Fabryczny tłok

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mufler
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 9:30, 19 Sie 2008    Temat postu: Fabryczny tłok

Cześć Wszystkim!

Mam pytanie ile pierścieni miał fabryczny tłok do jawy 50 mustang ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Wto 9:32, 19 Sie 2008    Temat postu:

W czechach 2 pierścienie oryginalnie, zdażały się też tłoki 3 pierścieniowe, ale nie wiem z czego to wynika.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mufler
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 9:35, 19 Sie 2008    Temat postu:

no bo właśnie mam dwa tłoki:
- dwupierścieniowy który chciałbym wymienić bo jest już dość zużyty i może mieć mały luz
- trzypierścieniowy który chciałbym założyć zamiast starego bo jest nominalny i pasuje jak ulał, wymiary ma identyczne jak ten dwupierścieniowy

no i z tąd to pytanie czy dodatkowy jeden pierścień może przeszkadzać w czymś ?

bo szkoda mi kasy wydawać jak może pasować


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mufler dnia Wto 9:37, 19 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 9:43, 19 Sie 2008    Temat postu:

Spoko możesz wkładać. Trójpierścieniowe wprowadzili prawdopodobnie Polacy, chociaż nie jestem pewien (facetka ze sklepu motoryzacyjnego coś mi mówiła). Jak tylko pasuje, to na pewno silnik nie będzie gorzej pracował. Wink

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Jawkowicz dnia Wto 9:45, 19 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mufler
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 9:45, 19 Sie 2008    Temat postu:

To się bardzo z tego cieszę Very Happy można zamknąć Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Wto 10:18, 19 Sie 2008    Temat postu:

Na dwu pierścieniowym będzie motor mocniejszy i lepiej się wkręcał w obroty nisz na 3.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mufler
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 12:28, 19 Sie 2008    Temat postu:

dlaczego niby na dwupierścieniowym ma być mocniejszy?? bo moim zdaniem to bzdura.. moc nie zależy od ilości pierścieni tylko od średnicy..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Wto 13:27, 19 Sie 2008    Temat postu:

Dalszą dyskusję na temat pierścieni tłokowych proszę kontynuowac tutaj: http://www.jawa50.fora.pl/porady,15/obalamy-mity-o-tlokach-x-pierscieniowych,3426.html

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mufler
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 19:31, 19 Sie 2008    Temat postu:

okey nie ma sprawy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 12:43, 20 Sie 2008    Temat postu:

Zamykam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Forum ogólne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin