Sztywne amortyzatory

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kuba1231
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z tąd

PostWysłany: Pią 19:52, 16 Kwi 2010    Temat postu: Sztywne amortyzatory

Witam. Mam mały problem z ogarem bo amortyzatory z przodu są bardzo sztywne, z tyłu jeszcze mogą być ale terz niema rewelacji, czy da sie coś z tym zrobić czy morze wsadzić od innego motoru? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szalony
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łuków

PostWysłany: Pią 20:14, 16 Kwi 2010    Temat postu:

Stara dobra rada. Chcesz jechać? Smaruj!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuba1231
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z tąd

PostWysłany: Sob 7:48, 17 Kwi 2010    Temat postu:

ale to trzeba rozebrać a ja wole się nie podejmować takiego zadania bo potem jeszcze nie złoże i będzie;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafparr
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:59, 17 Kwi 2010    Temat postu:

No to innej rady nie ma musisz rozebrać albo jeździj na takich jak masz ja miałem to samo rozebrałem nasmarowałem złożyłem i ładnie chodzą..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuba1231
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z tąd

PostWysłany: Sob 8:02, 17 Kwi 2010    Temat postu:

niebyło kłopotów z rozbieraniem i składaniem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafparr
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:08, 17 Kwi 2010    Temat postu:

Nie było problemów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuba1231
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z tąd

PostWysłany: Sob 8:11, 17 Kwi 2010    Temat postu:

nigdy tego nie robiłem więc troche się obawiam ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
URSUS-PATYCZAK
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN

PostWysłany: Sob 11:24, 17 Kwi 2010    Temat postu:

dodaje schemat do tematu [link widoczny dla zalogowanych]
dasz rade trochę cierpliwości nie zaszkodzi Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez URSUS-PATYCZAK dnia Sob 11:25, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Sob 11:35, 17 Kwi 2010    Temat postu:

Ładnie spoleruj teleskopy i w marę swoich możliwości wygładź tulejki (plastikowe). Lekko przesmaruj. Miałem podobny problem. Moim początkowym rozwiązaniem była jazda po dzurach. Najlepszym sposobem (niechcianym) było wyje*anie w bramę. Jechałem z góry na podwórku i zacząłem hamować. Niestety linka tylnego hamulca się zerwała i dość poważnie wyrżnąłem w ową bramę. Pręt 10mm o długości 25cm przyspawany i wzmocniony wgiął się jakieś 20mm od pierwotnego kształtu... Ale amo się pięknie rozchodziły hehe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogryzek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Sob 12:07, 17 Kwi 2010    Temat postu:

ja zrobiłem tak odkręciłem te śruby w kierownicy wlałem oleju i czekałem jak spłynie, jak już zpłyną to stanąłem ogarem przy garażu bo mam taki kant wysoki hamulec przedni i wciskałem kiere na całego po trochu i zaczęły działać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 19:04, 17 Kwi 2010    Temat postu:

a masz podkładki przy bebnach? zrób jak ja, zmierzyłem odstęp lagów przy bębnach i jak wychodzą, różnica była chyba 0.5cm i amortyzatory wgl nie chodziły, dałem podkładki to chodzą że spokojnie moge po dziurach jechać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuba1231
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z tąd

PostWysłany: Pon 14:21, 19 Kwi 2010    Temat postu:

o co ci chodzi z tymi podkładkami gdzie je wsadzić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogaron
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sokółka

PostWysłany: Pon 14:58, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Cały czas tak było? Może krzywe?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 16:12, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Kuba1231 napisał:
o co ci chodzi z tymi podkładkami gdzie je wsadzić

Masz zakręcone koło i zmierz jaki odstęp mają dolne partie lag od siebie, zapisz wynik. Odkręć/poluzuj koło i wtedy zmierz ten odstęp, jeśli wyniki będą się różnić to musisz zdystansować lagi od koła podkładkami tak, żeby lagi było ustawione prosto. pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuba1231
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z tąd

PostWysłany: Wto 16:06, 20 Kwi 2010    Temat postu:

aha rozumiem thx

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin