Ustawianie/Gaźnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:09, 18 Lut 2009    Temat postu: Ustawianie/Gaźnik

Mam problem z ustawieniem obrotów już bawiłem się z gaźnikiem ;p ustawiałem go i uszczelniałem filtr mam orginalny kompletny ;d więc nie wiem co może być ;d bo ciągle spadają mi obroty nie moge ustawić wyższych obrotów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 18:17, 18 Lut 2009    Temat postu:

a gaśnie?? może zalewa świece ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 20:54, 18 Lut 2009    Temat postu:

No coz, jezeli chodzi o gaznik jest to objaw za duzej ilosci paliwa w mieszance, czyli trzebaby znizyc iglice(wyzszy rowek) lub zmniejszyc poziom paliwa w komorze plywakowej, blaszka w dol. Ewentualnie wyczyscic filtr powietrza i tlumik. Biorac inne przyczyny to kondensator(iskrzace platynki, brak wysokich obrotow) no i przestawiony zaplon. W tym wypadku nastepuje za pozno(iskrownikiem w lewo, platynki zawsze w GMP tloka musza miec przerwe 0,4mm). Narazie miesz pierwsza pomoc. Jak nie da ona rady, pisz. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 22:24, 18 Lut 2009    Temat postu:

Jest jeszcze taka możliwość, iż masz wyrobioną iglicę i przepustnicę. Iglica nie może mieć wyraźnych progów, a przepustnica powinna dość ciasno wchodzić w swoje 'gniazdo'. Sprawdzamy to wkładając kawałek papieru między przepustnicę, a gniazdo w gaźniku. W takim przypadku przepustnica powinna poruszać się z wyraźnymi oporami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek13pl
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pią 20:49, 20 Lut 2009    Temat postu:

Miałem podobny problem okazało sie ze był wyrobiony kawałek przepustnicy a wina tego było krecenie sruba regulacyjna obrotów i to ona wyrobiła przepustnice i przepustnica sie nie zatrzymywała na srubie regulacyjnej tylko zamykała sie do konca przezc co nie było niskich obrotów.Troche nie jasno to napisałem ale moze zrozumiecie;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 9:18, 21 Lut 2009    Temat postu:

No nie, brzymi to logicznie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:35, 23 Lut 2009    Temat postu:

Ok dzięki za odpowiedzi Smile postaram się to wszystko sprawdzić i napisać co i jak Smile pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 16:53, 23 Lut 2009    Temat postu:

sunay12 napisał:
Ok dzięki za odpowiedzi Smile postaram się to wszystko sprawdzić i napisać co i jak Smile pozdrawiam


Sory za Ot ale radze nie pisac takich postow z uwagi na powiadomienia e-mail, ktore przy opcji edutuj nie funkcjonuja. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin