Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 18:24, 26 Lis 2011 Temat postu: spalanie 8-9L |
|
|
witam.mam problem poniewaz moja jawa pali cos ok 8-9l na 100 jak nie wiecej i nie wiem czemu,chodzi idealnie,mocna itp,zaplon dobrze ustawiony,dysze oryginalne,nie lapie lewego powietrza lecz mam bak na butelce ale mam walsnej roboty kranik wiec to nie to,wiecie moze czemu tak duzo pali?prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
przemo
Wymiatacz

Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Sob 18:41, 26 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
yyy... a po gaźniku cieknie benzyna?
Myślę że jest nieszczelny i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Sob 18:56, 26 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
8-9l to jest niemożliwe. byłoby za bogato i by nie szła a waha lałaby się z gaźnika i z tłumika jak oszalała. chyba że jest to 100KM pałowania po jakimś placu i to bardzo ostrego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AmaSoft
Moderator

Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Sob 19:02, 26 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Musi gdzieś wyciekać i to w dużych ilościach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
przemo
Wymiatacz

Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Sob 19:49, 26 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Słuchaj musiał byś od początku do końca prześledzić układ paliwowy bo takie spalanie jest niemożliwe....
A więc tak zacznij od kranika, przez gaźnik itp...
I napisz którędy wycieka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Sob 20:18, 26 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
albo sprawdź czy ci ktoś zupy w nocy nie jumie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 8:03, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
hehe:)wlasnie nigdzie nie cieknie ,w tlumiku troche mokro ale nie duzo:)reszta ok i nie wiem czemu tak,wszystko jest szczelne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kawula9
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 8:18, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Zamontuj normalny bak i kranik.Bo takie prowizorki to na krótką metę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 8:35, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
wlasnie musze tylko zespawac bak,ale mam tak ze paliwo cieknie pwoli z butelki wiec sie nie przelewa czy cos
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawkowicz223
Wymiatacz

Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Nie 8:40, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Te 8-9 litrów to ci sie chyba zdaje jest to niemożliwe, moze inaczej przy wszytkich uszczelnieniach niemożliwe ściągnij tłumik pewnie w kolanku masz pełno bęzyny napewno jest coś nie tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 9:29, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
A jak by np byla w tlumiku i kolanku to co jest zle?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kemot176
Wymiatacz

Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Nie 11:27, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Albo masz przepał, spotkałem się z takim przypadkiem. Że na łączenie cylinder - kartery dano za grubą uszczelkę przez co zwiększył się czas otwarcia kanału ssącego a tym samym paliwo przelatuje przez cylinder i wypływa niespalone przez wydech.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ogarzysta200
Wymiatacz

Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Nie 12:34, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
kemot176 napisał: | Albo masz przepał, spotkałem się z takim przypadkiem. Że na łączenie cylinder - kartery dano za grubą uszczelkę przez co zwiększył się czas otwarcia kanału ssącego a tym samym paliwo przelatuje przez cylinder i wypływa niespalone przez wydech. |
przepał a to dobre
Jeśli mówisz o grubszej uszczelce i to jeszcze w miejscu cylinder-kartery to wtedy "cyl idzie do przodu", przez co nie zwiększa,ale zmniejsza się czas otwarcia okna ssącego bo płaszcz tłoka (jego "nóżka") może minimalnie zasłaniać część okna ssącego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kemot176
Wymiatacz

Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Nie 14:07, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Wtedy była uszczelka o grubości 1,5 mm. Przez co cylek się podniósł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 14:48, 27 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
kemot176
wtedy wydłużył się czas napełniania skrzyni korbowej a skrócił czas napełniania cylindra mieszanką paliwowo powietrzną. racja ?
weź to na logikę i na schemat działania silnika look
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|