Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem z tłokiem.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamo22929
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janów Lubelski

PostWysłany: Pon 10:28, 29 Kwi 2013    Temat postu:

Uszczelkę gdzie mam dać miedzy głowicę a cylinder?
i gdzie mogę ją dostać i z jakiego materiału ma ona być. Dałem uszczelkę z kompletu okrągłą ale już nie zgrzała i praktycznie teraz jej nie ma .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamo22929 dnia Pon 13:27, 29 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 13:36, 29 Kwi 2013    Temat postu:

Zamiast wymyślać zrób odpowiednie pomiary. Zarówno tłoka i cylindra oraz odległości tłoka od głowicy w gmp (najprościej plasteliną, gdzie nakładasz ją na którąś z części, skręcasz głowicę, robisz kilka obrotów wałem, ściągasz i sprawdzasz jaka szczelina jest. Jeżeli wynosi ona około 0,5mm to nie ma powodu do obaw.)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamo22929
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janów Lubelski

PostWysłany: Pon 13:38, 29 Kwi 2013    Temat postu:

Koledzy, udało się rozwiązać problem. Po sprawdzeniu wszystkiego dokładnie nie odnalazłem żadnych uszkodzeń i wszystko już jest w porządku. Problem okazało się złe skręcenie głowica-cylinder. Ze względu że to nowy cylinder nie jest on idealnie taki sam jak oryginalny ale wiadomo jak teraz robią. Musiałem troszkę nagiąć na bolcach głowicę i dokładnie spasować ją do cylindra. Po skręceniu nie ma już stukania i tak znacznego dzwonienia. Wręcz dzwonienie ucichło do minimum. Wszystko już jest w porządku i chodzi wspaniale.

Dziękuję wszystkim za wszelką pomoc.

Pozdrawiam KW.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grześ19
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec

PostWysłany: Śro 21:23, 15 Maj 2013    Temat postu:

hmm, jak mogłes nagiąć głowice? To znaczy że głowcia nie klinowała się na cylku? Jesli tak,to może Ci się znów zsunąc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Wto 11:40, 11 Cze 2013    Temat postu:

Mam takie pytanie małe więc dołączę się do tematu. Mam tłok widać, że nie był używany 3 pierścienie i nie ma strzałki do wydechu. Którą stroną go założyć ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 11:54, 11 Cze 2013    Temat postu:

Tak by kanały (te takie wcięcia na dole tłoka) ładnie się pokrywały z wcięciami w cylindrze (po prostu w jednej pozycji będzie ładnie pasować a w drugiej będą pasować do połowy). Dodatkowo we właściwej pozycji zamki od pierścieni nie będą wypadać na żaden z kanałów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Wto 12:59, 11 Cze 2013    Temat postu:

Aaa Czyli, żeby zamki na tłoku nie przypadały na kanały boczne cylindra ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 13:45, 11 Cze 2013    Temat postu:

Boczne główne ssące nazywaj jak chcesz ważne by nie wypadały na żadne. Ale lepiej sugeruj się wcięciami na płaszczu tłoka, to da pewniejszą odpowiedź.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 13:58, 11 Cze 2013    Temat postu:

Nie kanały tylko okna to po pierwsze a po drugie to zamki nie wpadną w okno ssące, tylko w wydechowe. Dwa zamki mają być na dole, jeden na górze tłoka jeżeli nie widać strzałki.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin