Zerwany gwint iskrownik
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Sob 21:14, 21 Lis 2009    Temat postu:

co zajechany ? tłok-cylinder? hehe Smile niedawno kupiony idealnie dotarty i super kompresja, ostatnio w 2 osoby szedł na 3 pod górkę bez niczego, nie chciał mi palić to zaczołem regulować gaźnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Sob 21:42, 21 Lis 2009    Temat postu:

no to jedynie lewe powietrze dostaje albo przestawiłeś dawke paliwa i się zalewa teraz lub przestawiłeś iglice

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez pawlo300 dnia Sob 21:45, 21 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Sob 21:44, 21 Lis 2009    Temat postu:

zapłon, zapłon

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Sob 21:48, 21 Lis 2009    Temat postu:

To jest albo zapłon albo gaźnik mi się zdaje ze to jest to i to Smile
Musze kupić zestaw naprawczy gaźnika i nagwintować otwory na śruby trzymające zapłon.
Jeszcze jedno pyt nagwintować jeden otwór ten zepsuty czy obydwa dla pewności??
Jak składałem silnik to wał nie miał luzów góra-dół czy teraz może mieć?? jak to sprawdzić bez ściągania cylindra?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Sob 22:00, 21 Lis 2009    Temat postu:

przegwintuj tą złą tylko albo karter wymieńRazz tzn jak wał ma luzy to słychać stukot najlepiej sciągnij ten cylinder i dobrze sprawdz bo wiesz jak to jest z nowymi częsciami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Nie 8:07, 22 Lis 2009    Temat postu:

Hmm właśnie rozkręciłem cylinder i tam gdzie tłok to tak 0.5mm się rusza ledwo co, a jak będę miał luz to może mi tłok urwać?

Profi napisał:
rozwiercasz na wymiar większy i gwintujesz z M4 na M6

czyli rozwiercam wiertłem 5mm? czy 6mm?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Strzelba95 dnia Nie 8:32, 22 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Nie 14:30, 22 Lis 2009    Temat postu:

leciutki luzik może być miałem kiedyś takie luzy że mi świece sklepywało nie urwie a co do śrubki to zrub tak żeby była numer większa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Nie 15:13, 22 Lis 2009    Temat postu:

Jak to numer większa teraz jest M4 czyli mam zrobić gwint na M6 tak? ale na jaki wymiar mam rozwiercić ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Nie 17:15, 22 Lis 2009    Temat postu:

wiertło 5,5mm najlepiej, wtedy uzyskasz ładny gwint po nagwintowaniu M6

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Nie 17:19, 22 Lis 2009    Temat postu:

Ok a uzytkownik pawlo300 mówił żebym nagwintował M5 ze nie trzeba nic wiercić i że będzie lepiej ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Nie 17:25, 22 Lis 2009    Temat postu:

mozesz, a znajdziesz potem śrubkę 5mm? bo ja wątpię

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Nie 17:26, 22 Lis 2009    Temat postu:

Właśnie nie mam Smile a tak poza tematem to często się psuje ten silniczek?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Nie 17:27, 22 Lis 2009    Temat postu:

ja zrobiłem 4 tys km i nic nie grzebałem więc nie specjalnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Nie 17:28, 22 Lis 2009    Temat postu:

Aha a lepiej oddać do regeneracji wał bo słyszałem ze te nowe to nic teraz nie wartają prawda to ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Nie 17:29, 22 Lis 2009    Temat postu:

prawda, jak coś to służę pomocą na gg, nie róbmy offtopu

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Profi dnia Nie 17:30, 22 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin