zapłon po oddławieniu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 16:32, 29 Gru 2007    Temat postu:

paliwo powinno spalać sie tak ze świeca ma kolor kawy z mlekiem ... bynajmniej u mnie tak jest Wink
Jesli po przejażdzce masz mokrą to za duzo paliwa moze dostawac Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 16:44, 29 Gru 2007    Temat postu:

motórzysta ma rację u mnie świeca też ma taki kolor kawy z mlekiem w tedy to znaczy że silnik ma super spalanie a jeśli masz mokrą to albo za dużo paliwa dostaje albo słaba iskra Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Sob 16:57, 29 Gru 2007    Temat postu:

miałem czarna ale to dlatego ze miałem pekniety pszewud od iltra ale sucha był

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 16:58, 29 Gru 2007    Temat postu:

A jak wygląda iskra? jest spora czy taka mniejsza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 18:02, 29 Gru 2007    Temat postu:

A jaka jest wartość cieplna świecy? Zimną świecę też będzie zalewać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Nie 9:09, 30 Gru 2007    Temat postu:

niewiem jaka wartość bo kupowałem w ten sposub ide do sklepu i mówie kolesiowi świece do jawki on mi daje iskre f65 hyba a iskra jest taka niebieskawa dość druba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 14:53, 30 Gru 2007    Temat postu:

No to świeca jest ciepła,aż za ciepła, ale odpalić na takiej powinien. Przerwa na świecy 0,4mm i powinien palić. A jeżeli nie, to pozostaje zabawa z gaźnikiem. Zmniejszyć poziom w komorze pływakowej albo spróbować opuścić iglicę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Nie 20:32, 30 Gru 2007    Temat postu:

ale mootorek nawet z zap[łonem ustaionym np od1,5-2,0 powinien łapac jak wszytko jest dobże? hodzi mi o kombinowanie z gaznikiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quba1990
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kępice

PostWysłany: Nie 21:08, 30 Gru 2007    Temat postu:

ustaw jeszcze raz zaplon,staraj sie jak najdokladniej. wez 3 swiece o roznych cieplotach, od najmniejszek do najwiekszej.wsadzaj po kolei i na pych, i to dlugo dlugo...musi odpalic, naprawde -grunt to dokladnosc przy zaplonie : )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 21:12, 30 Gru 2007    Temat postu:

Na zapłonie w granicach 1,5 - 2,0 powinien zapalić. Przy późniejszym zapłonie (bliżej 1,5mm) byłby minimalnie słabszy, ale odpalić powinien.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 21:46, 30 Gru 2007    Temat postu:

Non stop zapłon winicie Wink
niech zobaczy wkońcu ten gaźnik to chyba mniej skomplikowane od zapłonu ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quba1990
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kępice

PostWysłany: Nie 21:53, 30 Gru 2007    Temat postu:

napisalem co ma zrobic.raz a porzadnie wszystko. chociaz kaszlnąć powinien : )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kapkappierdolu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: tomaszów lubelski

PostWysłany: Pon 8:48, 31 Gru 2007    Temat postu:

ok dzieki ostatnio pożądnie wyczysciłem gażnik i powinien piernąc aaa niewiem czy z gażnikiem jest mniej problemów bo tam niema zaż\dnej zasady na odginanie tej blasz ki w zak\płonie to hociaż znamy odległość a odgiecie tej blaszki decyduje czy bedzie za mało powietrza czy asz natto mam tylko 2 ngk i iskre na ngk jest iskra pszy słabszymmkopnieciu a zapalac na pych mam na pełnym gazie? aha i apropo kszywki w zapłonie wtedy co jest najwższe miejsce na niej to wtedy ma być gmp?i rozwarcie 0,4?na paltynach?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kapkappierdolu dnia Pon 8:53, 31 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:26, 31 Gru 2007    Temat postu:

Gdzie jest najwyższe miejsce na krzywce wtedy styki powinny się stykać Wink. Co do gażnika to jest prosta metoda. Ja nie odginam blaszki prze zaworku tylko blaszkę na pływaku Wink. Gdy jest za dużo paliwa w komorze pływakowej blaszka do góry a gdy jest za mało blaszka do dołu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 10:29, 31 Gru 2007    Temat postu:

Mangus na odwrót Wink
Piszesz ze jak jest za duzo blaszka na góry .. wtedy pływak będzie sie bardziej unosil i wiecej paliwa bedzie sie lało Wink
Na odwrót jak jest za duzo blaszka na dół . jak za mało blaszka do góry Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin