Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
zapłon????

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pionek200
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lębork

PostWysłany: Śro 21:03, 15 Kwi 2009    Temat postu: zapłon????

Witam
Odebrałem silnik od mechanika po kapitalnym remoncie jeździłem 2 dni ale ogar ciężko palił tata mi mówi dziś zobacz w zapłon .Zdjełem pokrywkę i zobaczyłem ze wszystkie kabelki są luźne nie przykręcone dokręciłem i kapnełem się ze cały zapłon nie jest przykręcony miałem zaznaczone ustawiłem skręciłem do końca kopie a tu nie idzie ruszyć coś trze popuściłem było ok ale po dziurach on się przestawia i koniec i więc co jest źle złożone (magneto nie nabite do końca)???? Pomocy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:42, 16 Kwi 2009    Temat postu:

Może być tak, że magneto jest nie do końca dobite, sprawdż, czy cewki nie trą o magneto, przede wszystkim jeszcze raz się upewnij, czy nie ma tam "ciał obcych". Skoro masz zaznaczone to demontaż i ponowny montaż nie powinien sprawiać problemu. Skoro popuściłeś śruby trzymające iskrownik, i magneto normalnie się obracało, to może ocierać o tą płaską część korpusu iskrownika. U mnie śruby dociskające iskrownik do kartera silnika są mocno dokręcone wraz z łezkowatymi podkładkami i magneto swobodnie się obraca wewnątrz iskrownika. I taka rada z mojej strony, jak odkręcisz iskrownik to wyczyść wszystko przed złożeniem, czasem może tam wciekać olej. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez xiang dnia Czw 13:43, 16 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ENZO
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Pią 9:46, 17 Kwi 2009    Temat postu:

poluzyj cewki wsać podnie srubokręt lekko je podważając i dokręć najczęsciej to cewki ocierają

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 13:23, 17 Kwi 2009    Temat postu:

ENZO napisał:
poluzyj cewki wsać podnie srubokręt lekko je podważając i dokręć najczęsciej to cewki ocierają


Tez odczuwam wrazenie, ze to cewki. Robisz tak... Wykrecasz cewke, wsadzasz kawalek cienkiej blaszki lub sztywnego, lekko elastycznego plastiku miedzy magneto,a miejsce gdzie ma byc cewka, a nastepnie wsuwasz cewke. Powinna przylec do plastiku lub metalu(lepiej z plastikiem, raczej nie stosuj papieru). Teraz dokrecasz cewke srubami. Wyciagasz wczesniej wsadzony element. Magneto powinno byc w odleglosci ok. 1mm od radiatora cewki. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin