Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzio
Wymiatacz

Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Nie 10:31, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Od paliwa tez zależny praca silnika jak leją do 95 rożne rozpuszczalniki i wodę to się nie dziw że ci dobrze nie chodzi mówię to z własnego doświadczenia to wiem co mówię . Na słabej kompresji powinien chodzić tylko słaby będzie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Radzio dnia Nie 10:32, 20 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
gerty3
Początkujący

Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:51, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
podkładka pod świecą jest ale ja jestem od niedawna posiadaczem motoru i nie wiem gdzie jest głowica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlik666
Bywalec

Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Police
|
Wysłany: Nie 11:02, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Wkręcasz świece do głowicy.
A co do paliwa to mówimy o tym przypadku a nie że ktoś leje wode,rozpuzczalnik czy coś tam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gerty3
Początkujący

Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:07, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki, o co chodzi z kompresją
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlik666
Bywalec

Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Police
|
Wysłany: Nie 11:27, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Kompresja to wielkości ciśnienia powietrza lub mieszanki paliwowo-powietrznej po sprężeniu w cylindrze.
Najlepszym rozwiązaniem by było gdyby jakiś znajomy czy ktoś pomógł Ci zobaczyć stan tłoku,cylindra.Sprawdzić kompresje możesz delikatnie naciskając do dołu kick starter.Jeśli się zatrzyma w pewnym momencie jak będziesz naciskał to jest ok.Jak pójdzie jak po maśle to wiadomo że komprechy nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawlik666 dnia Nie 11:33, 20 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gerty3
Początkujący

Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:28, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
niee, a może ty mi pomożesz, chociaż w małym stopniu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gerty3 dnia Nie 11:29, 20 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ogierek093
Wymiatacz

Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Nie 11:36, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Aby sprawdzić kompresje wykręć świece i wsadź w tę dziurę palec i poproś kogoś bądź sam kopnij starter (jeśli jesteś wygimnastykowany). Jeśli ci dobrze w palec dmucha to dobra kompresja a jak słabo dmucha to słaba. Przynajmniej ja tak to sprawdzam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ogierek093 dnia Nie 11:37, 20 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlik666
Bywalec

Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Police
|
Wysłany: Nie 11:37, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Jak będzie słaba to zobacz szczelność głowicy,cylindra czy nigdzie Ci powietrze nie ucieka.Jeśli nie to zapewne będziesz musiał zrobić szlif cylindra (lub kupić nowy) no i tłoczek+pierścienie.
A jak dobra to poczytaj o ustawianiu zapłonu.No i działaj !!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawlik666 dnia Nie 11:43, 20 Lip 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gerty3
Początkujący

Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:02, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Kompresja jest ok sprawdzałem kilka razy i za karzdym razem wypyuchało mi palca .[Poradźcie w czym może tkwić błąd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Radzio
Wymiatacz

Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Nie 15:31, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A palca mocno trzymałeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gerty3
Początkujący

Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:42, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
yhy, jescze drógim dociskałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 19:05, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Sprawdź w końcu ten zapłon ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlik666
Bywalec

Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Police
|
Wysłany: Nie 20:48, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
motórzysta napisał: | Sprawdź w końcu ten zapłon .. |
Działaj !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gerty3
Początkujący

Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:00, 21 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
DZiała!!!! jup,ale wszystko prawie bo jak wrzucam 3 to jakby prawie silnik nie pracował i nieidzie nawet na prostej jechać na 3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlik666
Bywalec

Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Police
|
Wysłany: Pon 11:20, 21 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A co zrobiłes ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|