Problem - Jawa 50 MustanG

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BinQ
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:26, 15 Sie 2010    Temat postu: Problem - Jawa 50 MustanG

Witam. Mam problem ze swoim zabytkowym motorkiem jawka 50 mustang... Otóż gdy ją odpale z kopa parknie przez 1/2 sec i gasnie... odpale drugi raz i jak jej przygazuje to wgl nie wchodzi w obroty tylko tak sie muli .... manetka jest do konca a on sie muli i tak jakby chcial isc na wyzsze ale nie moze... nie wiem w czym tkwi problem... rowniez w czasie jazdy szarpie jak nie wiem co.... nie da sie jechac... kondensator wymienilem... nic nie dalo... przeczyscilem platynki... nic nie dalo... wymienilem swiece... nic nie dalo... glowice tez wymienilem bo mi sie zepsuła stara... nic nie dalo.... ale na starej to samo bylo.... Nie wiem co jest temu motorkowi... Chodzila dobrze a teraz raptem to... nie wiem... robilem wszystko co mozliwe... ustawialem zaplon... platynki otwierają się dokladnie na krzywce... nie ma mozliwosci zeby byl ustawiony zle zaplon... swieca F70 - iskra zawalista.... Nie wiem poradźcie cos bo ja juz nie mam pojecia co się dzieje....

Niedlugo wrzuce wam filmik jak ona chodzi po zapaleniu...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BinQ dnia Nie 21:27, 15 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 21:31, 15 Sie 2010    Temat postu:

Miałem coś podobnego. Zdejmij iskrownik i sprawdź, czy od wewnętrznej strony, na karterze, nie masz brązowo-czarnego śladu po przebiciu. W moim wypadku, były 2 ślady obok, bo przestawiałem zapłon. Owinąłem wszystko izolką i działało.
Pozdrawiam,
Mac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BinQ
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:36, 15 Sie 2010    Temat postu:

co owinoles izolka? iskrownik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 21:42, 15 Sie 2010    Temat postu:

Od środka karter owinąłem taśmą, żeby odizolować iskrownik od karteru. Sam iskrownik też zaizolowałem, co się dało, każdy wystający kabelek.

Pisałem o tym na forum, nawet dałem foto, poszukam tematu.

EDIT:
http://www.jawa50.fora.pl/usterki,3/szarpanie-silnika-i-slabe-swiatla-wspolny-powod,9534.html


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Nie 21:43, 15 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BinQ
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:43, 15 Sie 2010    Temat postu:

to wez daj link Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BinQ dnia Nie 21:44, 15 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 21:47, 15 Sie 2010    Temat postu:

Bo jeżeli gaźnik masz dobrze ustawiony, wyczyszczony, to może faktycznie trzeba się czepić elektryki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BinQ
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:49, 15 Sie 2010    Temat postu:

gaźnik jest nowy... watpie aby byl brudny Razz

Gaznik to jest raczej dobrze ustawiony... co prawda sporą dawke paliwa ma ... bo pamietam jak mi śp.wojek ustawial to ustawili spora dawke i chodzila...

Zaplon jest ustawiony dobrze... u siebie mam go az max przekreconego w prawa strone ... tylko tak sie zgadza z krzywką


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BinQ dnia Nie 21:51, 15 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 21:52, 15 Sie 2010    Temat postu:

To podejrzane. Zapłon około 1.8mm przed GMP powinien łapać w okolicy połowy skoku iskrownika. Na max w prawo... za wczesny zapłon? To może być przyczyna.

Zaraz namierzę krótki sposób na ustawianie zapłonu od Pks100, i ustaw na nowo zapłon i platynki, bo trochę podejrzane jest to co piszesz.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BinQ
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:55, 15 Sie 2010    Temat postu:

no naprawde dziwna sprawa... to jak namierzysz to podrzuc linka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 21:57, 15 Sie 2010    Temat postu:

http://www.jawa50.fora.pl/usterki,3/jawa-50-problem-z-zaplonem-szczelnoscia-moca,8088.html
Kilka postów w dół, krótka i zrozumiała (jak to na Pks100 pzystało Razz) instrukcja ustawiania zapłonu. Najbardziej powinien Cię interesować punkt 9 i 10.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Nie 21:58, 15 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BinQ
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:05, 15 Sie 2010    Temat postu:

ok. jutro sprawdze Smile Jezeli bedzie dzialac to masz pochwalee 5x Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 22:08, 15 Sie 2010    Temat postu:

Tylko co do ustawiania zapłonu. Jak ogarniesz instrukcję od Pks100, to ja zamiast wrzucania biegu i kręcenia kołem, stawiam motor na stopce, odkręcam dekiel od iskrownika, i kręcę całym magnetem za pomocą śruby, kluczem. I wtedy wszystko ustawiam na biegu jałowym. Grunt, to ustawić precyzyjnie GMP, w tym momencie platynki na 0,4mm a później jest już mierzenie i zabawa, 1,8 1,9 lub nawet 2,0mm. To już doświadczalnie.

Daj znać co z tego wyjdzie.
Powodzenia,
Pozdrawiam,
Mac


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BinQ
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:43, 16 Sie 2010    Temat postu:

Jawa naprawiona ! Smile

Zrobilem nastepujace czynnosi:

1. Zdjolem iskrownik i popatrzylem na cewki od wewnetrznej strony i tak patrze a one sa za bardzo wysuniete i obcieraja magneto... no to jazda srobokret i je wsunolem Smile

2. Po krzywce chodzi taka jakby gąbka co jest na iskrowniku... byla zjechana gabka i wystawal metal ktory dotykal krzywke.. wiec to zaizolowalem.

3. Przeczyscilem gaznik; dysze , ustawilem poziom paliwa.

4. Ustawiłem Zaplon Smile

5. Podokręcałem dobrze wszystkie śruby Smile

Robilem wszystko dokladnie przez 1 godz. I się opłacało Smile

Motorek odpalil od pierwszego kopa Smile Dziala jak zyleta Smile Dzisiaj wstawie fotki mojej jawyy Smile Aa i MAC dzięki na pomoc:) To dzięki tobie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 19:52, 16 Sie 2010    Temat postu:

No i ekstra. Zawsze do usług Wink.
Zapomniałem właśnie, że to mogą być też za blisko ustawione cewki. Ale dobrze, że sam na to wpadłeś.

Czekamy na zdjęcia, oczywiście w dziale "nasze maszyny"

Pozdrawiam,
Mac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin