Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 20:46, 24 Cze 2007 Temat postu: zgasl!!! |
|
|
witam. ostatnio pod moja opieke trafil ogar 200(od brata) z czeskim silnikiem.
nie zapalal i dzwonilo w silniku. nie chcialem sie bawic w naprawy, wiec kupilem inny silnik i zrobilem w nim maly remont, a mianowicie:
1.wymienilem cale szprzeglo na nowe
2.zmienilem popyhacz sprzegla
3.dalem nowy gaznik
po tym wszystkim efekt byl zaskakujacy. silnik palil na dotyk, chodzil rowno(na wysokich i wolnych obrotach). wtedy martwily mnie dwie rzeczy, to ze silnik jest od srodka zardzewialy i po zalozeniu sprzegla zaczal strasznie chalasowac(silnik nie wydech). jezdzac nim probowalem wyregulowac sprzeglo, kiedy bylo juz dobrze nagle zaczal gasnac, ale ja go wciaz odpalalem. wkrotce chcialem ruszyc na bieg(trzymajac sprzeglo) i go troche przegazowalem. potem zamarl. pronowalem wszystkiego wymienilem paliwo, czyscilem dysze. w pewnym momencie zauwazylem ze nie ma iskry lecz problem sie rozwiazal(chyba). wsadzilem uszczelke pod gaznik.
za wszelka pomoc z gory dziekuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 21:15, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
1. sprawdź dokładnie czy jest iskra
2. czy paliwo dochodzi do cylindra
3. czy jest sprężanie
4. jak wygląda świeca
5. sprawdź zapłon i kondensator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiooreck
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: Pon 6:26, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
ja, jak pierwszy raz odpalałem mojego pierwszego ogara, to nie odkręciłem kranika i nie dochodziło paliwo (no cóż...) i miałem badziewny przewód wysokiego napięcia, który nie stykał jak należy z cewką. Raz była iskra, raz jej nie było... Błachę powody, a spędziłem nad nimi sporo czasu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 13:55, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
przewod jest nowy tak samo fajka. iskra jest. zaplon jest w porzadku. kondensator wymienilem. paliwo dochodzi i jest sprezanie, nie wiem czy odpowiednie ale jest.
co do swiecy to mam dwie bosha i iskre 75 lub 80 i na obu jest to samo.
paliwo dochodzi i to tak ze gaznik w pewnym momencie plul benzyna.
sprobuje jeszcze zobaczyc czy nie ma przebicia w zaplonie.
dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 18:45, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Jak gaźnik pluje benzyną to może go zalewa? Jak odpali i zgaśnie to jak wygląda świeca?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 20:01, 25 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
niewiem bo nie odpala. a zalewac go nie powinno, poniewaz wszystko wczesniej dzialalo idealnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiooreck
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: Wto 11:13, 26 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
a może pierścionek pękł właśnie i kompresji nie ma...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartek_00
Wymiatacz
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 11:16, 26 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
To na 90% pierscien sciagni glowice i cylinder i zobacz ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiooreck
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: Wto 11:24, 26 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
i na przyszłośc napiszę, że średnica tłoka, nominału, ma 3,8 cm.
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
molesta
Częsty bywalec
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Wto 12:29, 26 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Jak ne pali a zaplon ok a iskra jest niebieskawa, paliwo w cylinder leci to tak moze byc zje... swieca (raz daje iskre a raz nie lub iskra zostaje zdmuchnieta przez kompresje) a sprawdzic to najlepiej jest wykrecajac swiece z jezdzacego pitarka i na niej probowac zapalic. Jeszcze moze byz zasyfiony wydech (tez nie zapali jak cos sie zacislo a czasem zdarza sie to w momencie) no i zostaje jeszcze uklad dolotu powietrza. Zatkany filtr ( brak odpowiedniej ilosci powietrza) lub puszka sie otwarla albo filtra nie trzyma i powietrza jest za duzo i nie pali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 21:41, 26 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
na poczatek napisze, ze nie mam dostepu do motoroweru, poniewaz znajduje sie na wsi a ja jestem w rudzie. jak przyjade w sobote to sprawdze pierscienie na tloku. filtr powietrza jest w porzadku bo go wczesniej czyscilem a swiece mam dwie i nie wierze w to zby jedna i druga padla
edit.
dzieki za pomoc ale postanowilem wziasc sie za na powaznie. rozbiore dwa silniki i zrobie kapitalke. jak przyjade z wakacji opowiem wam o rezultacie. postanowilem takze zrobic nowy sportowy wydech i nowy batryjny zaplon jak i elektryke.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Pią 15:31, 06 Lip 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|