Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sunay12
Częsty bywalec

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:18, 01 Kwi 2009 Temat postu: Tłok |
|
|
Witam mam problem. Mianowicie coś chyba z cylindrem bądz tłokiem a więc kiedy moto stoi zimne i odpale go idzie super pod goreczke na 3 biegu bardzo lekko a po nagrzaniu ma już problem z pokonaniem górki na 3 biegu... wymieniałem kondensator i ustawiałem zapłon, świeca ma kolor brązowy czyli zapłon chyba dobrze ustawiomy , tu nasuwa się pytanie czy to tłok puchnie czy też inna przyczyna jest tego, 2 pytanie czy wymiana tłoku pomoże czy też muszę wymieniać cylinder ... dodam że mam pseudo 60
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Lopez
Moderator

Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Śro 21:21, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
To napewno objaw puchnięcia tłoka. Wymień go na inny, a najlepiej załóż oryginalny cylinder czechoslowacki i tłok też dobrej jakości znajdź..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MiNiŚ
ADMINISTRATOR

Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 44 tematy
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Czw 8:39, 02 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Lub tez wygotuj w oleju; napewno cos pomoze; Wazne tylko, aby po wygrzaniu sam ostygl; nie plucz ani w wodzie, ani niczym podobnym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lopez
Moderator

Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Czw 11:38, 02 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tylko, że wtedy tłok się zwiększy i znowu będzie trzeba szlif robic...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sunay12
Częsty bywalec

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:28, 02 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
kupie tłok i zobaczymy co będzie ;p mam jeszcze jeden problem bo ogar zaczą mi przerywać ka każdym biegu zapłon dobrze ustawiony , świece zmieniałem zaraz wyczyszcze kranik i gaźnik i zobaczymy co będzie. jak coś będe pisać pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 13:34, 03 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jak masz silniczek na dotarciu to normalne zjawisko, w wiekszym lub mniejszym stopniu. Tlok moge Ci zalatwic orginlany, sprowadzany z czech ale wyjdzie drogo. Na pytanie czy warto zawsze odpowiadam tak. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lopez
Moderator

Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Pią 15:19, 03 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
pks100 napisał: | Jak masz silniczek na dotarciu to normalne zjawisko, w wiekszym lub mniejszym stopniu. Tlok moge Ci zalatwic orginlany, sprowadzany z czech ale wyjdzie drogo. Na pytanie czy warto zawsze odpowiadam tak. Pozdrawiam |
Na allegro czasami można kupic tanio oryginalny tłok z czasów prl. Ja trafiłem na okazję i kupilem za 18zl taki tłok a spisuje się bardzo dobrze Silnik nawet po mocnym rozgrzaniu nie traci mocy tak jak miałem kiedyś na polskim rzemiośle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 15:40, 03 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tak orginalne tloczki sa super, glownie z tym sprowadzeniem jest fajna sprawa bo zawsze mozna dokupic orginalne pierscienie, zamowic dodatkowa ilosci i dowolny rozmiar. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|