Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawkli
Częsty bywalec

Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Sob 12:23, 09 Sie 2008 Temat postu: Tłumik i kolanko |
|
|
mam problem muszę wymienić kolanko i łączenie ale myślę że jawka ma już 30 lat to i już dam jej nowy tłumik i
1. Jaki tłumik od simsona może być ?? nie będzie problemów z założeniem ??
2. jak połączyc kolanko z tłumikiem ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
PatrickM
Emerytowany Moderator

Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)
|
Wysłany: Sob 12:33, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
1. Tłumik z simka może być ,nie będzie problemu z założeniem bo też ma średnice otworu 28mm. Choć ja od siebie polecam kupić jednak tłumik czeski do jawki (na allegro)
2. Po prostu nakładasz tłumik na kolanko. Uszczelniasz jakimś silikonem(do wysokich temperatur), bądź taśmą teflonową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawkli
Częsty bywalec

Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Sob 12:41, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PatrickM
Emerytowany Moderator

Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)
|
Wysłany: Sob 13:12, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
To jest pseudo sport. Może doda Ci mocy na wyższych obrotach. Wg. mnie fajnie wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawkli
Częsty bywalec

Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Sob 14:31, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
a jak zostawię stary tłumik a zmienię tylko kolanko to będzie ciszej chodzić teraz mam tak że na łączeniu normalnie dym leci i z pod cylindra też cieknie i chyba teraz już przez to nie chce mi zapalić może tak być ?? Bo godzinę temu palił a teraz nie chce , paliwo dochodzi iskra jest , dodam że jak zrobiłem kilka kilometrów i się zatrzymałem to z pod cylindra tez dym leciał może t być że nie pali przez to ?? jaką uszczelkę dać pod ten cylinder z czego ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PatrickM
Emerytowany Moderator

Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)
|
Wysłany: Sob 14:52, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Chodzi Ci przez to głośniej że masz źle zaizolowane. Jeśli dasz nowy tłumik i dalej Ci będzie lecieć dym to dalej będzie głośno chodził.
Idź do sklepu gdzie sa części do jawek i kup:
- uszczelkę która jest pomiędzy kolankiem a cylindrem
- silikon wysokotemperaturowy.
Następnie odkręcasz kolanko, zmieniasz tą uszczelkę, i dobrze dokręcasz.
Spróbuj wepchnąć tłumik jeszcze bardziej na kolanko, i w tą szczelinę daj tego silikonu. Czasem najtańsze rozwiązania są najlepsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawkli
Częsty bywalec

Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Sob 15:31, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|