Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
problem z gaźnikiem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 18:39, 14 Lip 2009    Temat postu: problem z gaźnikiem

Słuchajcie paliwo nie chciało wogóle z wężyka lecieć do gaźnika. Wsadziłem ze starego gaźnika tą złotawą śrubkę pod pokrywą komory pływakowej jednak gdy lałem benzyne zalewało mi cały gaźnik... wsadziłem poprzednią śrubkę i paliwo wogóle nie leci teraz do gaźnika, wyczyściłem tą śrubę i dalej to samo...
Drugi problem dotyczy tego że jak już udało mi się ją odpalić (rzadkość) to jechała dopóki nie skończyło się paliwo, jak się skończyło zgasła i nie ciągnęła więcej ze szlaufika ... I jeszcze pytanie gdy biorę ją na popych muszę bardzo długo pchać i bardzo szybko, wtedy strzela i czasem udaje się odpalić w czym problem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Wto 18:42, 14 Lip 2009    Temat postu:

1.jeśli strzela to zapłon masz źle ustawiony lub ci się przestawił musisz go dobrze ustawić.
2.Jeżeli nie ciągnie ze szlaufika to coś z tym zaworkiem jest nie tak spróbuj go dokładnie wyczyścić jeśli to nic nie pomoże to nievwiem co może być z tym paliwem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 19:00, 14 Lip 2009    Temat postu:

1.a może być tak że zapłon dobrze ustawiony ale jest t owina złej przerwy na platynkach??
2. Dlaczego jak siedzi ten zaworek to nie leci paliwo a jak wsadzę inny (jak w niego dmucham to super powietrze idzie) przelewa aż ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Wto 19:05, 14 Lip 2009    Temat postu:

1.Własnie mi chodziło o przerwę na platynkach nazwałem to ogólnie zapłon Very Happy
2.A ten zaworek to nie wiem ale dmuchasz w tego starego to leci powietrze?

EDIT
A jak założysz ten drugi zaworek to spróbuj wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej tą blaszką..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Wto 19:07, 14 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 19:07, 14 Lip 2009    Temat postu:

Tam w tej śrubce jest taki "dzydzel" xD który jak dmucham wychodzi a jak wciągam to i on się wciąga ale nie chodzi tak super luźno. może coś nie tak z blaszką tą??

Za pomoc z tym zapłonem napewno dam pochwałę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Wto 19:09, 14 Lip 2009    Temat postu:

to może ten "dzyndzel" sie zacina i nie przepuszcza paliwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 19:10, 14 Lip 2009    Temat postu:

bo jak wleję paliwo do szlaufika i ostro dmucham to powoli leci tam do gaźnika ale co z tego jak w jeździe samo nei leci i gaśnie, kurde nie wiem co zrobić z tym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Wto 19:15, 14 Lip 2009    Temat postu:

mówie ci porządnie przeczyść ten dzyndzel i będzie dobrze

A co do zapłonu to tlok ustawiasz ok 2mm przed GMP (nie musi to byś akurat 2 mm może być mniej ale do 2 mm nie więcej)i na platynkach przerwę 0,4mm

EDIT
Jakbyś czegoś nie wiedział to wszystko na temat ustawiania zapłonu jest tutaj
http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/ustawienie-zaplonu-jak-to-sie-robi,2765.html


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Wto 19:17, 14 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 19:17, 14 Lip 2009    Temat postu:

Dobra stary dzięki wielkie Wink pochwała leci za pomoc.
A co d ozapłonu gdybym miał źle ustawiony to by chyba wogóle nie palił czy nie??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Wto 19:19, 14 Lip 2009    Temat postu:

może wcale nie palić lub będzie tak jak w Twoim przypadku strzela kicha i cuduje no i ogólnie ciężko odpala
niema za co dziękować to ja się cieszę że mogłem pomóc Wink


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Wto 19:22, 14 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 19:21, 14 Lip 2009    Temat postu:

a jeśli ustawię paltynki na 0.4 mm (słyszałem że kartka zgięta na pół tyle daje to prawda?) i dalej będzie prychał to w którą stronę iskrownikiem pokręcić ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Wto 19:23, 14 Lip 2009    Temat postu:

iskrownikiem na razie nie kręć tylko zobacz co będzie jak przerwę ustawisz dopiero później się zobaczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 19:25, 14 Lip 2009    Temat postu:

Dobra to jutro wieczorem dam znać co i jak po tym ustawieniu ale myślę że powinon być ok, tylko ten gaźnik jeszcze...

Jak ktoś wie co z tym gaźnikiem proszę o pomoc ;*


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Wto 19:26, 14 Lip 2009    Temat postu:

jeszcze nad tym gaźnikiem pomyślę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 19:28, 14 Lip 2009    Temat postu:

Dzięki kolego naprawde

ps.Kurde dałem tam buziaka jak pedał jakiś a miał być uśmiech xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin