Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Zaolejona swieca

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Pon 10:09, 13 Kwi 2009    Temat postu: Zaolejona swieca

Witam. Mam problem ze swieca - czesto musze ja czyscic szczotka druciana, jak wykrecam ja do kontroli jest cala w oleju(czarna). Jak wyczyszcze to motorek ladnie chodzi, pali od pierwszego kopa, po jakims czasie podczas ruszania z jedynki gasnie, wystarczy odepchac sie nogam i od razu zaskakuje. Moc sie nie zmniejsza, pali tyle samo, ale na zaolejonej swiecy nie chce palic od kopa. Mieszanke paliwowa robie w stsounku 1:30 - 166 ml oleju na 5 l benzyny, uzywam oleju Mixol.
I jeszcze jedno - jak przykladam swiece do kontroli iskry to nie ma zadnej, a motorek jest zrywny i mocny(zaplon mam dobrze ustawiony)
Swiece zmienialem, aktualana to Brisk
Czy to wina oleju?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cinex94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 10:37, 13 Kwi 2009    Temat postu:

A dużo Ci kopci???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 15:12, 13 Kwi 2009    Temat postu:

za wysoki poziom paliwa lub za dużo oleju

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:52, 13 Kwi 2009    Temat postu:

Ja wlewam zawsze do 5 litrów benzyny 120ml oleju czerwonego stihlowskiego i świeca ma prawidłowy osad, tak więc polecam tą mieszankę. Zalewanie świecy może być spowodowane złym simmeringiem od strony sprzęgła, lub przytkanym filtrem powietrza. A to, co mówił Tomek15

Tomek15 napisał:
za wysoki poziom paliwa lub za dużo oleju


To również prawda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 21:06, 13 Kwi 2009    Temat postu:

No i bardzo dobrze Wink Obecnie oleje sa lepszej jakosci(nawet miksol) i leje sie tego ustrojstwa mniej. Fajnie, ze masz swiece Brisk ale jaka ma cieplote? To jest najwazniejszy parametr, marka sie nie liczy(chyba, ze jest to NGK). Cieplota powinna byc jak Iskry F80(oczywiscie inne zamienniki takze). Pierwsza rzecza w Twoim wypadku jest opuszczenie ilgicy(wyzszy rowek). Jak to nie pomoze to zmniejsza sie poziom paliwa w komorze plywakowej.Potem wsadza sie cieplejsza swiece np. F75(odpowiedniki). Wazne jest zachowanie odpowiedniej odleglosci miedzy elektrodami(0,4mm), jak iskra jest dobra mozna ja zwiekszyc. Na powietrzu iskre zadko widac, w koncu jest cos takiego jak slonce. Przyloz swiece do cylindra(najlepiej poloz) i energicznie kopnij w ciemnym pomieszczeniu. Teraz iskre widac? Powinna byc stabilna i w jednym miejscu. Jak nic nie pomoze nalezy wymienic simmering od strony sprzegla. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Wto 9:32, 14 Kwi 2009    Temat postu:

Malo kopci, tak jak zawsze, swieca to Brisk N15C, iskre sprawdzalem jak juz sie porzadnie sciemnilo, gaznik mam nowy, wiec usterka gaznika lub plywaka raczej odpada, tak samo jak simeringi, mam nowe, maja zaledwie miesiac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Wto 12:00, 14 Kwi 2009    Temat postu:

A tak zapytam. Bo kolega taki pisał sobie że oleju stihlowskiego leje. A ile taka buteleczka kosztuje??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 17:10, 14 Kwi 2009    Temat postu:

A co to daje, ze gaznik nowy? Tym bardziej jest do regulacji, tak samo jak simmeringi... Swieca jest dobra, odpowiednik F80. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Wto 17:39, 14 Kwi 2009    Temat postu:

"A co to daje, ze gaznik nowy? Tym bardziej jest do regulacji, tak samo jak simmeringi... Swieca jest dobra, odpowiednik F80. Pozdrawiam" - w wakacje nie mialem problemow z gaznikiem, nagle popsuc sie nie mogl, zreszta oprocz iglicy jak sie reguluje gazniki w Jawkach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juskief
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Świdnik k. Lublina

PostWysłany: Wto 18:43, 14 Kwi 2009    Temat postu:

Srubką od obrotów która jest pomiędzy dyszami.Czyli ta srebrna ze sprężynką.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Punk
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:30, 14 Kwi 2009    Temat postu:

Właśnie ciepłota świecy jest ważna sam sie przekonałem jak wkręciłem NGK do kitu chwile pochodził a pużniej nic nawet na zapych a iskra była. Ja leje olej Orlen 2T Syntetic na 5 litrów paliwa wlewam 100 ml oleju czyli 20 ml na litro i motor sprawuje się bardzo dobrze
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Śro 6:33, 15 Kwi 2009    Temat postu:

Ja wolne obroty reguluje linka gazu, taka mala prowadnica.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aris7676
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 19:56, 15 Kwi 2009    Temat postu:

Ja takżę leje olej czerwony od shtila i za 1l płace około 39zł
A co do tego problemu nowe gaźniki są gówno warte, lepjej znaleźć stary a w dobrym stanie sam się przekonałem. Też mi swiece oleiło ale mnie to nieruszało,
zmieniłem platynki i odziwo wszystko jest dobrze.xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 20:17, 16 Kwi 2009    Temat postu:

Dragon in the Blue Sky napisał:
"A co to daje, ze gaznik nowy? Tym bardziej jest do regulacji, tak samo jak simmeringi... Swieca jest dobra, odpowiednik F80. Pozdrawiam" - w wakacje nie mialem problemow z gaznikiem, nagle popsuc sie nie mogl, zreszta oprocz iglicy jak sie reguluje gazniki w Jawkach?


Jawka ma prosty ganik i dlatego sprawia problemy. Masz regulacje maksymalnego opadu przepustnicy, regulacje wysokosci ilgicy i poziomu paliwa w komorze plywakowej, przepustnicy nie reguluje sie na lince! Powinna miec ona odpowiedni luz, taki aby przy skreceniu kierownicy w lewo przepustnica sie nie podnosila! A taki aby reakcja manetki byla natychmiastowa...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Czw 20:18, 16 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin