Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wodi50
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 6:33, 17 Sie 2008 Temat postu: jak wyciągnąć lagi w przednim amorze????? |
|
|
?????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 6:36, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Odkręcasz i wyjmujesz koło , łapiesz za lage i ją wykręcasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 9:14, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Według Twojego sposobu motórzysta, w środku mogą zostać sprężyny, a jak już rozbierać to lepiej całość.
Odkręcasz koło i wyjmujesz ośkę. Wyciągasz koło i gumowe osłonki lagów. Odkręcasz dwie małe (bodajże na klucz 10) nakrętki na górze przy kierownicy i wyciągasz lagi ze sprężynami (nie wykręcasz)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adioss
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Nie 10:00, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
tak jak mowi jawkowicz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wodi50
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 12:09, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
a czym je wczyścić ????i jak to zrobic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 12:50, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Najpierw jedziesz suchą szmatą, żeby oczyścić ze starego smaru. Później szmatką zmoczoną w benzynie, albo ropie czyścisz do białości Po tym zabiegu możesz jeszcze przetrzeć na sucho. Następnie smarujesz świeżym smarem, wkładasz z powrotem i skręcasz. Po drodze możesz sprawdzić, czy lagi są proste i czy tulejki w obudowie amorów są wytarte. Po włożeniu lagów (najlepiej sprawdzić jak jeszcze nie są nasmarowane) nie powinny się chlebotać. Jeżeli tak się dzieje to tulejki są do wymiany
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|