Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
martin_98
Początkujący

Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: Sob 15:31, 21 Lip 2007 Temat postu: Problem z silnikiem a raczej z obrotami |
|
|
witam,
Może podobny temat byl jednak nigdzie nie znalazlem rozwiazania mojego problemu.
Zaczęło sie wszystko przedwczoraj, odpalam od pierwszego kopa i jade, ruszam gdzy chcę dodać więcej gazu to przygasa. Można jeździć ale strasznie długo będzie się rozpędzał, bo wkręca sie na wysokie obroty tylko gdy dodaje sie stopniowo i delikatnie gaz. Odrazu żeby nie było gaźnik jest dobry i wyczyszczony dysze wymienione, kondensator również.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
bartek_00
Wymiatacz

Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 16:54, 21 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
filtr powietrza poproboj z mieszanka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 17:15, 21 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Jesli masz oryginalny filtr , moze spadla tylnia czesc filtru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bąbel021
Wymiatacz

Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Sob 20:15, 21 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
a przed wymianą dysz bylo tak samo??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
martin_98
Początkujący

Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: Sob 21:54, 21 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
bezpośrednio po wymianie dysz bylo super a przed to tylko czasami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 8:54, 22 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Moze nie dostaje tyle paliwa co powinna ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wiooreck
Częsty bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: Pon 18:22, 23 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
najprawdopodobniej za mało paliwa dostaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
martin_98
Początkujący

Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: Pon 20:51, 23 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
2 tygodnie temu zdejmowałem cylinder a co za tym idzie odkręcałem króciec jednak składając z powrotem okazało sie że nie mogę docisnąć króćca do cylindra bo gwint na szpilce sie wyrobił więc trzyma sie na jednej śrubie i lekko na drugiej czy to może być spowodowane tym? (od tamtego czasu coś szwankowało raz jechał ponad 60, a innym razem przy 45 nie chciał jechać więcej, bo po dodaniu gazu, gasł)
Mam nadzieje że mnie zrozumiecie to co napisałem xD.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wiooreck
Częsty bywalec

Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: Pon 21:01, 23 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
jeśli nie dociska do uszczelki ten krucieć to może pobierać "lewe" powietrze i wtedy będzie nie obliczalny taki motor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
martin_98
Początkujący

Dołączył: 26 Sie 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: Wto 18:18, 24 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj wyczyściłem dla pewności gaźnik nawet z dyszami sie bawiłem dokręciłem króciec jednak dalej jest jak było. Jednak wpadła mi do głowy jeden pomysł, otóż (xD) jawka odpala ładnie dopiero przy próbie ruszania zaczyna przerywać silnik tak jakby był źle zapłon ustawiony czasem łapie i jedzie nawet na 2 jednak znowu sie to zaczyna na 3. Acha i szybko sie grzeje jest gorący jak cholera po przejechaniu z 500m. A co do pomysłu to możliwe że na wale klin jest ścięty i może zapłon sie przestawia? jak myślicie opłaca sie w ogóle grzebać? Zapłon nie był nigdy ruszany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adek755
Wymiatacz

Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Wto 18:38, 24 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ja też to mam w kadecie, że mam dziwne obroty. Tu mam 2 biegi i na 1 moge tylko chwileczkę pojechać bo już jest na max obrotach, a jak dam na 2 to mi się rozpędza bardzo wolno :/. Też muszę odpowiednio gaz dodawać, tak z wyczuciem. U mnie problemem jest guma osłaniająca filtr powietrza. Muszę ją dobrze uszczelnić, żeby nie dostawało się powietrze. Może u Ciebie tez to jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|