Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wastek
Początkujący
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:45, 05 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
jak 2 nieiwm oco ci chodzi ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Wto 15:26, 05 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ogólnie są trzy podkładki izolujące, jedna okrągła, dwie kwadratowe.
Okrągłą wkładasz w "oczko" w platynkach, na górę zakładasz kwadratową i na dole też zakładasz kwadratową. Są one po to żeby śrubka którą przekładasz przez platynki nie dotykała tego "oczka".
Wygląda to mniej więcej tak:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wastek
Początkujący
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:36, 05 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
aha ale ja mam tylko jedna tą kwasratową podkładke z czego można ją dorobić ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Śro 5:29, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
z korka, z tektury, z kawałka plastiku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wastek
Początkujący
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:37, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
zrobiłem od nowa i to samo ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Śro 17:43, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
To w takim razie musisz mieć coś źle podłączone..
Podłącz na krótko.
Kabel od śrubki w iskrowniku pociągnij do cewki zapłonowej do pinu "15", a "1" idzie na masę czyli w twoim wypadku na ramę, chyba że masz odlutowany drut od cewki zapłonowej, w razie jakbyś miał odlutowany to przylutuj kabel i pociągnij do "1"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wastek
Początkujący
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:18, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
na zapłonie zwykłym chodzi dobrze ale na bateryjnym sie pier****
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Śro 18:27, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
to może ci akumulatora nie ładuje i masz rozładowany ? ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Śro 18:33, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Jak bateryjny to odłącz cewkę zapłonową w iskrowniku, kabel od platynek, który szedł do "15" podłącz do "1" a kabel, który był przy "1" odłącz. Do "15" podłącz PLUS od akumulatora, oczywiście MINUS musi iść na masę. Nie ma bata żeby nie działało. Chyba że jak kolega napisał aku nie doładowuję i pada. Jeśli będzie działało to przeprostuj prąd z cewki przez mostek prostowniczy i podłącz tak jak powinno być podłączone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wastek
Początkujący
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:08, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
to ja mam podłączone tak platynki sa tam gdzie orginalnie a + z AQ jest podłączony tam gdzie orginalnie masa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Śro 19:41, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Podłącz tak jak napisałem wyżej.
Platynki podłącz tam gdzie jest masa tylko mase odłącz, a w tamto miejsce podłącz +
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Śro 20:20, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
ciekawe czy kolega w ogóle ma tam mostek prostowniczy... To tak wygląda jakby akumulator nie miał prądu, jeśli by wszystko ok było i chodzi na krótko to musi z aku chodzić. Jeśli nie to szukaj winy w zasilaniu aku. Najlepiej napisz wg. jakiego schematu robiłeś elektryke lub porób fotki, bo tak to ciężko utalić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Czw 6:26, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Z tego co napisał wywnioskowałem ze odwrotnie podłączył kable i to jest cała przyczyną zamieszania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wastek
Początkujący
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:43, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
podłączyłem innaczej jak napisałeś i to samo ;/
Pomóżcie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wastek dnia Czw 18:31, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Czw 19:18, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
porób zdjęcia tego cholerstwa (wszystkie połączenia) i wrzuć na forum. Tak to ciężko stwierdzić co tam nie gra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|