Problem z odpalaniem
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Wto 12:02, 17 Lip 2007    Temat postu:

Czarny jest gwint świecy, końcówka mokra, czarna benzyna wylatuje mi z pod świecy i głowica tez trochę przybrudzona a była wyczyszczona na błysk przed założeniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 16:33, 17 Lip 2007    Temat postu:

W czasie jazdy Ci wylatuje ? Nie słychać syczenia ??
Powrót do góry
molesta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Wto 17:32, 17 Lip 2007    Temat postu:

moj ogi mial ostatnio dziwny kaprys. Jade jade zaczyna przerywac gasnac nie miec mocy a powodem byla swieca ktora sie zaczela wykrecac Wink nie wiem dlaczego z pol rokujej nie ruszalem to nie powinna drgnac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Wto 21:00, 17 Lip 2007    Temat postu:

No to mojej jawki przygód ciąg dalszy, jade na jedynce i jest dobrze dwójka cała rura trójka daje gazu a ona gaśnie puszczam gaz obroty rosną i jedzie i tak co po chwile przerywa :O już mam tego dosyc, może mi ktoś kto ma naprawdę wiedzę na ten temat powiedziec co nie gra ?? Dodam że paliwo w komorze pływakowej jest bo się czasem przeleje nawet i w samym gaxniku chyba też bo na tym zbieraku pdo spodem też jest no i świeca jest zalana w jasną cholere aż z pod niej wylatuje :O co to może byc :O ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 21:46, 17 Lip 2007    Temat postu:

1. Za dużo paliwa.
2. Za zimna świeca.
3. Zły odstęp elektrod świecy - prawdopodobnie za duży, spróbuj zmniejszyć.
4. Fałszywe powietrze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Wto 22:07, 17 Lip 2007    Temat postu:

1 jak temu poradzic ??

2 Mam f70 i f95 na obu jest to samo

4 A gdzie może wlatywac takie oprócz łączenia gaźnika z króccem ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 22:11, 17 Lip 2007    Temat postu:

Ad1. Zmniejszyć poziom w komorze pływakowej - podgiąć blaszkę zamykającą zaworek do góry
Ad4. U mnie jak łapało to na połączeniu króciec-cylinder


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Wto 22:24, 17 Lip 2007    Temat postu:

A czy źle rozwiercony króciec o nie równej powierzchni może też sie do tego duszenia przyczyniac ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molesta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Śro 13:35, 18 Lip 2007    Temat postu:

Najprawdopodobniej filtr powietrza!!! wymien/wyczysc, regulacja zaplonu,gaznika ( blaszka), ewentualnie sproobuj opuscic iglice na sam dol, sprawdz cewke w iskrowniku i butelkowa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 13:50, 18 Lip 2007    Temat postu:

mandos napisał:
Ad1. Zmniejszyć poziom w komorze pływakowej - podgiąć blaszkę zamykającą zaworek do góry

jak zmniejszyć to w dól ;/
Powrót do góry
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Śro 13:54, 18 Lip 2007    Temat postu:

No to powiem, że filtr mam nowy dobra zaraz jade do wuja i będę grzebac ( jak mogę sprawdzic cewke butelkową ??)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 19:49, 18 Lip 2007    Temat postu:

Necroorcen racja. Porypało mi się. Oczywiście podgiąć w dół.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Czw 11:34, 19 Lip 2007    Temat postu:

Dobra z gaźnikiem daje sobie spokój teraz będę próbował z zapłonem kupiłem nowy kondensator TESLA do jawki i będę próbowac, aha czy jawka powinna miec iskrę na platynach przez cały czas ??


No kondensator nałożony iskra na platynach jak jasna cholera jeszcze większa jak była a jawka jak przerywała tak przerywa dodam gazu gaśnie puszcze obroty rosną.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 16:11, 19 Lip 2007    Temat postu:

Może Ci łapie lewe powietrze ?? Sprawdzałeś połączenie króćca z cylindrem i gaźnikiem ?
Spróbuj może na innej świecy, albo opuść iglicę, wszystkiego trzeba próbować Wink.
Iskrzyć nie powinno ale chyba prawie każdemu iskrzy i ja się zastanawiam czy nie wpływa na to przerwa na stykach ?
A silnik jak odpala ? Bez problemu czy z oporami ?
Powrót do góry
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Pon 20:08, 23 Lip 2007    Temat postu:

Dziś mówie do kumpla albo odpali albo france sprzedaje, włazimy do garażu i tak zmniejszyliśmy przerwę na platynach, uszczelniliśmy na nowo wydech i gaźnik popracowaliśmy trochę nad blaszką (tą w komorze pływakowej) i jawka chodziła jak burza. Później założyłem filtr powietrza i nadal chodzi już się nie dusi ale nie osiąga pełnych obrotów, ale jak ją przepompuje w czasie jazdy i paliwko doleci to znowu leci jak rakieta ;D o co teraz chodzi ?? (tylko nie piszcie mi że dostaje za mało paliwa lub za dużo) tylko napiszcie mi jak to załatwic żeby było OK.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin