Grzeje się, brak reakcji na zapinki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 7:48, 20 Kwi 2010    Temat postu: Grzeje się, brak reakcji na zapinki

Witam. Problem objawia się że odpali normalnie (za trzecim czwartym razem) chwile trzeba przegazować na niskich obrotach i w droge. 1 bardzo silna, dwójka też,, problem jest na trójce jest słaba wtedy. Dodam że jest przytym tak gorąca że grilla można na cylu robić. Myślałem że jest zła dawka paliwowo-powietrzna, ale nie reagule na zapinki (czy 1 rowek czy 3 bez różnicy) świeca jest f75 jest czarna ale sucha. Dodam jeszcze że pali paliwo jak smok (3 litry wystarczyły na 30 km). Tłok spuchł ale o minimalną ilość to go drobnym papierem ściernym spiłowałem. Cyl ma kilka większych rys ale nie stracił na kompresli. Zapłon ustawiony na 1.7 mm przed GMP Przerwa na platyna do początek otwierania ich. Wcześniej tak nie było tylko kiedy do zakładania tłoka podgrzałem go wtedy spuch. Cyl był już dotarty. Mieszanka 1:30, olej orlen 2t symtetic. Jak coś świece moge zmienić na AWINA B7NS(czy jakoś tak), ISKRA F100 i od kosiarki spalinowej B7HNS. Ja już nie mam pomysłów. A jeszcze jedno potrafi zgasnąć po przejechaniu 4-5 km, ale tłok i tak chodzi (nie ma problemów z kopnięciem) ale i tak nie odpali najwyżej piardnie ze 2-4 razy i padnie. Prosze o pomoc Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 9:50, 20 Kwi 2010    Temat postu:

to że cyl dotarty, nic nie znaczy, on musi sie spasowac z nowym tlokiem i tak, nic tam nie scieraj. jak ci zgasnie po tych 4-5 km to wykrec swiece i cz czy jest mokra i jaki ma kolorzoba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 11:01, 20 Kwi 2010    Temat postu:

Dodam że tłok prawdopodobnie jest czeski (mniemam tak bo ma dwa pierścienie). Materiał był starty z tłoka ale nie na miejscach na pierścienie bo tam było ok tylko mniejwięcej przy oknach dolotowych ale sama ich średnica też się nie zmieniła. Jawka już chodziła na tym tłoku już chyba z rok i pierwszy raz tak ma. A świeca jest taka sama jak pisałem wyżej.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nowicjusz dnia Wto 11:02, 20 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafparr
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:19, 20 Kwi 2010    Temat postu:

No to ustaw iglice na 3 rowek i zmniejsz poziom paliwa w komorze pływaka. Masz za duży poziom paliwa jeśli świeca jest czarna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 16:08, 20 Kwi 2010    Temat postu:

Wcześniej już troche zmiejszyłem, ale zmiejsze jeszcze. Dodam że z komory pływakowej paliwo nie kapie, ale za to z łączenia króciec-gaźnik ale tam jest taki mały otwór i to z niego kapie. Czy to jest normalne?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Wto 16:17, 20 Kwi 2010    Temat postu:

Ustaw zapłon, przez to może ci się silnik grzać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 16:39, 20 Kwi 2010    Temat postu:

Zapinka jest na 2 rowku od góry i zmiejszyłem poziom w komorze. Spadło spalanie (mniej kopci) ale nadal się grzeje. A zapłon ile ustawić powinna być bardziej ekonomiczna niż szybka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Wto 18:33, 20 Kwi 2010    Temat postu:

Zapłonu nie ustawiaj według instrukcji bo to jest 30-letni motorower, i każdy reaguje inaczej, więc pacz powoli gdzie mu najlepiej szukaj gdzieś w przedziale 1.5-1.8

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafparr
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:46, 20 Kwi 2010    Temat postu:

Iglice ustaw na 3 rowek od góry dostanie więcej paliwa a więc więcej oleju a co za tym idzie lepsze smarowanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 19:11, 20 Kwi 2010    Temat postu:

Więcej oleju znaczy też zwiększone spalanie a tego chce uniknąć to nie prościej po prostu dolać więcej oleju do mieszanki? Poprawiłem zapłon jest 1,7 mm przed gmp. Jawa przyspieszyła, ale i tak się grzeje. A jaka powinna być maksymalna temperatura rzeberek? Bo jak narazie to sprawdzałem tak że kapnołem na cyla wodą i jak wrzała to była mocno zgrzana (czyli chyba powyrzej 100 stopni). Wcześniej ustawiałem też na 1,7mm i chodziła ideolo więc to chyba jej odpowiada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 7:05, 21 Kwi 2010    Temat postu:

ustaw na 1,5 i sprawdź czy dalej się grzeje
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Czw 13:33, 29 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 11:37, 21 Kwi 2010    Temat postu:

zapłon jest na 1,7,zmniejszyłem kilka razy poziom paliwa w komorze pływakowej zapinka druga od góry i to wszystko rozwiązało problem TEMAT DO ZAMKNIĘCIA Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin