zmienilem tlok i nie chce odpalic
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
liliput
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: NKE

PostWysłany: Nie 14:03, 08 Lis 2009    Temat postu:

pod cylinder daj uszczelkę papierową na hermetyk. możliwe że jest troszkę luźno i łapie powietrze. Ja tak miałem w komarze założyłem uszczelkę przykręciłe i odpalam i nic. Następnego dnia dałem troszkę hermetyku i odpalił za kopnięciem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rumcajs_93
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koźle

PostWysłany: Nie 15:23, 08 Lis 2009    Temat postu:

miałem podobny problem po kapitalce silnika za nic nie chciał odpalić przepchałem z 2 km i coś pierdnął pchałem dalej i załapał mulił mulił i w końcy zaczął chodzić ale zabawy z 45 minut...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 22:11, 08 Lis 2009    Temat postu:

krzysiek025 napisał:
uszczelkę między głowicę a cylinder wyciągnij bo ona jest nie potrzebna Pozdrawiam


W takim przypadku jej zastosowanie jest jak najbardziej uzasadnione, jeżeli nie wiesz dlaczego zastanów się, jeżeli nadal do niczego nie dojdziesz możemy o tym porozmawiać Wink No i witaj po wakacjach!


Cytat:
pod cylinder daj uszczelkę papierową na hermetyk.


Głupi pomysł... Hermetyk nie wytrzymuje wysokich temperatur i nastąpi jego samozapłon. Fakt, że nie od razu(ciśnienie i rozprężanie gazu) jednak po jakimś czasie przy ostrej jeździe nie dość, że zniknie to jeszcze zniszczy uszczelkę... Lepszy jest elastyczny sylikon, który wytrzymuje zmiany objętości żeliwno-aluminiowego cylindra. Przy dobrym złożeniu silnik jest szczelny jak strzykawka...

Teraz na temat problemu. Po pierwsze silnik nie jest w 100% szczelny... Co więcej Ci powiem kompresja jest mniejsza niż na starym zestawie! No, bo powiedz mi, jak dopasować idealny okrąg to owala? W ten sposób możesz tylko zajechać cylinder, a to , że wydaje Ci się, że silnik bardziej ciężko chodzi i jest to zasługa pięknej rzeczy jaką jest kompresja to gówno prawda. To tylko opory tarcia nowych pierścieni, które drą gładź starego cylindra... Na początku wymień kondensator i na 100% ustaw dobrze zapłon, platynki nie powinny już iskrzyć... Teraz pora na sprawdzenie kompresji, strzyknij paliwa do cylindra, wyczyść gniazdo świecy i wkręć nową świecę. Nie odkręcając kranika i wypuszczając paliwo z gaźnika naciśnij nogą na kopkę, powinna zatrzymywać się w przed GMP tłoka(słychać uciekające powietrze. Jeżeli tak jest to nie jest jeszcze tak źle. Kopnij energicznie parę razy, powinien załapać, lub lecieć dym z rury. Teraz wykręć świecę, jeżeli jest mokra masz brak kompresji lub źle ustawiony zapłon. To tak w skrócie. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marek281091
Nowy
Nowy



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:38, 14 Lis 2009    Temat postu:

Witam. Jestem tu nowy kupilem cylindeer i tlok jak wklada sie tlok w cylinder to strzalka ma byc skierowana w strone otworu kolanka czy gaznika? Prosze o szybka odpowiedz. Bo tam na poczatku pisze ze strzalka do dolu to chyba na wylot gaznika ma byc skierowana.



Z gory dziekuje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marek281091 dnia Sob 11:44, 14 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 15:17, 14 Lis 2009    Temat postu:

marek281091 napisał:
Witam. Jestem tu nowy kupilem cylindeer i tlok jak wklada sie tlok w cylinder to strzalka ma byc skierowana w strone otworu kolanka czy gaznika? Prosze o szybka odpowiedz. Bo tam na poczatku pisze ze strzalka do dolu to chyba na wylot gaznika ma byc skierowana.



Z gory dziekuje.



Strzałka na tłoku po założeniu powinna zawsze wskazywać kanał wydechowy cylindra, czyli w tym przypadku powinno się ją ustawiać w dół, czy tam w stronę kolanka... Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariuszmuczko
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:24, 16 Lis 2009    Temat postu:

kurde wszystko ustawilem na cacy gaznik wyczyscilm nowe uszczlki a on za chiny nie odpala, sprawdzalm czy nie ma przebicia zmienilem kondensator i caly czas iskrzy mi na przerywaczu mysle ze to dlatego nie odpala tylko dlaczego tak iskrzy i co jest tego przyczyna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 13:35, 16 Lis 2009    Temat postu:

Jeżeli jest iskra to powinien odpalić Wink A jaka jest świeca po wyciągnięciu? Jedyne usterki do układ zasilania, szczelność i zapłon... Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin