Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mufler
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 9:30, 19 Sie 2008 Temat postu: Fabryczny tłok |
|
|
Cześć Wszystkim!
Mam pytanie ile pierścieni miał fabryczny tłok do jawy 50 mustang ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Wto 9:32, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
W czechach 2 pierścienie oryginalnie, zdażały się też tłoki 3 pierścieniowe, ale nie wiem z czego to wynika.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mufler
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 9:35, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
no bo właśnie mam dwa tłoki:
- dwupierścieniowy który chciałbym wymienić bo jest już dość zużyty i może mieć mały luz
- trzypierścieniowy który chciałbym założyć zamiast starego bo jest nominalny i pasuje jak ulał, wymiary ma identyczne jak ten dwupierścieniowy
no i z tąd to pytanie czy dodatkowy jeden pierścień może przeszkadzać w czymś ?
bo szkoda mi kasy wydawać jak może pasować
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mufler dnia Wto 9:37, 19 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 9:43, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Spoko możesz wkładać. Trójpierścieniowe wprowadzili prawdopodobnie Polacy, chociaż nie jestem pewien (facetka ze sklepu motoryzacyjnego coś mi mówiła). Jak tylko pasuje, to na pewno silnik nie będzie gorzej pracował.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Jawkowicz dnia Wto 9:45, 19 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mufler
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 9:45, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
To się bardzo z tego cieszę można zamknąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Wto 10:18, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Na dwu pierścieniowym będzie motor mocniejszy i lepiej się wkręcał w obroty nisz na 3.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mufler
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 12:28, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
dlaczego niby na dwupierścieniowym ma być mocniejszy?? bo moim zdaniem to bzdura.. moc nie zależy od ilości pierścieni tylko od średnicy..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
|
Powrót do góry |
|
|
mufler
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 19:31, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
okey nie ma sprawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 12:43, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Zamykam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|