Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
GRUNTOWNY REMONT- PORADZCIE
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brodaty22
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:44, 18 Sty 2010    Temat postu:

Kolega ma rację
Jeżeli nic ci nie stuka a silnik ma swoja moc to nic nie musisz przy nim robić...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kusiu175
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 409
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Perła

PostWysłany: Pon 18:58, 18 Sty 2010    Temat postu:

Żadnych łożysk ani nic nie wymieniać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pon 19:21, 18 Sty 2010    Temat postu:

człowieku!! łożyska w tych silnikach wymienia się po 20-30tysiącach, jeżeli motór chodzi, ma moc, nic nie harczy, warczy, stuka, skrobie i nie drapie to nic tam nie ruszaj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kusiu175
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 409
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Perła

PostWysłany: Pon 19:26, 18 Sty 2010    Temat postu:

Ok, dzięki. Więcej pytań nie mam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw 10:58, 11 Mar 2010    Temat postu:

piszcie jeszcze jakieś porady co do pierwszego postu!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Pon 18:19, 15 Mar 2010    Temat postu:

Mozna tarcze i lancuszek sprzeglowy wymienic,jezeli maja lata lub luzy albo sa starte(tarcze)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob 17:33, 27 Mar 2010    Temat postu:

a łańcuszek sprzęgłowy może aż tak bardzo być luźny, że aż by tarł o obudowe silnika? czy sie prędzej urwie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Sob 17:44, 27 Mar 2010    Temat postu:

może trzeć....... ale zerwanie łańcuszka jest mało prawdopodobne wręcz nikłe..... prędzej będzie przeskakiwał na tarczach co spowoduje że zęby na tarczach się zużyją co niesie za tym ich wymianę Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw 10:13, 08 Kwi 2010    Temat postu:

no tak ale mój tata ma wsk-e 175 kobuz i mu ten łańcuszek co ok 10 tysięcy km sie urywa i spada.

a i jeszcze jedno, walek pośredniczący nie ma łożysk? on sie na osi w korpusie ślizga? bo to dziwne troche. i czy do rozpołowienia silnika 223 jest jakiś ściągacz? bo to tych polskich silników jak sie rozpoławia to widziałem a do jawki to trzeba chyba śróbokrętem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 12:15, 08 Kwi 2010    Temat postu:

Adrianek napisał:
no tak ale mój tata ma wsk-e 175 kobuz i mu ten łańcuszek co ok 10 tysięcy km sie urywa i spada.

a i jeszcze jedno, walek pośredniczący nie ma łożysk? on sie na osi w korpusie ślizga? bo to dziwne troche. i czy do rozpołowienia silnika 223 jest jakiś ściągacz? bo to tych polskich silników jak sie rozpoławia to widziałem a do jawki to trzeba chyba śróbokrętem.

Widziałeś łańcuszek w wsk 175? przecież on jest cieńszy od tego w jawce, a jeszcze o ile większa jest pojemność..
wałek pośredniczący ślizga się po tulejce miedzianej. A co do ściągacza, to raczej nie słyszałem o takowym i ciężko go będzie dorobić( ponieważ nie ma gdzie go wkręcić tak, aby podważył wał od strony magneta), a co do śrubokręta to ekhym.. Lepiej już puknąć (lekko) gumowym młotkiem w wał. pozdro.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brodaty22
Nowy
Nowy



Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:15, 10 Kwi 2010    Temat postu:

Młotkiem miedzianym takie żeczy - ja tak robiłem i zeszło...
tylko delikatnie albo przez deseczke
powodzenia
pozdro Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sob 20:14, 10 Kwi 2010    Temat postu:

silnik rozpoławiasz normalnie wkładając śrubokręt pomiędzy kartery tylko delikatnie co się nie u szczerbią, a co do remontu to łożyska na pewno zalecam kupić łożyska skf, wymienić tulejki, uszczelniacze, jeśli wał nie ma luzów góra dół ani skrzywionego korbowodu to go zostawić, zmienić cylinder lub oddać do szlifu, wymienić tarcze sprzęgłowe, jeśli wszystkie zębatki w skrzyni są dobre zostawić, jeśli kosz sprzęgłowy jest krzywy wymienić lub nie na krzywym prędzej się tarcze zużywają i od czasu do czasu ciągnie jeśli zapłon jest ok zostawić i zwróć uwagę na prawy karter tam gdzie przychodzi wałek startera jest taki ogranicznik jeśli jest objechany u szczerbiony to wymień kartery na z tej samej pary i to by było na tyle podczas remontu możesz pokusić się o polerkę silnika kiedy jest w częściach łatwiej się to robi pazd


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 11:57, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin