Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem z kopniakiem. :/

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kostek_66
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konarzyce (Łomża)

PostWysłany: Nie 17:27, 24 Cze 2012    Temat postu: Problem z kopniakiem. :/

Witam.
Chcę odnowić swojego Ogarka 200 i zacząłem od tego ,że zdjąłem silnik z ramy. Następnie gdy silnik był już na warsztacie odkręciłem pokrywkę od strony prawej spuściłem olej dałem nową uszczelkę i skręciłem z powrotem. Zabrałem się za drugą stroną tą od strony kopniaka odkręciłem 2 śruby bez problemu zabrałem się za trzecią ale żeby się tam dostać śrubokrętem trzeba było ruszyć kopniakiem. Ruszyłem i chyba zrobiłem to za mocno bo coś cicho strzyknęło i teraz gdy kopię w kopniaka to ten nie oddaje. Czy trzeba rozpoławiać silnik żeby naprawić tą usterkę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ProSpeed
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wejherowo

PostWysłany: Nie 18:35, 24 Cze 2012    Temat postu:

Tak szczerze to nie za bardzo wiem o co ci chodzi.
Raczej ściągnąłes lewą strone pokrywy bo tam jest sprzęgło i olej. A prawa strona to jest dekiel pod ktory jest poczepiona linka sprzegła. I z tego co zrozumiałem to odkeciłes te 2 śruby i za 3 sie zabrałes i ci coś poszło a co do pokrywy ma kopniak to nie wiem.
Na pewno chodzi o ogara 200 ? Czy może 205 ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ProSpeed dnia Nie 18:39, 24 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 10:58, 25 Cze 2012    Temat postu:

Czego kopniak ci nie oddaje???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pon 11:01, 25 Cze 2012    Temat postu:

Zapewne chodzi o to, że nie odbija z powrotem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 11:14, 25 Cze 2012    Temat postu:

No to sprężyna pękła albo wyskoczyła. Rozebrać silnik nowa sprężyna i dalej jeździsz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nudziarz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:06, 28 Cze 2012    Temat postu:

Podepnę się pod temat jak naciągnąć tą sprężynę ? Bo mam 2 silnik ale zupełnie nie wiem jak to zrobić możecie mi napisać instrukcję krok po kroku ?Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kondzio310
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:47, 28 Cze 2012    Temat postu:

Ja to ją naciągałem tą spreżyne jak silnik jest złożony, Ciągne kopnik do siebie i powinien troche wyjść i zamiast w prawo do kręce nim w lewo aż do skutku, spreżyna sie powinna zachaczyć, potem naciąnąć no i działać. Ale jak sprężyna poszła no to trzeba rozbierać.

Jak ja remont robiłęm to po złożeniu mi nie odbijał i mi sie rozbierać nie chciało. POciągnołem konpik do siebie potem przekręciłem w lewo coś przeszkoczyło później znowu pociągnołem i chyba z nowu w lewo albo w prawo żeby wrócił do odpowiedniej pozycji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 23:27, 28 Cze 2012    Temat postu:

Nudziarz: z tego co zauważyłem pytasz w innym temacie o ogara 205 a to troszkę inne konstrukcje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pią 23:41, 29 Cze 2012    Temat postu:

Dokładnie, w silnikach 023 inaczej się naciąga kopniaka niż w 223. Po więcej informacji zapraszamy do tematu o ogarze 205.

Edit: poprawiłem, jedna cyfra i post całkowicie stracił sens. Razz Dzięki moskit za czujność


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez AmaSoft dnia Sob 7:31, 30 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 1:05, 30 Cze 2012    Temat postu:

AmaSoft napisał:
Dokładnie, w silnikach 223 inaczej się naciąga kopniaka niż w 223. Po więcej informacji zapraszamy do tematu o ogarze 205.


hehehe


edit: sorry musiałem, ale chyba nikt mi nie zarzuci nabijania postów Razz i jeszcze moderator (władza czuwająca nad poprawnością) tak się ładnie wsypał Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Sob 1:07, 30 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 6:01, 30 Cze 2012    Temat postu:

Każdemu zdarzyć się może Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Sob 7:30, 30 Cze 2012    Temat postu:

sorki, byłem w innym stanie świadomości :p Co z tego że moderator, każdemu zdarzyć się może Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nudziarz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:10, 30 Cze 2012    Temat postu:

Panowie wiem że to zupełnie inne konstrukcje. Mam ogara 200 i 205 i remontuje oba silniki i ten sam problem jak naciągnąć tą sprężynę poważnie kiedyś to robiłem i pamiętam że bez problemu sie udawało, ale serio zapomniałem na ... Wink Sprężyny mam dobre :0

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 16:40, 30 Cze 2012    Temat postu:

Ja robię tak gdy silnik jest rozebrany i mam go składać to zakładam sprężynę kręcę dwa obroty do tyłu względem kopania gdy odpalamy silnik jak już naciągnę to przywiązuję sznurkiem do szpilki cylindra później składam do końca silnik i działa jak trzeba. A w silniku od ogara 205 to nie wiem nigdy nie rozbierałem takiego silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin