Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
zgasl!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 20:46, 24 Cze 2007    Temat postu: zgasl!!!

witam. ostatnio pod moja opieke trafil ogar 200(od brata) z czeskim silnikiem.
nie zapalal i dzwonilo w silniku. nie chcialem sie bawic w naprawy, wiec kupilem inny silnik i zrobilem w nim maly remont, a mianowicie:
1.wymienilem cale szprzeglo na nowe
2.zmienilem popyhacz sprzegla
3.dalem nowy gaznik
po tym wszystkim efekt byl zaskakujacy. silnik palil na dotyk, chodzil rowno(na wysokich i wolnych obrotach). wtedy martwily mnie dwie rzeczy, to ze silnik jest od srodka zardzewialy i po zalozeniu sprzegla zaczal strasznie chalasowac(silnik nie wydech). jezdzac nim probowalem wyregulowac sprzeglo, kiedy bylo juz dobrze nagle zaczal gasnac, ale ja go wciaz odpalalem. wkrotce chcialem ruszyc na bieg(trzymajac sprzeglo) i go troche przegazowalem. potem zamarl. pronowalem wszystkiego wymienilem paliwo, czyscilem dysze. w pewnym momencie zauwazylem ze nie ma iskry lecz problem sie rozwiazal(chyba). wsadzilem uszczelke pod gaznik.
za wszelka pomoc z gory dziekuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 21:15, 24 Cze 2007    Temat postu:

1. sprawdź dokładnie czy jest iskra
2. czy paliwo dochodzi do cylindra
3. czy jest sprężanie
4. jak wygląda świeca
5. sprawdź zapłon i kondensator


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiooreck
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha

PostWysłany: Pon 6:26, 25 Cze 2007    Temat postu:

ja, jak pierwszy raz odpalałem mojego pierwszego ogara, to nie odkręciłem kranika i nie dochodziło paliwo Smile (no cóż...) i miałem badziewny przewód wysokiego napięcia, który nie stykał jak należy z cewką. Raz była iskra, raz jej nie było... Błachę powody, a spędziłem nad nimi sporo czasu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 13:55, 25 Cze 2007    Temat postu:

przewod jest nowy tak samo fajka. iskra jest. zaplon jest w porzadku. kondensator wymienilem. paliwo dochodzi i jest sprezanie, nie wiem czy odpowiednie ale jest.
co do swiecy to mam dwie bosha i iskre 75 lub 80 i na obu jest to samo.
paliwo dochodzi i to tak ze gaznik w pewnym momencie plul benzyna.
sprobuje jeszcze zobaczyc czy nie ma przebicia w zaplonie.
dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 18:45, 25 Cze 2007    Temat postu:

Jak gaźnik pluje benzyną to może go zalewa? Jak odpali i zgaśnie to jak wygląda świeca?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 20:01, 25 Cze 2007    Temat postu:

niewiem bo nie odpala. a zalewac go nie powinno, poniewaz wszystko wczesniej dzialalo idealnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiooreck
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha

PostWysłany: Wto 11:13, 26 Cze 2007    Temat postu:

a może pierścionek pękł właśnie i kompresji nie ma...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek_00
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 11:16, 26 Cze 2007    Temat postu:

To na 90% pierscien sciagni glowice i cylinder i zobacz ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiooreck
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha

PostWysłany: Wto 11:24, 26 Cze 2007    Temat postu:

i na przyszłośc napiszę, że średnica tłoka, nominału, ma 3,8 cm.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molesta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Wto 12:29, 26 Cze 2007    Temat postu:

Jak ne pali a zaplon ok a iskra jest niebieskawa, paliwo w cylinder leci to tak moze byc zje... swieca (raz daje iskre a raz nie lub iskra zostaje zdmuchnieta przez kompresje) a sprawdzic to najlepiej jest wykrecajac swiece z jezdzacego pitarka i na niej probowac zapalic. Jeszcze moze byz zasyfiony wydech (tez nie zapali jak cos sie zacislo a czasem zdarza sie to w momencie) no i zostaje jeszcze uklad dolotu powietrza. Zatkany filtr ( brak odpowiedniej ilosci powietrza) lub puszka sie otwarla albo filtra nie trzyma i powietrza jest za duzo i nie pali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 21:41, 26 Cze 2007    Temat postu:

na poczatek napisze, ze nie mam dostepu do motoroweru, poniewaz znajduje sie na wsi a ja jestem w rudzie. jak przyjade w sobote to sprawdze pierscienie na tloku. filtr powietrza jest w porzadku bo go wczesniej czyscilem a swiece mam dwie i nie wierze w to zby jedna i druga padla

edit.
dzieki za pomoc ale postanowilem wziasc sie za na powaznie. rozbiore dwa silniki i zrobie kapitalke. jak przyjade z wakacji opowiem wam o rezultacie. postanowilem takze zrobic nowy sportowy wydech i nowy batryjny zaplon jak i elektryke.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Pią 15:31, 06 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin