V-max Jawa 50 typ 23 mustang
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grego-jawa50
Nowy
Nowy



Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmno

PostWysłany: Czw 15:37, 10 Lip 2008    Temat postu: V-max Jawa 50 typ 23 mustang

Jaka jest maksymalna prędkość jawy 50 bo moja z ledwością jedzie 47k/h wszedzie widze ze jest napisane jawa 50 max V-70km/h

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek_00
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 15:56, 10 Lip 2008    Temat postu:

W Polsce motorower nie moze przekraczac predkosci 45km/h twoj i tak jest za szybki. Aha i nie pytaj o V-Maxy innych bo zaraz uslyszysz mowy moja 72 na prostej, a moja 95 z gorki , a 82 na prostej na 2 biegu ... Jesli twojej Jawce nic nie dolega to ciesz sie , to nigdy nie byl i nie bedzie scigacz to ma jezdzic wolno i tak jezdzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw 17:40, 10 Lip 2008    Temat postu: Re: V-max Jawa 50 typ 23 mustang

grego-jawa50 napisał:
Jaka jest maksymalna prędkość jawy 50 bo moja z ledwością jedzie 47k/h wszedzie widze ze jest napisane jawa 50 max V-70km/h


A odblokowana jest Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Czw 18:30, 10 Lip 2008    Temat postu:

Sprawdź najpierw czy jest odblokowana i wtedy powiedz nam Wink Bardzo możliwe, że masz już zużyty tłok układ tłok-cylinder i silnik nie ma kompresji Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grego-jawa50
Nowy
Nowy



Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmno

PostWysłany: Czw 20:16, 10 Lip 2008    Temat postu:

a jak sprawdzić czy jest zablokowana

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Czw 20:20, 10 Lip 2008    Temat postu:

Zobacz jaki masz otwór w króćcu (to co łączy gaźnik z cylindrem). Jeżeli od strony gaźnika jest okrągły to znaczy, że jest zablokowany, jeżeli taki kwadratowy = odblokowany. Zobacz ile ci wchodzi kolanko do tłumika (powinno około 2-3cm). Zobacz jakie masz dysze w gaźniku (większa powinna miec 68 ), no i zapłon powinien byc ustawiony na 1,8-2,0mm przed GMP Wink
Co do odblokowania polecam to: http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/abc-jak-oblokowac-silnik-w-ogarze-200,4442.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lopez dnia Czw 20:21, 10 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Myszkowa

PostWysłany: Pią 10:46, 11 Lip 2008    Temat postu:

ja mam ogarka odblokowanego ,cyl nowy 55ccm komprecha bajeczna i jakoś jeddzie mi góra 60km/h na prostej Confused ale to chyba przez to że mam przelozenia 11/55 założę sobie chyba z tylu zębatke od komarka (38z) i bedzie lecial z 70-80 km/h Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel93 dnia Pią 10:48, 11 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 11:03, 11 Lip 2008    Temat postu:

Warto sprawdzicz czy motorek jest zablokowany, chc znam przypadki(czytaj kolega Wink ), ze na zablokowanym silniku jechali 55km/h z lekkiej gorki. A tak naprawde blokowany ogar jedzie 50km/h, jawka mniej ;/ Ja w sumie nigdzy nie przekrecilem licznika, bo zawsze na dotarciu jezdze Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PawelOO
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 17:40, 12 Lip 2008    Temat postu:

Co do tych batek to zamiast zmieniać tylnią zmień przednia na 13z. Odblokowany ogar pojedzie w granicach 70 km/h

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 10:13, 16 Sie 2008    Temat postu:

Cos powiem w tym roku odblokowanym ogarem udalo mi sie osiagnac predkosc 70km/h bez zmiany zebatek, 75km/h z zebatka 12z, i 80km/h z zebatka 13z. Przy czym przy 11z palilem gume, przy 12z zrywalem piach a 13z normalnie ruszalem bez pasazera. Kazdy pomiar byl przeprowadzony samochodem Astra 2 z silnikiem 2.0 TDi. Jest to wynik dla mnie przynajmniej imponujacy. Uzyskalem to silnikiem po remoncie generalnym. VI szlifem cylindra czeskiego na orginalnym dwu pierscieniowym tloku i czeskim walem z regeneracji. Lozyska skf. Kolega powiedzial ze zrobi cos z silnikiem, nie wiem co ale mowil cos o nowym hartowaniu przekladni w skrzyni biegow i dopracowaniu szprzegla oraz okien w cylindrze. Tak czy inaczej silnik zostal bardziej dopracowany niz ztuningowany! Jest w idealnym stanie nawet kartery zostaly lekko zwszlifowane dla lepszej szczelnosci. Niektore srubki zostaly zastopiane wiekszymi. Wszystko to ambicie kolegi tak aby silnik przy mojej ostrej jezdzie nie rozlecial sie i jezdzil jak najdluzej dlatego nie stosowalismy tuningu. W elektronice zastosowalem modul z mapa zaplonu, dlatego ogar ma moc od najnizszych do najwyzszych obrotow. Zostal tez on pozadnie dotarty przez 1000km z okresowymi czynnosciami obslugowymi.Ale najwiekszy efekt to zmiana tarczy z tylu. Przez pewien okres zastosowalismy specjalnie dorobiona przez nas tarcze z tylu. Musielismy do tego na nowo wiercic dziury w bebnie i przerobic troszke lancuch oto wyniki:
zebatka przod, bieg-v-max, opis
11z, I - 36km/h, II - 62km/h, III - 81km/h(jak wogle sie do niego doszlo), normalnie
12z, I - 40km/h, II - 66km/h, III - 87km/h, ruszanie z odepchnieciem
13z, I - 43km/h, II - 70km/h, III - 89km/h, ruszanie z biegu i wskokiem na motor

A teraz nasz najlepszy test, do zabawy uzylismy oczywiscie Ogara poniewaz jest lzejszy. Wzielismy moto i maksymalnie go odchudzilismy. Lampy blotniki siedzenie itd. Na najwiekszych ustawieniach ruszylem z miejsca, moja waga 65kg, normalnie. Zanotowana przez nas predkosc wyniosla uwaga 96km/h. Fajnie sie to czyta ale taka jazda to katorga. Zero przyspieszenia! Jazda w dwie osoby jest niemozliwa! By wlaczyc trojke trzeba wziosc rozped na prostej okolo 2km! Ale splanie jest bardzo male. Na dotarciu 3,2l, przy normalnej jezdzie 3,6l, przy najwiekszym przyspieszeniu 4,2l a przy najwiekszym V- maksie 3,4l. Przejechalem Ogarkiem okolo 3500km, liczniki nie jest w stanie pokazac takiej predkosci wiec robie pomiar na oko, i nie widze sladu zuzycia. Oprocz tego ze odkrecila mi sie sruba od automatu zmiany biegow. Moze za rok wezmiemy jego jawe a nie mojego ogarka i pobawimy sie na najwieksza moc. Tylko wtedy bedzie trzeba zastosowac szpilki M8 u mnie sa M7 a i tak po dotarciu lekko sie odkrecily...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogierek093
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Sob 12:16, 16 Sie 2008    Temat postu:

czyli można powiedzieć ze taki mały tuning zastosowałeś (wydaje mi się że samo zwiększenie średnicy tłoka już jest w pewnym sensie tuningiem bo nico podnosi pojemność)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 19:48, 16 Sie 2008    Temat postu:

Tak mozna powiedziec ze chodzi o lekki tuning. Ale chodzilo nam bardziej o wzmocnienie silniki niz podnoszenie osiagow. W ten sposob udalo nam sie uzyskac silnik jakby byl fabrycznie nowy... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 20:05, 16 Sie 2008    Temat postu:

Chciałbym to zobaczyć Wink Jaką masz średnicę cylindra?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PatrickM
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)

PostWysłany: Sob 21:08, 16 Sie 2008    Temat postu:

VI szlif? Jak długo na tym pociągniesz? Nie wierze że Ci cylinder wytrzymał 3500km.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 9:37, 17 Sie 2008    Temat postu:

A dlaczego cylinder mógłby nie wytrzymać? Rolling Eyes Gorzej z wałem i jego łożyskami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin