sól w zbiorniku paliwa
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
taxi_driver
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:51, 15 Lip 2010    Temat postu: sól w zbiorniku paliwa

Witam,

Wygrzebałem u dziadka jawkę. Stała u niego z 15 lat, mówił, że nie jeździł od kiedy ktoś mu soli do baku sypnął. Proszę o poradę od czego zacząć by ożywić sprzęt - zbiornik paliwa już przeczyściłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 21:06, 15 Lip 2010    Temat postu:

Zdejmij głowicę, tłok z cylindrem pewnie niezaciekawie, szczególnie, że tyle stała, zapewne szlif cylindra i kupno nowego tłoka, do wymiany łożyska na wale i simeringi, moze nawet i wał. Czyszczenie instalacji elektrycznej i gaźnika i powinna chodzić jak nowa. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
taxi_driver
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:44, 21 Lip 2010    Temat postu:

czy możecie pomóc, jak wyjąć tłok?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotr.m
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Śro 15:03, 21 Lip 2010    Temat postu:

najpierw ściągnij głowice, trzymają ja cztery śruby które musisz odkręcić, potem ściągnij cylinder, później musisz wyciągnąć zabezpieczenia sworznia, wybić sworzeń i ściągnąć tłok

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotr.m dnia Śro 20:45, 21 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil12345121
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: kozienice

PostWysłany: Śro 15:50, 21 Lip 2010    Temat postu:

najpierw to sprubuj odpalic jakie tam syfy mogły sie dostac jezeli wszystko było skręcone swieca sprubuj odpalic jak nie bendzie miała kompresji to wtedy mozesz tam grzebac u kolegi stała ponad 10 lat nie odpalana nic nie było w nie robione z pierwszego pchnięcia odpaliła na wed nietrza było czyscic gaznika i nic nie trza było robic i jezdzi do dzisiej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
taxi_driver
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:34, 21 Lip 2010    Temat postu:

piotr.m napisał:
najpierw ściągnij głowice, trzymają ja trzy śruby które musisz odkręcić, potem ściągnij cylinder, później musisz wyciągnąć zabezpieczenia sworznia, wybić sworzeń i ściągnąć tłok


tak też myślałem ale nie mogę wybić sworznia, bo lekko blokuje mi go tłok i nie wyjdzie (jeszcze 1 post i dodam zdjęcie, bo takie jest tu ograniczenie). czy zabezpieczenie sworznia to takie 2 okrągłe druciki po obu stronach?

proszę o wyrozumiałość ale pierwszy raz coś grzebię i chciałbym to zrobić sam - nauczyć się czegoś...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mafior
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:39, 21 Lip 2010    Temat postu:

tak to one wyjmij je i wypij ten sworzeń

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiotrVip
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 20:08, 21 Lip 2010    Temat postu:

tylko nie rob szlifa glowicy, odchudzania wala i tego typu rzeczy, zepsujesz sprzet ;0 co do szlifu cylindra... nie na leze do osob ktore to popieraja, moim zdaniem lepiej kupic nowy cylinder, 60cm3 ;0

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 20:14, 21 Lip 2010    Temat postu:

PiotrVip napisał:
tylko nie rob szlifa glowicy, odchudzania wala i tego typu rzeczy, zepsujesz sprzet ;0 co do szlifu cylindra... nie na leze do osob ktore to popieraja, moim zdaniem lepiej kupic nowy cylinder, 60cm3 ;0

Jeśli ma oryginalny czeski cylinder to chyba lepiej szlif zrobić, niż kupować nowy.
Powrót do góry
taxi_driver
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:19, 21 Lip 2010    Temat postu:

nie mam jak wybić sworznia bo blokuje mi to coś czarnego (nie wiem jak to się zwie;)


jak sobie z tym radziliście?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 20:26, 21 Lip 2010    Temat postu:

To jest kawałek tulei cylindra, musisz jeszcze jakoś wyciągnąć kawałek cylindra, żeby dalo się wybić sworzeń i już, albo po prostu wyjmuj cylinder całkiem, troche może się z tym pobawisz, ale cola, rozpuszczalnik i jakiś odrdzewiacz i powinno pójść, dla tłoka, pierścieni i tulei nie widzę świetlistej przyszłości, tak samo pewnie z łożyskami na wale. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
taxi_driver
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:45, 22 Lip 2010    Temat postu:

no wymieniłem tłok i pierścienie, przeczyściłem gaźnik. nie pali. jak sprawdzić czy świeca działa? prąd na kablu jest, bo kopie;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil12345121
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: kozienice

PostWysłany: Czw 18:09, 22 Lip 2010    Temat postu:

a paliwo dochodzi iskre ma bo kopac to se moze musi byc iskra

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafitychy
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Czw 19:35, 22 Lip 2010    Temat postu:

Jaki masz kolor iskry?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
taxi_driver
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:00, 23 Lip 2010    Temat postu:

prąd na kablu mam, ale iskry nie (2 świece sprawdzałem). co robić? może w ogóle tak być, że prąd jest a iskry brak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin