Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Zmieniłem tłok i pierscienie ale ona nie chce....
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Patrol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 18:50, 27 Maj 2009    Temat postu:

Wsumie to nie zmieniałem uszczelki pomiedzy cylkiem a karterami bo nie miałem inej ale wygladała na dobra noale to by chociaż pyrchnoł a on ja by chciał ale nie może jak go pcham to troche popierduje lekko i dumek leci z tłumika.



Już nie wiem co z nią nie tak bo wogóle to było tak jawka chodziła perfekto tylko jak sie nagrzała to na 3 slaba byla wiec zajechalem do domu i postanowilem obejrzeć pierscienie zdjełem cylek a tam tłok cały carny (prawie) i na zamkach jak by wybuchł chodzi o to ,że tam gdzie zamki to dosyc durze dzióry miał bo on był jeszcze orginalny tak więc bardzo stary ale jawka do konca chodzila kupilem tlok i pierscienie nowe wsadzilem no i widzicie co jest nie chce chodzić.Pozdrawam i mysle ,że komuś przyjdzie coś do głowy co z tą moją jawka:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Patrol dnia Śro 20:27, 27 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tonet
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kobiór

PostWysłany: Śro 21:17, 27 Maj 2009    Temat postu:

A iskre masz? Benzyna dochodzi? (sprawdz najpierw takie proste rzeczy)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patrol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 21:25, 27 Maj 2009    Temat postu:

Iskra jest bendzyna też dochodzi a morze byc np. przez to ,że uszczelki są nie szczelne???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 10:21, 28 Maj 2009    Temat postu:

odkrec głowice i zobacz co tam sie dzieje. przejedź palcem po tulei sprawdzajac czy nie ma rys i sprawdź czy tłok dobry kupiłes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patrol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 10:26, 28 Maj 2009    Temat postu:

Ale jak mam sprawdzić czy tłok dobry kupiłem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 13:57, 28 Maj 2009    Temat postu:

sprawdź czy nie jest duza szczelina miedzy tłokiem a tuleja

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 14:24, 28 Maj 2009    Temat postu:

Zmierz średnicę starego tłoka i nowego. Porównaj wymiary z wymiarami cylindra. Możesz nam podać na forum. Miałem tak samo w mojej jawie. Przyczyną usterki była słaba kompresja, ponieważ miałem krzywą głowicę. Podłożyłem aluminiową podkładkę, mała korekta wyprzedzenia zapłonu, gaźnika i silnik zapalił za pierwszym kopem Wink
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 12:20, 29 Maj 2009    Temat postu:

Jeszcze raz powtorze, ze winna jest kompresja i jezeli jest mniejsza niz 7atm to Ci w zyciu nie odpali. Na poczatku myslalem, ze zle zlozyles cylinder jednak tak nie jset. Popelniles jeden z najgorszych bledow. W czasie eksploatacji cylinder, gladz staje sie owalem, a ty teraz wsadziles nowy tlok. Sporobuj dopasowa kiedys idealne kolko do owala? Nie dosc to cylinder Ci sie prawdopodobnie porysowal. Inna sprawa jest zdefomowana glowcia. Dlatego po pierwszym remoncie zaklada sie pod nia uszczelke, a inne ywmienia sie na nowe. Nie mowie juz o stosowaniu sylikonu. POzdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patrol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 15:02, 29 Maj 2009    Temat postu:

Pod głowica mam uszczelke.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 16:50, 29 Maj 2009    Temat postu:

...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin