zapaliła zgasła i nie chce palić

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mostasz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Siedlec

PostWysłany: Czw 19:30, 13 Maj 2010    Temat postu: zapaliła zgasła i nie chce palić

silnik po remoncie - profilaktycznie wymieniony kondensator i kabel wn z fajką, iskra jest a motor nie chce zapalić za nic na świecie, gaźnik wyczyszczony. Moje pytanie dotyczy jednak drobnego szczegółu - a mianowicie śróbka na której jest zamocowany kabel od kondensatora, cewki, przerywacz i kabel niebieski idący do stacyjki powinna być <b>nienamagnetyzowana</b>, u mnie niestety jest namagnetyzowana(choć ją bardzo dokładnie zaizolowałem i nie wiem czy to nie jest przyczyną braku zapłonu w motorku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotr.m
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Czw 19:52, 13 Maj 2010    Temat postu:

to raczej nie jest tego przyczyna, ta śrubka namagnetyzowuje się od magneta ja bym ci radził dobrze ustawić zapłon, jeśli nie będzie iskry to znaczy że wina jest czegoś innego

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotr.m dnia Czw 19:55, 13 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mostasz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Siedlec

PostWysłany: Czw 21:55, 13 Maj 2010    Temat postu:

zapłon ustawiony na suwmiarkę - motorek przed zgaśniećiem zapalił bez problemu - i tu jest cały chwyt, ewentualnie mogło wywiać uszczelkę pod cylindrem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pią 8:09, 14 Maj 2010    Temat postu:

zgasiłeś normalnie stacyjką? jeżeli tak to klasyczny objaw zepsutej świecy, mimo, ze ta ma iskrę to na niej nie zapali, załóż inną świecę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mostasz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Siedlec

PostWysłany: Pią 14:18, 14 Maj 2010    Temat postu:

zgasła sama - już ją miałem gasić stacyjką ..., dziś ponownie ustawiłem zapłon i nic - teraz nie mogę pokręcić bo u mnie leje jak z wiadra
edit: możliwe żeby świeca zepsuła się po 5 min. użytkowania ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mostasz dnia Pią 15:14, 14 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil12345121
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: kozienice

PostWysłany: Pią 15:22, 14 Maj 2010    Temat postu:

tak jak profi mówi wymien swiece a jaką swiece miałes jak iskre to mozliwe ze sie popsuła tez kupiłem iskre swiece nową i po 15 km niechciala zapalic najilepiej to ngk lub bosch

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pią 16:11, 14 Maj 2010    Temat postu:

broń Cię szatan przed ngk!!! największe gówno w sensie do tych silników, kiedyś chyba macq, lub pks100 robił porównanie świec itp, osobiście radzę iskrę, no i PAL

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mostasz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Siedlec

PostWysłany: Pią 17:20, 14 Maj 2010    Temat postu:

świeca champion l82c ale mam też dwie iskry - jedna stara F75 - w miarę dobra i nowa F80 - motor nie ma na niej niskich obrotów - ogólnie po oględzinach podejrzewam uszczelkę pod cylindrem i szpilki powyciągane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil12345121
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: kozienice

PostWysłany: Sob 8:53, 15 Maj 2010    Temat postu:

a mi dobrze chodzi na swiecach ngk zawsze takie kupuje i nienarzekam jedna swieca juz wytrzymała 2 sezontylko raz wykręcilem zeby ją wyczyscic niewiem co wy chcecie od ngk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buczko
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krapkowice

PostWysłany: Sob 13:53, 15 Maj 2010    Temat postu:

to gratuluje sprzętu jak przez 2 sezony tylko raz świece wykręcałeś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil12345121
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: kozienice

PostWysłany: Sob 18:36, 15 Maj 2010    Temat postu:

dobrze ustawic zaplon niepszesadzac z olejem do paliwa i swieca musi chodzic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DjDeX
Nowy
Nowy



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 18:07, 16 Maj 2010    Temat postu:

jak by ci wywiało uszczelkę pod głowica to by nie było kompresji na silniku lub była by mniejsza. Weź wykręć świece wsadź palca w miejsce świecy tylko mocno i lekko naciśnij na kopniaka lub kręć powoli kołem z włączonym biegiem jak będziesz czuł że jest ciśnienie i nie spada to ciśnienie to znaczy że kompresje trzyma. Zacznij od tego może że sprawdź czy jest iskra na świecy może coś się gdzieś poluzowało i nie ma iskry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mostasz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Siedlec

PostWysłany: Pon 9:28, 17 Maj 2010    Temat postu:

to jest to - już drugi raz, poprostu słychać przy kopaniu jak silnik ciągnie lewe powietrze przy każdym ruchu tłoka, iskra jest - jak zabójca, gaźnik czyszczony, właśnie zamówiłem na allegro uszczelki ajust'a i kupiłem szpilki - to one mogą być problemem - prawdopodobnie mają tyle co motorower, ewentualnie może to jeszcze być uszczelka gaźnika, postaram się to dzisiaj sprawdzić

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mostasz dnia Pon 10:44, 17 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin