Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problemy,problemy problemy...(po remoncie)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wesoły Koń
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Józefów( pod Warszawą)

PostWysłany: Wto 21:16, 07 Lut 2012    Temat postu: Problemy,problemy problemy...(po remoncie)

Mam problem z moim ogarem 200,
Zrobiłem remont silnika (wał, łożyska, simmeringi , cyl tłok pierścienie itp.)
złożyłem i du@# zbita. (nie)ogar nie ma mocy, strasznie kopci,
a gdy założę filtr powietrza to natychmiast gaśnie. (filtr przeczyściłem)
Wykluczam ciągnięcie oleju bo świeca po wykręceniu jest sucha i błyszcząca
a poza tym wymieniłem uszczelki i simmeringi miesiąc temu.
Przeszukałem forum nic nie znalazłem.
POMOCY!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Wto 22:20, 07 Lut 2012    Temat postu:

jak jest nowy cyl, tłok, pierścienie to pewnie puchnie ... a te simmery dobrze założyłeś ? może uszkodziłeś podczas zakładania ? jak na pałę młotkiem biłeś to 80-90 % że rozjeb.. go Confused a 3 sprawa wszystko dobrze skręcone, dobrze zapłon itp ? poszukaj na forum bo tego było od piz..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
051096
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 10:10, 08 Lut 2012    Temat postu:

wyreguluj gaznik Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wesoły Koń
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Józefów( pod Warszawą)

PostWysłany: Śro 10:46, 08 Lut 2012    Temat postu:

Kurde nie biłem młotkiem na pałe tych simmeringów są dobrze założone.
Oleju nie ciągnie!!!!!!!!!!!
W gaźniku iglica jest na najwyższym ząbku jest najmniej paliwa!
Tłok nie puchnie bo jak zdjąłem cylinder to niema śladów obcierania,
poza tym na ciepłym silniku nie czuć większego oporu.
Ja myśle że to zapłon ale nie jestem pewien


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
051096
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 14:40, 08 Lut 2012    Temat postu:

wez iglice na srodkowy zabek.... i zaplon wyreguluj bo na 100% jest przestawiony Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 051096 dnia Śro 14:41, 08 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wesoły Koń
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Józefów( pod Warszawą)

PostWysłany: Śro 15:38, 08 Lut 2012    Temat postu:

Dzięki,jutro sprawdzę i odpowiem Very Happy javascript:emoticon('Very Happy')

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Śro 22:23, 08 Lut 2012    Temat postu:

Wesoły Koń napisał:
Kurde nie biłem młotkiem na pałe tych simmeringów są dobrze założone.
Oleju nie ciągnie!!!!!!!!!!!
W gaźniku iglica jest na najwyższym ząbku jest najmniej paliwa!
Tłok nie puchnie bo jak zdjąłem cylinder to niema śladów obcierania,
poza tym na ciepłym silniku nie czuć większego oporu.
Ja myśle że to zapłon ale nie jestem pewien


Chopie NO STRES ! jak z pyskiem wyskoczysz to Ci nikt nie pomoże


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wesoły Koń
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Józefów( pod Warszawą)

PostWysłany: Czw 17:04, 09 Lut 2012    Temat postu:

Dobra dobra nie jestem jakimś noobem, umiem założyć simmery, mówię wyraźnie że nie ciągnie oleju a ty oczywiście swoje musisz.
Ale wracając do tematu ustawiłem zapłon na 2mm przed gmp i trochę lepiej chodzi
ładnie się wkręca, jest mocniejszy ale jak się założy filtr to o dodawaniu gazu można zapomnieć. Iglica jest na ząbku pierwszym od góry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elektryk182
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Czw 17:13, 09 Lut 2012    Temat postu:

Zobacz, czy wszystkie dysze w gażniku są dokręcone.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 17:20, 09 Lut 2012    Temat postu:

właśnie widać, że jesteś noobem...
ustaw zapłon według książki i gaźnik bo jak na razie to nie dość że nie wiemy nic oprócz tego że podobno wykonałeś remont co do którego jakości też pewności mieć nie możemy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wesoły Koń
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Józefów( pod Warszawą)

PostWysłany: Czw 18:16, 09 Lut 2012    Temat postu:

Ustawiłem zapłon według tutoriali na forum. Mój problem polega na tym że w gaźniku ustawiona jest najmniejsza dawka paliwa a pierdziel zachowuje się tak, jakby miał go za dużo. Zanim nazwiesz mnie noobem zastanów się ilu użytkowników ogara lub jawki ma
akumulator z ładowaniem na 12V.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wesoły Koń dnia Czw 18:22, 09 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Czw 18:44, 09 Lut 2012    Temat postu:

Noo może i zrobileś sobie ładowanie, może nawet nie Ty, ale w tym momencie ch*j tu kogo obchodzi Twoje ładowanie.
Skoro piszesz że się dławi,kopci itd to jak piszą poprzednicy odpowiednia regulacja dawki paliwa. Zarzucisz mi znów, "a no przecież mam iglicę na samej górze", nie robiłeś czasem coś z tłokiem? żadnego podcinania albo coś? Mogłeś z tym dać du*y. Pokombinuj z iglicą (poprzestawiaj) i daj znać a nie się rzucasz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wesoły Koń
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Józefów( pod Warszawą)

PostWysłany: Czw 18:51, 09 Lut 2012    Temat postu:

Kombinowałem z iglicą od chu***, i nic, a tłok oryginalny nic nie ciąłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Czw 18:56, 09 Lut 2012    Temat postu:

Wesoły Koń napisał:
Kombinowałem z iglicą od chu***, i nic, a tłok oryginalny nic nie ciąłem.


No coś zjeba*eś.. nie ma siły.. a poziom paliwa w komorze pływakowej? nie cieknie z gaźnika? jak dla mnie coś jest zrypane, albo bierze olej, albo gaźnik źle ustawiony, nie ma innej opcji..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wesoły Koń
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Józefów( pod Warszawą)

PostWysłany: Czw 19:26, 09 Lut 2012    Temat postu:

Poziom wydaje się OK ale jutro sprawdzę. Daję głowę że nie ciągnie oleju. Znalazłem
dzisiaj stożek, jeżeli to pomoże to kupie nowy filtr. Pomóc powinno bo co prawda czyściłem oryginalny ale jakieś pół godziny temu, Wkur*iony strzeliłem w filtr z asg
(bez kulki oczywiście Smile ), poleciała z niego duża ilość kurzu!!!! Very Happy
Jutro sprawdzę na stożku i odpiszę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin