Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
silnnik nie osiaga pełnych obrotow i sie dławi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaro200
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:48, 23 Wrz 2008    Temat postu: silnnik nie osiaga pełnych obrotow i sie dławi

mam proble ze swoim ogarkiem nie wiem co sie z nim dzieje nie osiaga pełnych obrotow a gdy dodaje sie gazu to najpierw sie przydusi i dopiero wchodzi na obroty i sila tez nie impnuje a nie dawno zakładałem mowy cylinder tłok itp. zrobiłem zaledwie 1200km Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Wto 18:58, 23 Wrz 2008    Temat postu:

Gdy motor dostaje wiecej powietrza, ma wyzsze obroty a gdy wiecej paliwa- ma nizsze. W takim razie Twoj ogar dostaje za malo paliwa, nalzy zwiekszyc poziom na iglicy lub na blaszce w komorze plywakowej( blacha w gore).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k2rol
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 17:56, 19 Paź 2008    Temat postu:

hary94 napisał:
Gdy motor dostaje wiecej powietrza, ma wyzsze obroty a gdy wiecej paliwa- ma nizsze. W takim razie Twoj ogar dostaje za malo paliwa, nalzy zwiekszyc poziom na iglicy lub na blaszce w komorze plywakowej( blacha w gore).


Jak można tak idiotycznie pisać? Jak tu ktoś cokolwiek może zrozumieć. !!!!!!!

Skoro jego Romet nie wchodzi na najwyższe obroty, i dławi się po dodaniu gazu tz że go zalewa. Czyli dostaje za dużo paliwa a za mało powietrza!!!!! żal!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez k2rol dnia Nie 17:57, 19 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kajtekq
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC

PostWysłany: Nie 18:34, 19 Paź 2008    Temat postu:

wlasnie nie mozna to ztwierdzic po swiecy mysl co piszesz!! wyczysc gaznik kranik jak niemasz filtra paliwa to zaloz zawsze niebędziesz mial nieprzyjemnosci z gaznikiem zobacz jak swieca jest sucha to daj więcej paliwa a jak mokra to daj mniej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Nie 20:02, 19 Paź 2008    Temat postu:

k2rol napisał:
hary94 napisał:
Gdy motor dostaje wiecej powietrza, ma wyzsze obroty a gdy wiecej paliwa- ma nizsze. W takim razie Twoj ogar dostaje za malo paliwa, nalzy zwiekszyc poziom na iglicy lub na blaszce w komorze plywakowej( blacha w gore).


Jak można tak idiotycznie pisać? Jak tu ktoś cokolwiek może zrozumieć. !!!!!!!

Skoro jego Romet nie wchodzi na najwyższe obroty, i dławi się po dodaniu gazu tz że go zalewa. Czyli dostaje za dużo paliwa a za mało powietrza!!!!! żal!!


Wiem co pisze!! SAM tak mialem zwiekszylem poziom na iglicy i bylo w porzadku!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 13:28, 20 Paź 2008    Temat postu:

wyczyść tłumik ja tAK miałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadek333
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:56, 21 Paź 2008    Temat postu:

k2rol napisał:
hary94 napisał:
Gdy motor dostaje wiecej powietrza, ma wyzsze obroty a gdy wiecej paliwa- ma nizsze. W takim razie Twoj ogar dostaje za malo paliwa, nalzy zwiekszyc poziom na iglicy lub na blaszce w komorze plywakowej( blacha w gore).


Jak można tak idiotycznie pisać? Jak tu ktoś cokolwiek może zrozumieć. !!!!!!!

Skoro jego Romet nie wchodzi na najwyższe obroty, i dławi się po dodaniu gazu tz że go zalewa. Czyli dostaje za dużo paliwa a za mało powietrza!!!!! żal!!



Zgadzam sie z toba tez tak mialem rozwiercilem krucciec i ma wiekszy doplyw powietrza i sie lepiej zbiera.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin