Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem znowu z elektrykom pomuście prosze.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Patrol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 17:39, 04 Sty 2009    Temat postu:

a jaka ta żarówka ma być 6v 3??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marek123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Winda koło Kętrzyna

PostWysłany: Nie 17:41, 04 Sty 2009    Temat postu:

może być i 12v ale 6v jest dobra

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marek123 dnia Nie 17:41, 04 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patrol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 17:42, 04 Sty 2009    Temat postu: Problem znowu z elektrykom pomyśćie prosze.

a jaka ta zarowka ma byc 6v 3v??

Warn za nabijanie postów.
Lopez


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marek123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Winda koło Kętrzyna

PostWysłany: Nie 17:45, 04 Sty 2009    Temat postu:

6v jest dobra. Wykręcz tyłu ze światła i ją przyłóż

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 20:47, 04 Sty 2009    Temat postu:

marek123 napisał:
żarówkę prykładasz do minusa, doplusa przyciskas kabel, a drugi koniec przykładasz do platynek


Szczerze nie wiem o co Ci chodzi. W orginalnej instalacji nie wyroznia sie biegunow(prad zmienny), na zarowce jest to samo bo jest jej to obojetne, jaki prad przez nia plynie. Wiec jak polaczysz zarowke z masa a drugi koniec zarnika z mloteczkiem, albo prosciej z kablem przed cewka(niebieski) przy silnym kopnieciu powinna minimalnie mrugnac. Malo skuteczny sposob ale jakis jest. Zarowka moze byc obojetnie jaka tylko byleby na 6V i o niskiej mocy.

Cytat:
Witam jeśli jeszcze ktoś pamięta moja jwka działał spoko i jak ją zgasiłem to już niezapaliłem.A teraz jak biore fajke i kopne to jest prąd jak h.. a jak przylożę to silnika to znika niewqiem nowe kable zakładałem .Pomocy kondensator nowy cewka (iskronik) fajka jedyne co stare to stacyjka


W tej wypowiedzi tez dokladnie nie wiem o co chodzi. Jak sprawdziles, ze w fajce jest prad? Musiales dotknac jakos masy. Jak chamsko stykniesz fajke z masa to iskry nie bedziasz mial. Moze tez byc tak, ze iskre masz za mocna. Sprobuj wsadzic swiece w fajke i polozyc ja luzno na masie. Potem mocno kopnac pamietajac aby byc w bardzo ciemnym pomieszczeniu. Iskra moze przeskoczyc miedzy fajka, kablem, gwintem swiecy, cewka lub innym elementem w poblizu masy. Osobiscie swiece klade na blaszce od filtra powietrza(OGAR 200). Jezeli nie to masz przebicie, ktore najlatwiej znalezc za pomoca przyrzadu wlasnej roboty. Bateria i dioda, zarowka, buzzer lub inny uklad. Elektroniczne mierniki uniwersalne rownierz maja takia opcje. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patrol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 20:50, 05 Sty 2009    Temat postu:

suchajcie wziełem żarówke i kabel i przystawiłem jeden koniec do platynki a drugi do minusa i zaświeciła to jest przebicie gdzieś??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BLASTER
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Polski

PostWysłany: Wto 19:00, 06 Sty 2009    Temat postu:

podłącz iskrownik bezpośrednio do cewki,ustaw dobrze zapłon (jawki mają tak albo palą na zimnym i ok albo jest odwrotnie czyli musisz sie namęczyć z odpaleniem ale wszystko zależy od kompresji.
podziel kompresje na 2 części 1 to taka.którą robi wał korbowy 2 tłok.
Proponuje wyreguluj gaźnik jeśli nie pomoże zapłona,a zapłon zawsze na czuja ustawiam2mm przed gmp no i 0,4 na przerywaczu.
Wiesz czym się odpłaca za to moja jawka ???
odpałem w zime Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 19:37, 06 Sty 2009    Temat postu:

Cytat:
suchajcie wziełem żarówke i kabel i przystawiłem jeden koniec do platynki a drugi do minusa i zaświeciła to jest przebicie gdzieś??


Tylko platynki(styki) musza byc rozwarte a ty podlaczasz kabel pod mloteczek(element oparty na cewce). Jak sie zaswieci to jest przebicie jak nei to nie. Nie wolno kopac! Tylko trzba zastosowac w ukladzie baterie lub inne niezalezne zrodlo pradu elektrycznego.

Cytat:
podłącz iskrownik bezpośrednio do cewki,


Nierozumiem... Co to da?! Raczej nic, na cewce wysokiego napiecia musi wystepowac napiecie zmienne w charakterystyczny sposob. Musi powstac duzy skok np. ) 0 % i 98% mocy cewki. Cos takiego wytwarzaja platynki tworzac charakterystyczna czestotliowsc zalezna od obrotow silnika. Bez sensu...


Cytat:
ustaw dobrze zapłon (jawki mają tak albo palą na zimnym i ok albo jest odwrotnie czyli musisz sie namęczyć z odpaleniem ale wszystko zależy od kompresji.


To niekoniecznie zalezy od kompresji ale ma ona rownierz wileki wplyw szczegolnie na odpalanie. Ja bm bardziej sklanial sie do stwierdzenie, iz do jest zalezne od ustawienia zaplonu i oglnej sprawnosci silnika i inatsalcji elektrycznej.

Cytat:
podziel kompresje na 2 części 1 to taka.którą robi wał korbowy 2 tłok.


Ciekawe stierdzenie. Troszke urwana wypowiedz i niespojna.

Cytat:
Proponuje wyreguluj gaźnik jeśli nie pomoże zapłona,a zapłon zawsze na czuja ustawiam2mm przed gmp no i 0,4 na przerywaczu.


Wlasnie problem polega na tym, ze my zasze mowimy zrob to to i to a taka osoba zazwyczaj nie wie jak. Trzeba jej raczej wytlumaczyc jak wyczyscic, regulowac gaznik i jak ustawic zaplon a nie ile. Zazwyczaj ludzie ustawiaja zaplon na oko ciut przed 2mm przed GMP tloka, poprostu wiedza, ze nie ma co sie meczyc, bo zaplon znowu sie przestawi i wiedza jak to zrobic.

Cytat:
Wiesz czym się odpłaca za to moja jawka ???
odpałem w zime


Jak jezdzisz codziennie to powinna bez problemu opalac. Gorzej jak troszke postoi. Mi odplaca bezawaryjnoscia w trudnych sytuacjach i za to ja kocham.

Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin