Problem z zębatką zdawczą, która napędza łańcuch
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dede46
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Nie 8:03, 03 Mar 2013    Temat postu:

spróbuj na pych może się ruszy ja jak robiłem swojej remont to też wszystko ciężko chodziło a jak tylko odpaliła to już było dobrze może po prostu musi się to wszystko tam ułożyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
konradrespect123
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: nOwY wAlIsZóW koło Kłodzka

PostWysłany: Nie 8:40, 03 Mar 2013    Temat postu:

Też tak myśle będe probowal...
No bo co moze byc nie tak?
wszystko jest dobrze zlozone przeciez, nie wiem oby dzialalo ;p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konradrespect123 dnia Nie 8:41, 03 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dede46
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Nie 18:16, 03 Mar 2013    Temat postu:

kolego mi dziś pękł i się wyklepał popychacz od sprzęgła silniczek do rozłożenia na czynniki pierwsze. Jestem już po złożeniu silniczka i też mi wszystko ciężko chodzi wiec jutro będę palił i się okaże naj wyżej się coś urwie Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 20:31, 03 Mar 2013    Temat postu:

Kurde kolego jaja sobie robisz czy Ty tak na poważnie z tymi trybami? nie masz pojęcia o naprawach silników to oddaj to komuś innemu bo prawdopodobnie zniszczyłeś całkiem dobrą skrzynię biegów! A koledze, który Ci polecił szlifowanie zębów szlifierką zaproponuj podobną usługę, kątówką w ustach...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
konradrespect123
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: nOwY wAlIsZóW koło Kłodzka

PostWysłany: Wto 19:28, 05 Mar 2013    Temat postu:

to dlaczego sie ten walek nie obkreca ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 20:03, 05 Mar 2013    Temat postu:

Opisałem wszystko na poprzedniej stronie, proste weź 2 rurki i wałek mniejszy niż średnica rurek wewnątrz. Ustaw je jedna obok drugiej w osi i z przestrzenią pomiędzy, wsadź wałek do środka. Teraz idzie nim obracać a teraz skręć jedną rurkę w bok a drugą trzymaj w linii jak wałek i co? teraz wałek się nie obraca i taką samą sytuację masz w silniku i nic Ci nie da szlifowanie (to w ogóle tylko działanie destrukcyjne bo te tulejki się ROZWIERCA rozwiertakiem stałym, od biedy nastawnym). Wałek się kantuje, przeszlifowałeś tulejki (błąd!) teraz popchniesz na siłę jak poradził dede46 i się rozrusza, będzie chodzić ale w bardzo krótkim czasie tulejki na nowo będą miały luz kwalifikujący je do wymiany, ogólnie cała robota na marne. A koła zębate jeśli nie są gładkie (a po szlifierce na pewno nie są) nadają się tylko na złom.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
konradrespect123
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: nOwY wAlIsZóW koło Kłodzka

PostWysłany: Śro 17:35, 06 Mar 2013    Temat postu:

dzis probowalem na sile i dupa, cos tam przeskakuje i strzela ale to dopiero jak pchne i wkocze to i tak ciężko żeby przeskoczylo , straszny opor, nie wiem co to ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 11:03, 05 Sie 2014    Temat postu:

Witam!
Odebrałem silnik po remoncie i nakrętka wałka zdawczego odkręca się ręką Question
Czy zabezpieczenie nakrętki(podkładka) powinno być zagięte z jednej strony?
Będę wdzięczny za podpowieź Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin