Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
taxi_driver
Nowy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:51, 15 Lip 2010 Temat postu: sól w zbiorniku paliwa |
|
|
Witam,
Wygrzebałem u dziadka jawkę. Stała u niego z 15 lat, mówił, że nie jeździł od kiedy ktoś mu soli do baku sypnął. Proszę o poradę od czego zacząć by ożywić sprzęt - zbiornik paliwa już przeczyściłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 21:06, 15 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Zdejmij głowicę, tłok z cylindrem pewnie niezaciekawie, szczególnie, że tyle stała, zapewne szlif cylindra i kupno nowego tłoka, do wymiany łożyska na wale i simeringi, moze nawet i wał. Czyszczenie instalacji elektrycznej i gaźnika i powinna chodzić jak nowa. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
taxi_driver
Nowy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:44, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
czy możecie pomóc, jak wyjąć tłok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Śro 15:03, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
najpierw ściągnij głowice, trzymają ja cztery śruby które musisz odkręcić, potem ściągnij cylinder, później musisz wyciągnąć zabezpieczenia sworznia, wybić sworzeń i ściągnąć tłok
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotr.m dnia Śro 20:45, 21 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil12345121
Wymiatacz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Śro 15:50, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
najpierw to sprubuj odpalic jakie tam syfy mogły sie dostac jezeli wszystko było skręcone swieca sprubuj odpalic jak nie bendzie miała kompresji to wtedy mozesz tam grzebac u kolegi stała ponad 10 lat nie odpalana nic nie było w nie robione z pierwszego pchnięcia odpaliła na wed nietrza było czyscic gaznika i nic nie trza było robic i jezdzi do dzisiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
taxi_driver
Nowy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:34, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
piotr.m napisał: | najpierw ściągnij głowice, trzymają ja trzy śruby które musisz odkręcić, potem ściągnij cylinder, później musisz wyciągnąć zabezpieczenia sworznia, wybić sworzeń i ściągnąć tłok |
tak też myślałem ale nie mogę wybić sworznia, bo lekko blokuje mi go tłok i nie wyjdzie (jeszcze 1 post i dodam zdjęcie, bo takie jest tu ograniczenie). czy zabezpieczenie sworznia to takie 2 okrągłe druciki po obu stronach?
proszę o wyrozumiałość ale pierwszy raz coś grzebię i chciałbym to zrobić sam - nauczyć się czegoś...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mafior
Początkujący
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:39, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
tak to one wyjmij je i wypij ten sworzeń
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrVip
Początkujący
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 20:08, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
tylko nie rob szlifa glowicy, odchudzania wala i tego typu rzeczy, zepsujesz sprzet ;0 co do szlifu cylindra... nie na leze do osob ktore to popieraja, moim zdaniem lepiej kupic nowy cylinder, 60cm3 ;0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:14, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
PiotrVip napisał: | tylko nie rob szlifa glowicy, odchudzania wala i tego typu rzeczy, zepsujesz sprzet ;0 co do szlifu cylindra... nie na leze do osob ktore to popieraja, moim zdaniem lepiej kupic nowy cylinder, 60cm3 ;0 |
Jeśli ma oryginalny czeski cylinder to chyba lepiej szlif zrobić, niż kupować nowy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
taxi_driver
Nowy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:19, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
nie mam jak wybić sworznia bo blokuje mi to coś czarnego (nie wiem jak to się zwie;)
jak sobie z tym radziliście?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 20:26, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
To jest kawałek tulei cylindra, musisz jeszcze jakoś wyciągnąć kawałek cylindra, żeby dalo się wybić sworzeń i już, albo po prostu wyjmuj cylinder całkiem, troche może się z tym pobawisz, ale cola, rozpuszczalnik i jakiś odrdzewiacz i powinno pójść, dla tłoka, pierścieni i tulei nie widzę świetlistej przyszłości, tak samo pewnie z łożyskami na wale. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
taxi_driver
Nowy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:45, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
no wymieniłem tłok i pierścienie, przeczyściłem gaźnik. nie pali. jak sprawdzić czy świeca działa? prąd na kablu jest, bo kopie;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil12345121
Wymiatacz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Czw 18:09, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a paliwo dochodzi iskre ma bo kopac to se moze musi byc iskra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafitychy
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Czw 19:35, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jaki masz kolor iskry?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
taxi_driver
Nowy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:00, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
prąd na kablu mam, ale iskry nie (2 świece sprawdzałem). co robić? może w ogóle tak być, że prąd jest a iskry brak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|