znowu muł

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Wto 15:54, 17 Cze 2008    Temat postu: znowu muł

no i znowu tak samo juz nie wiem co mam robić dobra tera do żeczy jade se na pola pośmigać dobra 1,2 i juz miałem wrzucić 3 a tu nagle muł więc schodze z obrotów i jedzie ,ale nie chciała więc redukcja do 1i dalej muł to ja sprzęgło wbił go pare razy na wyrzsze obroty i jade narazie spoko już chciałem 2 a tu znowu muł dobra jade do domu 1,2,3 tak na pół gazu i to też załapywał muła więc musiałem redukować,jestem w domu czyszcze gaźnik dysze i patrze na świece ,świeca sucha dysze czyste gaźnik był zawalony wyczyściłem i prubuje jede se dokoła domu a tu dalej łapie muła co to może być może założyć filt paliwa bo nie mam założonego mam od malca stan dobry wski stan dobry i golfa 2 stan nieużywany i czy to też może być od ciepłoty świecy bo mam iskre f65 założoną a mam jeszcze bosh jakaś tam i iskre f95 zobacze jak troche wystygnie ale co to może byc? POMUŻCIE! Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bazalt dnia Wto 15:55, 17 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
roki124
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 17:42, 17 Cze 2008    Temat postu:

Poradziłbym ci zalozyc filtr i zmienic swiece na iskre i zobacz co sie bedzie dzialo choc iskry ci niepolecam polecam raczej briska n15c
i przeczysc jeszcze dyszki w gazniuku oraz kranik:)Smile:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Wto 19:04, 17 Cze 2008    Temat postu:

masm iskre f65 a w schowku f95 kranik ostatnio czyściłem i dzysze tera

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziaba
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubomia k. Raciborza

PostWysłany: Wto 20:11, 17 Cze 2008    Temat postu:

f95 lepiej zaloz... i sprawdz czy ci pierscien nie strzelil przypadkiem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Myszkowa

PostWysłany: Wto 21:19, 17 Cze 2008    Temat postu:

mi dzisiaj jeden pierścień strzelil i go dokladnie zmielilo a komprechy to nie bylo juz wcale

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Wto 21:23, 17 Cze 2008    Temat postu:

No po prostu załóż filtr paliwa i powinno byc OK Wink Z tego co piszesz wynika, że gaźnik (dysze) zatykają ci sie od tego syfu i dlatego nie chce wtedy ciągnąc, to normalka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 12:24, 18 Cze 2008    Temat postu:

ale dysze czyste były i są tylko gaźnik był zawalony i jak przeczyściłem to dalej to samo i dlaczego miał mi pierścień pujść mam cały komplet nowy: cylek tłok i pierścienie na tym sprzęcie przejechałem ok 200km ale jeszcze co do muła jak jechałem do domu i go muliło to dawałem sprzęgło i sie wkręcał a jak puściłem to przejechałem jakieś 100m i znowu muł ,jeaszcze takie cuś jak mdaje na luzie maxymalne obr to sie ładnie wkręca ale po chwili spada z obrotów chyba na minimalne i tak przygazowuje i opada. CO TO JEST? aha jeszcze coś do mieszanki leje MIXOL 1korek na 1litr co za dużo wcześniej też tak miałem ale wtedy lałem2korki a jak dałem 1 to mu pomogło tylko że wtedy był ojej w gaźniku. a tera nie ma nawed śladu po oleju a od czego mugł ten pierścień pęknąć??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Myszkowa

PostWysłany: Śro 12:59, 18 Cze 2008    Temat postu:

jak go nieziemsko katowales to sie nie dziw ze pierścień poszedl Laughing

Edit:
Co do tego ze po chwwili zamula go i gaśnie to takjakby sie woda dostawala do komory plywakowej...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel93 dnia Śro 13:00, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 14:00, 18 Cze 2008    Temat postu:

ale z kąd przecież jak dobrze chodzi to nic ciągle jeżdże a to nie może tak być jak jest za dużo oleju w mieszance? z tego co zauwarzyłem to mi sie ciągle zdarza a dokładniej co tydzień to samo już nie wiem co robić jeszcze dziś w nim troche pogrzebie i wcale nie gaśnie tylko ma niskie obroty na v-max po chwili i tak jakoś lekko w góre i w duł obr założe filt i zobacze. co to jest ? a ma cos do tego zapłon? ciepłota świecy? stosunek mieszanki? a co do tego mulenia to jak go kupiłem to właściciel mówił że jest jakis mułowaty na początku dałem korek od jupika tera na izolacje mam jakiś taki dziwny filt powietrza chyba papierzany a nie gąbkowany sprubuje pokazać.
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba taki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bazalt dnia Śro 14:02, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 19:07, 18 Cze 2008    Temat postu:

No coz... moze to byc wina zle wymieszanego paliwa. Wtedy z tlumika sie mocno dymi i kapie czarny plyn a tak wlasciwie nie dopalony olej. Na takie cos poradzic moze cieplejsza swieca. Co do mulenia sie moim zdaniem jest cos nie tak z doplywem paliwa, zatrzymuje sie gdzie albo zle doregulowany gaznik? niewiem. Sprobuj odpalic go bez tlumika bo zaplon chyba wporzadku. Mogby tez byc zle dotarty, zatarty albo przypiekly sie pierscienie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hawk
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:03, 19 Cze 2008    Temat postu:

Albo po prostu zalewa jawke to moze być to za duzo paliwa dostaje wyreguluj powietrze-paliwo i powinno byc ok ale przed tym regulowaniem wymień filterek i wtenczas reguluj bo jak na starym wyregulujesz zmienisz na lepszy to bedziesz musiał znowu ostawiać
Sprawdź jeszcze czy nie masz zasyfiałego Tłumika to tez jak jest zapchany spada na mocy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hawk dnia Czw 14:06, 19 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Czw 16:48, 19 Cze 2008    Temat postu:

iglica na wyzszy rowek... Tyle...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 19:44, 19 Cze 2008    Temat postu:

dobra już jest dobrze przecyściłem gaźnik kompresorem i dysze założyłem filtr paliwa i chodzi nic nie dymi az dotarty jest chyba dobrze ba jak go kupiłem to tez miał muła więc przeciążyć sie nie mógł poprzedni właściciel jeździł nim na nowym cylku pierścieniach i tłoku przez ok1rok 40km dziennie a jeśli tłumik bym chcieł wyczyścić to jak to zrobić i jakie są oznaki jak sie pierścień posypie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 20:50, 19 Cze 2008    Temat postu:

jak by sie pierscien rozsypal to bys zauwazyl, prawdopodobnie nie chodzilby wogle a jak by chodzil to krotko. Co do tlumika to z tego co pamietam w jakims dziale ktos dosyc fajnie opisywal. Prosto rozbierz, wyczysc, uszczelnij i zloz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Pią 9:50, 20 Cze 2008    Temat postu:

http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/czyszczenie-wydechu-sposob-skladania-porady,4093.html

Zapraszam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin