Problem z mocą Jawy 50 Mustang

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Greg
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Śro 14:47, 11 Lip 2007    Temat postu: Problem z mocą Jawy 50 Mustang

Wymieniłem niedawno cylinder i tłok z 3 pierścieniami na nowy cylinder i tłok z 2 pierścieniami i Jawka zamiast być silniejsza to osłabła. Czy to przez ilość pierścieni??

I mam jeszcze drugi problem gdy szybciej jade to motor dostaje dziwnych wibracji (bak sie trzepie i jest strasznie głośny)

Prosze o pomoc bo dopiero od niedawna mam do czynienia z motorami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Śro 16:21, 11 Lip 2007    Temat postu:

Po pierwsze-witam na forum!
Po drugie-pomyliłeś działy. Przenoszę.
Po trzecie-przeczytaj regulamin. Nie dostaniesz tym razem ostrzeżenia, bo jesteś tu nowy.
Po czwarte-to mój tysięczny post na forum;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lino
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:31, 11 Lip 2007    Temat postu:

Jeżeli chodzi o moc to najwyraźniej masz nieszczelną komorę spalania, widocznie te 2 pierścienie mu zaszkodziły, lepiej żeby latał na trzech. A co do wibracji to gdzieś są luzy, ew. kółka jakieś pogięte na rantach i biją. Zbiornik najwyraźniej niedokręcony, sprawdź czy jest przykręcony w tym miejscu gdzie wchodzi pod siedzenie, bo zdarza się że nie ma tam śruby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Greg
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Śro 17:56, 11 Lip 2007    Temat postu:

Przepraszam za pomyłke i gratuluje 1000 posta sir_headly. A regulamin juz zaczynam czytac.

Lino dzienki za rade odnośni mocy, ale co do wibracji i huku jaki motor wydaje to na 99 % nie są żadne zagięcia ramy czy kół ani luzy bo przed remontem (tzn. rozpołowieniem silnika, uszczelnieniem, naprawą sprzyni biegów i wymianą kondensatora) nie było wibracji a wszystko zostało podokręcane (bak też). Tylko cos pominołem, może źle założyłem nie mam pojęcia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lipon
Założyciel Forum
Założyciel Forum



Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 18:42, 11 Lip 2007    Temat postu:

A masz jakąś gumke czy gąbkę pomiędzy bakiem a mocowaniem pod siedzeniem?? Bo przez to może też ci wibrować, ale to wątpliwe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Greg
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Śro 19:57, 11 Lip 2007    Temat postu:

Nie mam gumki ale postaram sie ją załorzyc i zobacze jakie bedą tego efekty.
Dzięki za rade.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek_00
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 20:21, 11 Lip 2007    Temat postu:

Lol 3 pierscieniowy tlok jest silniejszy od 2 piercieniowego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Śro 21:17, 11 Lip 2007    Temat postu:

ale na docieraniu powinien byc ciut słabszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Icqov
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki

PostWysłany: Śro 22:57, 11 Lip 2007    Temat postu:

Cechą jednocylindrowców są duże wibracje. A tłok z 2 pierścieniami ma większą średnicę od tego z trzema. A długość cylindrów jest taka sama.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Czw 8:21, 12 Lip 2007    Temat postu:

Jeśli masz urządzenie do sprawdzania kompresji możesz go użyć i sprawdzić, załóż uszczelkę pod głowicę jeśli jej nie masz, a co do hałasów które wywołuje bak jest to spowodowane jak piszą koledzy brakiem gumy.

Edit: sir_headly ciekawe co o tobie myślą nowi użytkownicy twój avatar jest straszny Very Happy I te poprawki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Pią 16:21, 13 Lip 2007    Temat postu:

Miałem go ochote zmienic, ale czekam niech mi jakiś dobry pomysł wpadnie do głowy;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin