Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
capitan2
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Wto 12:02, 17 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Czarny jest gwint świecy, końcówka mokra, czarna benzyna wylatuje mi z pod świecy i głowica tez trochę przybrudzona a była wyczyszczona na błysk przed założeniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 16:33, 17 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
W czasie jazdy Ci wylatuje ? Nie słychać syczenia ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
molesta
Częsty bywalec

Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Wto 17:32, 17 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
moj ogi mial ostatnio dziwny kaprys. Jade jade zaczyna przerywac gasnac nie miec mocy a powodem byla swieca ktora sie zaczela wykrecac nie wiem dlaczego z pol rokujej nie ruszalem to nie powinna drgnac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
capitan2
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Wto 21:00, 17 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
No to mojej jawki przygód ciąg dalszy, jade na jedynce i jest dobrze dwójka cała rura trójka daje gazu a ona gaśnie puszczam gaz obroty rosną i jedzie i tak co po chwile przerywa :O już mam tego dosyc, może mi ktoś kto ma naprawdę wiedzę na ten temat powiedziec co nie gra ?? Dodam że paliwo w komorze pływakowej jest bo się czasem przeleje nawet i w samym gaxniku chyba też bo na tym zbieraku pdo spodem też jest no i świeca jest zalana w jasną cholere aż z pod niej wylatuje :O co to może byc :O ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mandos
Wymiatacz

Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 21:46, 17 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
1. Za dużo paliwa.
2. Za zimna świeca.
3. Zły odstęp elektrod świecy - prawdopodobnie za duży, spróbuj zmniejszyć.
4. Fałszywe powietrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
capitan2
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Wto 22:07, 17 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
1 jak temu poradzic ??
2 Mam f70 i f95 na obu jest to samo
4 A gdzie może wlatywac takie oprócz łączenia gaźnika z króccem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mandos
Wymiatacz

Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 22:11, 17 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ad1. Zmniejszyć poziom w komorze pływakowej - podgiąć blaszkę zamykającą zaworek do góry
Ad4. U mnie jak łapało to na połączeniu króciec-cylinder
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
capitan2
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Wto 22:24, 17 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
A czy źle rozwiercony króciec o nie równej powierzchni może też sie do tego duszenia przyczyniac ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
molesta
Częsty bywalec

Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Śro 13:35, 18 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Najprawdopodobniej filtr powietrza!!! wymien/wyczysc, regulacja zaplonu,gaznika ( blaszka), ewentualnie sproobuj opuscic iglice na sam dol, sprawdz cewke w iskrowniku i butelkowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 13:50, 18 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
mandos napisał: | Ad1. Zmniejszyć poziom w komorze pływakowej - podgiąć blaszkę zamykającą zaworek do góry |
jak zmniejszyć to w dól ;/
|
|
Powrót do góry |
|
 |
capitan2
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Śro 13:54, 18 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
No to powiem, że filtr mam nowy dobra zaraz jade do wuja i będę grzebac ( jak mogę sprawdzic cewke butelkową ??)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mandos
Wymiatacz

Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 19:49, 18 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Necroorcen racja. Porypało mi się. Oczywiście podgiąć w dół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
capitan2
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Czw 11:34, 19 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra z gaźnikiem daje sobie spokój teraz będę próbował z zapłonem kupiłem nowy kondensator TESLA do jawki i będę próbowac, aha czy jawka powinna miec iskrę na platynach przez cały czas ??
No kondensator nałożony iskra na platynach jak jasna cholera jeszcze większa jak była a jawka jak przerywała tak przerywa dodam gazu gaśnie puszcze obroty rosną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 16:11, 19 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Może Ci łapie lewe powietrze ?? Sprawdzałeś połączenie króćca z cylindrem i gaźnikiem ?
Spróbuj może na innej świecy, albo opuść iglicę, wszystkiego trzeba próbować .
Iskrzyć nie powinno ale chyba prawie każdemu iskrzy i ja się zastanawiam czy nie wpływa na to przerwa na stykach ?
A silnik jak odpala ? Bez problemu czy z oporami ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
capitan2
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Pon 20:08, 23 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Dziś mówie do kumpla albo odpali albo france sprzedaje, włazimy do garażu i tak zmniejszyliśmy przerwę na platynach, uszczelniliśmy na nowo wydech i gaźnik popracowaliśmy trochę nad blaszką (tą w komorze pływakowej) i jawka chodziła jak burza. Później założyłem filtr powietrza i nadal chodzi już się nie dusi ale nie osiąga pełnych obrotów, ale jak ją przepompuje w czasie jazdy i paliwko doleci to znowu leci jak rakieta ;D o co teraz chodzi ?? (tylko nie piszcie mi że dostaje za mało paliwa lub za dużo) tylko napiszcie mi jak to załatwic żeby było OK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|