Brodaty22 dnia Wto 20:43, 12 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Wto 21:12, 12 Sty 2010    Temat postu:

wsypujesz kamyków, lub nakrętek do środka, wlewasz odrdzewiacz, trzepiesz tak parę dni,wiesz, potrzep 3 min odstaw na pare godzin i znowu, potem wylej, wypłucz ropą i można śmigać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brodaty22
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:20, 13 Sty 2010    Temat postu:

wielkie dzięki kolego
jakbyś potrzebował pomocy to pisz....może coś doradze....
a nie wiesz czy do jawki 50 pancerki (kaczki) musi być linka tylnego hamulca czy może być jakiś drut czy coś w tym stylu??
kupiłem jawkę a właściwie resztki i postanowiłem ją odremontować
mam wszyskie obudowy itp. jeszcze tylko ten cylinder, łożyska do silnika i wszystkie linki
pozdrawiam
dzięx


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Śro 19:21, 13 Sty 2010    Temat postu:

musi być linka, taka króciutka, jakbyś potrzebował części, czy nawet całej pancerki z papierami to służę uprzejmie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 7:27, 14 Sty 2010    Temat postu:

Profi napisał:
wsypujesz kamyków, lub nakrętek do środka, wlewasz odrdzewiacz, trzepiesz tak parę dni,wiesz, potrzep 3 min odstaw na pare godzin i znowu, potem wylej, wypłucz ropą i można śmigać


Trzepiesz xDDDD Padam z tego tekstu xD Możesz liczyć na naszą pomoc,bo widać,jesteś nowy. Każdy z nas był.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kusiu175
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 409
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Perła

PostWysłany: Pon 17:12, 18 Sty 2010    Temat postu:

Siema koledzy, z racji że jest w miare nowy temat to się podczepie do niego z moją sprawą. A mianowicie...
Planuje remont ogara... mam na ten cel ok.300zł. Chciałbym odmalować całą maszyne, pouzupełniać jakieś pierdoły i w końcu... zrobić remont silnika. Motor ma ok.7000km. przejechane. Tłok i pierścienie nowe. Co polecacie żebym z tym silnikiem zrobić? Co kupić, wymienić? Malowanie niech wyjdzie ok.100zł... Więc na reszte zostaje 200zł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pon 18:35, 18 Sty 2010    Temat postu:

nic nie rób, jak ma 7tys, to jest nowy silnik, mój ma 8 i śmiga jak ta lala, odmaluj i silnika nie tykaj, oczywiście, jeżeli dobrze chodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin