Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem z odpaleniem silnika po remoncie.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk182
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pon 19:51, 16 Maj 2011    Temat postu: Problem z odpaleniem silnika po remoncie.

Witam.Mam problem z silnikiem ogara 200 otóż wymieniłem w nim wszystkie łożyska i simeringi, założyłem nową uszczelke i dałem na hermetyk,chciałem go zapalić i nic, świeca mokra iskra jest elegancka, próbowałem przestawiać zapłon i przerwe na platynkach i nie dało to żadnego efektu:/ Co może być nie tak?dodam, że zapłon pochodzi z silnika działającego 2 dni temu oraz gażnik, tłok i cylinder.Próbowałem odpalić go ze startera jak i na pych i nie ma żadnej reakcji chociaż na pych jak by coś tam pare razy pyrkną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Wto 4:58, 17 Maj 2011    Temat postu:

Ja po remoncie postanowiłem sobie, że nie będę pchał tylko odpalę go z kopki. Kopałem dobre pół godziny. Była dokładnie taka sytuacja jak Twoja. Dałem jej paliwo bezpośrednio do cylindra, wkręciłem świecę i poszło za którymś razem. Zdejmij filtr powietrza i jak się świeca zaleje to ją wzsusz i wysusz w cylindrze (sprężonym powietrzem lub opalarką). Podgrzej cylinder, żeby mu ułatwić zapłon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elektryk182
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Wto 13:10, 17 Maj 2011    Temat postu:

Zdjałem tłumik i co kilka kopnięc słychac taki pojedyńczy zapłon i lekki dym,przestawiałem zapłon we wszystkie strony a i tak dalej to samo :/Wypalałem świece i pogrzałem cylinder i nic :/ dodam że z tłumikiem wogle nie słychac zapłonu może małe puknięc ie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Wto 14:20, 17 Maj 2011    Temat postu:

Hm... To że zalewa Ci świecę to może niekoniecznie oznacza zbyt wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Zwiększ go trochę (blaszka do góry). Spróbuj na innej świecy. Bo mi np. na jednej nie chodzi mimo dobrej iskry... Może masz zabrudzony gaźnik (dysze).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elektryk182
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Wto 14:56, 17 Maj 2011    Temat postu:

Bawiłem się z poziomem paliwa i nic to nie dało,wogle gażnik jest w takim ustawieniu na jakim silnik działal poprawnie,świece zakładałem z 5 sztuk na których silnik tez pracował :/Już nie mam głowy co może być:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 17:00, 17 Maj 2011    Temat postu:

Odkręć kranik, daj max gaz i z wykręconą świecą na 3-ce pchaj trochę tak z 2km. Jak składałeś to na pewno dałeś olej na tłok no nie? To musi się wszystko wypłukać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Wto 17:30, 17 Maj 2011    Temat postu:

Adrianek napisał:
Odkręć kranik, daj max gaz i z wykręconą świecą na 3-ce pchaj trochę tak z 2km.

Szczerze to wolałbym pokopać... Pchać dwa kilosy na biegu? Kurde trochę daleko Very Happy
Moim zdaniem poprostu musisz ją trochę pomęczyć i powinna odpalić za entym razem. Jak nie to zagroź jej złomowaniem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubas101 dnia Wto 18:00, 17 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 17:44, 17 Maj 2011    Temat postu:

Zastosujmy hiperbole: jawka nawet bez wału powinna odpalić jeśli zagrozisz jej złomowaniem. Tak te sprzęty już mają; cykają tyłka. Pomęcz się trochę w te pchanie i powinna zapalić Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elektryk182
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Wto 19:27, 17 Maj 2011    Temat postu:

Oleju jej nie dawałem tak dużo,o drobinke na palca i posmarowałem gładź cylindra.Założyłem nowa cewke zapłonową bo tamta sdię przetarła przy zmianie ustawienia zapłonu i dalej to samo :/ co kilka kopnięć takie stuknięcie z tłumika i lekki dymek :/ A czy gdyby łapał lewe powietrze to tez by mógł nie zapalic?mam pewne wątpliwości co do simeringów.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez elektryk182 dnia Wto 19:28, 17 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 19:40, 17 Maj 2011    Temat postu:

jakubas101 napisał:
zagroź jej złomowaniem Very Happy

Ja przypominam, że groźby są karalne..
Co do problemu i tak bardziej na serio.. to kręcić zapłonem sobie można, zabawy z nim co nie miara, najlepiej jest ustawić jego według instrukcji i wiedzieć, ze zapłon i przerywacz są dobrze ustawione, a nie strzelać w ciemno co jest dobre a co złe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawelk
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Solarnia

PostWysłany: Wto 19:41, 17 Maj 2011    Temat postu:

a ja też jestem po remoncie silnika i mam do was 2 pytania
1)jak mam założyć iskrownik żeby był prosto i nie tarł zbyt mocno o magneto
2)macie na forum jakiś schemat iskrownika bo szukałem i nie umie znaleść


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Wto 19:57, 17 Maj 2011    Temat postu:

pawelk napisał:
a ja też jestem po remoncie silnika i mam do was 2 pytania
1)jak mam założyć iskrownik żeby był prosto i nie tarł zbyt mocno o magneto
2)macie na forum jakiś schemat iskrownika bo szukałem i nie umie znaleść


1) Wbić do końca i wyregulować zapłon;
2) Powinien być w dziale "Schematy", ale część z tamtych schematów zniknęła (nieaktualne linki)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 20:07, 17 Maj 2011    Temat postu:

pawelk na pierwsze odpowiem:
Najlepiej odkręć cewki od statora. (zakładamy, że masz prosty czop bez bić i proste koło magnesowe; bez bić ^^) Ok zakładasz stator bez cewek na swoje miejsce- dokręcasz. I teraz kładziesz blaszkę np z puszki po brzoskwiniach w syropie (mmm...) między magneto a cewkę i dokręcasz cewkę do statora. I w ten sposób jakby ją 'dystansujesz' od magneta i już nie powinna ocierać; ta blacha bowiem ma odpowiednią grubość. Oczywiście postępujesz tak z kolejnymi cewkami Wink powodzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elektryk182
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Śro 15:01, 18 Maj 2011    Temat postu:

Dzisiaj zacząłem go brać na pych i wkońcu odpalil ale jak go zaczne pchać i się kawalek przejade to zgaśnie, o odpaleniu z kopa można tylko pomazyć,czasami załapie ale nie odpali,bawilem sie juz poziomem paliwa i nic to nie dało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Śro 17:18, 18 Maj 2011    Temat postu:

Poziomem paliwa nie można się "bawić". Może masz za dużą przerwę na świecy? Mieszanka gasi iskrę i tak przerywa. Ustaw przerwe na świecy 0,4mm do 0,6mm polecam 0,6mm, bo na tym pierwszym lubi świece okopcić Wink Powodzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin