Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorz
Początkujący
Dołączył: 20 Lis 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:33, 26 Gru 2012 Temat postu: Cylinder tłok pierścienie od kogo najlepiej?? |
|
|
Witam. Jak w temacie. Chcę silnik doprowadzić do użytkowania i chcę kupić tłok cylider oraz pierścienie, ale jak widać na allegro dużo tego jest i wiadomo nie zawsze to samo. Czy macie jakieś sprawdzone sklepy gdzie można kupić w dobrej cenie i w dobrej jakości części albo użytkownika allegro, który sprzedaje dobre części???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 16:40, 26 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Wszystko to ten sam materiał.. Nie ma różnicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 16:51, 26 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Ktoś się tu na forum oferował by sprowadzać części z Czech tam na pewno są lepsze. A nie wszystko co współczesne jest całkowicie do d*** np głowica wcale wg mnie nie jest gorsza od oryginału (pomijam fakt jak ktoś robi jawkę na oryginał). No ale dzisiejsze tłoki to jakaś porażka. Pierścienie wg mnie są znośne. A cylindry almotu do jawki - wołka roboczego mogą być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grześ19
Bywalec
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec
|
Wysłany: Śro 14:49, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Wypowiem się zgodnie ze swoim doświadczeniem. Nie rozumiem daleczgo ludzie tak narzekają na polskie cylindry. Ja zrobiłęm na swoim już 6000 km i nie ma on żadnego progu. Co do tłoków to się zgodzę że są różne. Ja kiedyś pupiłem tłok w oryginalnym rozmiarze taki całkowicie srebrzysty jak puszka po piwie tylko nie błyszczący. Bardzo puchł ten tłok, początkowo ciężko było jechać, i trzeba było przejchać ok 2000 km żeby było dobrze. Teraz kupowałem polski zestaw na 55ccm, tłok który był w komp[lecie wywaliłem bo nie podobłao mi się jego wykonanie. Odlew był bardzo ładny ale ktoś sobie podniósł o ok 1,5 mm ostówr na sworzeń w tym celu aby tłok 55ccm nie uderzał w mniejszą oryginalną głowicę. Dla mnie to było tandetą, że producent sobie zminił kądty otwarcia okien, więc w tym samym sklepie kupiłem inny tłok z pierścieniami za 20 zł. Był on w innym kolorze, taki srebrnym wpadającym w biały. Po dotarciu stwierdzam że jest to świetny produkt, wogóle nie puchnie i super się motor sprawuje w dłuższych trasach. Jego cechą charakterystyczną było to że pierwszy pierścień był z standardowego jasnego żeliwa a dwa pozostałe z ciemnego żeliwa.Ponadto był dużo cieńszy( podobna grubosc jak starego którego demontowałem) od tego dołączonego do zestawu ( ten orginalnie dołączony był niesamowicie gruby jakby miał iść do diesla i był ponad 10g cięższy od tego co założyłem).
Odnośnie współczensych głowic, no cóż. NBieiwielkie zmiany w słądzie materiału raczej bez znaczenia bo głowica się nie zużywa, ale co mi się w nichnie podoba to to że się nie klinują na cylindrze oraz nie mają tego wystepu (progu) uszczelniającego. Poza tym uważajcie bo oryginalna głowica miała otwór coś ponad 38mm, a współczense bynajmniej te co miałem w rekach miały równo 39mm i 40 mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|