Zaciął się

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Patrol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 10:22, 14 Lut 2009    Temat postu: Zaciął się

Witam chciałem dzisiaj kopnąć jawe no i kopnąłem ale nie odpaliła więc kopnąłem 2 raz i nagle w połowie mi się starter zawiesił wogle nie chce ruszyć tak samo koło nie wiem co jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 10:26, 14 Lut 2009    Temat postu:

ja też tak mam często ale kopne w niego na chama i sie odetnie a jak nie to wbijam jedyne i pcham kawałeczek i zawsze się odblkowywuje
A czy to nie jest przypadkiem że pierścienie zawadzają o okna??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Sob 11:44, 14 Lut 2009    Temat postu:

Nie żadne pierścienie. Kop tak dalej to połamiesz tryby w zębatek i będziesz musiał remoncik robic. Spróbuj wyciągnac do siebie ten kopniak i poruszac nim troche i przekręcic o 360 stopni, powinno się coś ruszyc.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lopez dnia Sob 11:48, 14 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:06, 14 Lut 2009    Temat postu:

MI jak tak się stało to się okazało że mi zabezpieczenie na tłoku puściło i się tłok zrysował cylinder, ale taka kontrola to w ostateczności najpierw sprawdź to co napisali koledzy bo i to może być ale wątpię przynajmniej mnie się to nie zdarza żeby starter i koło naraz się zablokowały.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kajtekq
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC

PostWysłany: Sob 14:54, 14 Lut 2009    Temat postu:

miałem identycznie więc sciągasz dekiel sprzęgła i zakładasz klucz na zębateke wału a dokładniej na nakrętke tak jakk bys probował odkręcic i chwila i pusci miałem identyczny problem az jak rozpolawialem silnik odkręcałem zębatke i pusciło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 15:09, 14 Lut 2009    Temat postu:

Najbardziej rację ma Lopez, gdyż pociągając do siebie półksiężyc się cofa i schodzi z zębów. Tylko uwaga na sprężyne, bo jak pierdulnie to kaplica Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Sob 17:43, 14 Lut 2009    Temat postu:

mi jak się tak stanie to z glana w kierunku przeciwnym do kopania i wszystko działa pięknie ładnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 18:16, 15 Lut 2009    Temat postu:

Ta jest Wink Tak na serio to nie warto robic czegos na sile. Najpierw nalezy kopnac w starter na sprzegle. Jezeli ruszy nalezy rozebrac cylinder i zobaczyc co sie stalo, ewentualnie zdjac pokrywe od strony sprzegla, nie kopac i nie odpalac!. Jezeli nie problem lezy w skrzyni biegow. Wtedy zaczyna sie zabawa. Mozna albo na mocarza kopac w wszystkich kierunkach lub opukiwac kopniak mlotkiem(bardziej skuteczne). Potem mozna uruchomic silniczek "z buta", pobawic sie z sprzeglem i zmiana biegow. Inne procesy to wlasnie wyciaganie kopki do siebie i przekrecanie, bardzo skuteczny, gdy sie to zrobi o 360 stopni, nalezy wykrecic stopke. Ta metoda polaczona z pracujacym silnikiem na luzie i opukiwaniem daje praktycznie 100% efekt. Lepiej jednak nie ryzykowac z odpalaniem i robic wszystko na sucho. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 23:17, 15 Lut 2009    Temat postu:

do autora: Btw sprawdź czy Ci się kopka nie wiesza o śrubę dekla.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawido952
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przemków

PostWysłany: Pon 16:02, 16 Lut 2009    Temat postu:

to nie żadne zębatki ja też tak mam to sprzęgło nie puszcza sprawdzone przez mechanika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 16:05, 16 Lut 2009    Temat postu:

Dawido co z tego, że sprawdzone przez mechanika? Jak komuś silnik nie zapala to też mówisz, że na 100% gaźnik, bo mechanik tak mówił? Przestańmy wierzyć motocyklowym konowałom Smile Przyczyn może byc wiele.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawido952
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przemków

PostWysłany: Pon 18:12, 16 Lut 2009    Temat postu:

mam racje w 100% bo też myślałem ze to coś z wałem lub jakieś zębatki ale to były tarcze posklejane macq

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 19:14, 16 Lut 2009    Temat postu:

a gówno prawda, mogą to być zarówno zębatki, jak i tarcze/inne elementy ruchome. W tym przypadku nie można się ograniczać do tarcz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 16:22, 17 Lut 2009    Temat postu:

Tylko jak nagle by sie mogly tarcze skleic?! Wtedy nie funkcjonowaloby sprzeglo, wiec energia z kopniaka caly czas by byla przenoszona na wal lub wogle. Nie tlumaczy to zawieszenia sie kopki w polowie. Dobrze mysle?! Chyba tak, zreszta latwo to sprawdzic za pomoca lewej dzwigni. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin