Zapłon dla mnie to jasne ALE...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gibaAa12
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:56, 05 Paź 2011    Temat postu: Zapłon dla mnie to jasne ALE...

Wyczytałem w necie co i jak z tym ustawianiem zapłonu platynkami itd ok rozumiem ale zaczołem to robić i stanołem na tym że: odkręcam śrubki iskrownika zeby ustawić tak zeby 2mm przed GMP platynki dopiero zaczeły sie otwierać czyli 0.05mm. no ale gdy ja se polużnie ten iskrownik i ruszam w prawo,lewo to te platynki cały czas są takie same wgl nie zmienia sie przerwa wiec jak to zrobić? może mi ktoś to wyjaśnić ? bardzo bym prosił..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 18:00, 05 Paź 2011    Temat postu:

zależy co chcesz uzyskać, czy wcześniejszy zapłon czy późniejszy, jak wcześniejszy to w lewo obracasz, przykręcasz zapłon i sprawdzasz co się zmieniło, analogicznie w druga stronę. Samo obracanie luźnego zapłonu raczej nic Ci nie powie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Śro 18:58, 05 Paź 2011    Temat postu:

Pierw ustaw przerwę na platynkach 0.4 - 0.5mm, później ustaw tłok XXmm przed GMP. "Młoteczek" musi dojść do takiego "wybrzuszenia" na krzywce wtedy możesz patrzeć kiedy platynki sie zaczynają otwierać..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gibaAa12
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:43, 06 Paź 2011    Temat postu:

może wytłumacze to jeszcze raz. jawka chodzi tylko musze ją odpalać z pycha ale popchne i chodzi i jezdze ile chce tylko cylinder mi sie strasznie grzeje. przerwa 0.4mm na platynkach i jest ok ale chodzi mi o to ze jak przekrece iskorwnik w prawo albo w lewo to i tak tak samo odpala i jezdze nic mi to nie daje a platynki cały czas na 0,05 2mm przed GMP. więc co moge zrobić zeby mi sie tak cylinder nie grzał ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Czw 15:19, 06 Paź 2011    Temat postu:

Normalne że się grzeje, każdy silnik chłodzony powietrzem będzie się szybko nagrzewał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 16:52, 06 Paź 2011    Temat postu:

upewnij się z tym zapłonem, zamiast 0.02 na 2mm przed gmp lepiej użyć multimetru albo żarówki, ale to szczegóły, problemy z odpalaniem zapewne są spowodowane zbyt niskim poziomem w komorze pływakowej, czyli gaźnik do czyszczenia i regulacji (można to też ocenić po świecy, jeśli masz odpowiednią to powinna być zbyt jasno wypalona, coś w okolicach koloru białego na izolatorze)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gibaAa12
Nowy
Nowy



Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:53, 06 Paź 2011    Temat postu:

Aha rozumiem. No ale to normalne ze tak po 2 minutach - 3minutach i normalnie aż parzy nie idzie utrzymać 1 sek palca na cylindrze ? swiecy to za chiny nie wykrece odrazu tylko bym musiał czekać z 10 min az ostygnie fajka tak samo ciepła a przeciez to z plastiku to sie nie stopi ? ;/ A i jeszcze jeden mam problem dlaczego mi nie chce palić z kopki a popchne pare metrów i chodzi? kopka nieraz sie tak ślizga niechce obrócić wałem jaka to przyczyna, tarcze sprzegłowe? Jak jest zimna to nieraz odpala z kopa ale jak za długo mam kranik odkręcony to juz nie.. nieraz jak sie zaleje bo kranik odkrecony albo mi zgasnie to musze tez troche popchnąć... ? A i jeszcze jedno pytanie żeby wymienić wałek zdawczy to gdy rozłoże silnik w pół to mi sie skrzynia rozleci czy sie bd trzymać złoze i juz czy bede musiał tam w srodku wszystko składać??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin