Regulacja gaźnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 21:01, 23 Lip 2006    Temat postu: Regulacja gaźnika

Witam!!! Moja jawka totalnie zatraciła moc :/ ledwo dyszy. Myśle że jest to wina źle wyregulowanego gaźnika. Może ktoś powiedzie jak wyregulowa poprawnie gaźnik??
Powrót do góry
kaliber 44
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 8:42, 24 Lip 2006    Temat postu:

niekoniecznie to może być wina gaxnika...zobacz może sie zaplon rozregulował...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiśl@k
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Pon 9:00, 24 Lip 2006    Temat postu:

Mozliwości masz kilka. Gaźnik, świeca, zapłon, zapchany wydech i może coś jeszcze. Przy gaźniku to odpal ją i majstruj tymi 2 śrubkami na ucho. Sprawdź też czy dobrze weszła iglica i ta płytka od przesłaniania powietrza ( nie wiem jak to się nazywa ). Świece to wyjmij i przejedź drucianą szczotką bo możliwe ze ci się upaćkała olejem co jest dosyć częstym zjawiskiem. Zapłon to musisz popatrzeć na przerwę pomiedzy platynkami i ewentualnie ja ustawić ( musisz ustawić tłok w najwyższym położeniu itd. ). Poza tym weź drobny papierek ścierny najlepiej wodny i leciutko oczyść paltynki bo może zaśniedziały. Oprócz tego wydech a raczej kolanko w którym mogło nazbierać się duzo syfy przez co silnik traci sporo mocy. Pzdr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Pon 13:17, 24 Lip 2006    Temat postu:

I poszukaj we wcześniejszych postach w tym dziale. Wiele osób miało juz podobne problemy. Za pisanie ematów, które już sie wcześniej pojawiły grozi ostrzeżenie, wiec uprzedzam. Zresztą, znacie regulamin... Chyba:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 21:14, 24 Lip 2006    Temat postu:

Elo
Ta płytka od przesłaniania powietrza to przepustnica, a propo utraty mocy, przeczyść dysze(mogą być zatkane, wystarczy przedmuchać), jak nie pomoże, to zdejmij głowice i szczyść sadze/nagar(można szczotą drucianą, bądź śrubokrętem jechać ostro, nie patrza na zarysowania, to w niczym nie przeszkacza, tylko uważaj, żeby nie wyupać czagoś z cylindra, głowicy, lub tłoku, bo będą jaja Wink ). Jeżeli nie pomoże to wal dalej na forum, a postaramy się z innym userami, pomóc Ci. Pozdro Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 7:41, 21 Sie 2006    Temat postu:

Moim zdaniem mozesz przeczyscic tlumik z nagaru lub "przedmuchac" dysze.
Powrót do góry
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pon 18:06, 21 Sie 2006    Temat postu:

a mozliwe ze po prostu kompresja sie poszla ... albo pierscionek pekl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin