Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
spalanie 8-9L
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolak11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 18:24, 26 Lis 2011    Temat postu: spalanie 8-9L

witam.mam problem poniewaz moja jawa pali cos ok 8-9l na 100 jak nie wiecej i nie wiem czemu,chodzi idealnie,mocna itp,zaplon dobrze ustawiony,dysze oryginalne,nie lapie lewego powietrza lecz mam bak na butelce ale mam walsnej roboty kranik wiec to nie to,wiecie moze czemu tak duzo pali?prosze o pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Sob 18:41, 26 Lis 2011    Temat postu:

yyy... a po gaźniku cieknie benzyna?

Myślę że jest nieszczelny i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Sob 18:56, 26 Lis 2011    Temat postu:

8-9l to jest niemożliwe. byłoby za bogato i by nie szła a waha lałaby się z gaźnika i z tłumika jak oszalała. chyba że jest to 100KM pałowania po jakimś placu i to bardzo ostrego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Sob 19:02, 26 Lis 2011    Temat postu:

Musi gdzieś wyciekać i to w dużych ilościach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Sob 19:49, 26 Lis 2011    Temat postu:

Słuchaj musiał byś od początku do końca prześledzić układ paliwowy bo takie spalanie jest niemożliwe....

A więc tak zacznij od kranika, przez gaźnik itp...

I napisz którędy wycieka...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Sob 20:18, 26 Lis 2011    Temat postu:

albo sprawdź czy ci ktoś zupy w nocy nie jumie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kolak11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 8:03, 27 Lis 2011    Temat postu:

hehe:)wlasnie nigdzie nie cieknie ,w tlumiku troche mokro ale nie duzo:)reszta ok i nie wiem czemu tak,wszystko jest szczelne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:18, 27 Lis 2011    Temat postu:

Zamontuj normalny bak i kranik.Bo takie prowizorki to na krótką metę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kolak11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 8:35, 27 Lis 2011    Temat postu:

wlasnie musze tylko zespawac bak,ale mam tak ze paliwo cieknie pwoli z butelki wiec sie nie przelewa czy cos

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawkowicz223
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Nie 8:40, 27 Lis 2011    Temat postu:

Te 8-9 litrów to ci sie chyba zdaje jest to niemożliwe, moze inaczej przy wszytkich uszczelnieniach niemożliwe ściągnij tłumik pewnie w kolanku masz pełno bęzyny Smile napewno jest coś nie tak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kolak11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 9:29, 27 Lis 2011    Temat postu:

A jak by np byla w tlumiku i kolanku to co jest zle?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Nie 11:27, 27 Lis 2011    Temat postu:

Albo masz przepał, spotkałem się z takim przypadkiem. Że na łączenie cylinder - kartery dano za grubą uszczelkę przez co zwiększył się czas otwarcia kanału ssącego a tym samym paliwo przelatuje przez cylinder i wypływa niespalone przez wydech.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Nie 12:34, 27 Lis 2011    Temat postu:

kemot176 napisał:
Albo masz przepał, spotkałem się z takim przypadkiem. Że na łączenie cylinder - kartery dano za grubą uszczelkę przez co zwiększył się czas otwarcia kanału ssącego a tym samym paliwo przelatuje przez cylinder i wypływa niespalone przez wydech.

przepał Very Happy a to dobre Very Happy
Jeśli mówisz o grubszej uszczelce i to jeszcze w miejscu cylinder-kartery to wtedy "cyl idzie do przodu", przez co nie zwiększa,ale zmniejsza się czas otwarcia okna ssącego bo płaszcz tłoka (jego "nóżka") może minimalnie zasłaniać część okna ssącego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kemot176
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniecpol

PostWysłany: Nie 14:07, 27 Lis 2011    Temat postu:

Wtedy była uszczelka o grubości 1,5 mm. Przez co cylek się podniósł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 14:48, 27 Lis 2011    Temat postu:

kemot176
wtedy wydłużył się czas napełniania skrzyni korbowej a skrócił czas napełniania cylindra mieszanką paliwowo powietrzną. racja ?
weź to na logikę i na schemat działania silnika look


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin