Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bonus
Nowy
Nowy



Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Wto 18:16, 05 Maj 2009    Temat postu: Problem...

Witam mam problem ze swoim Ogarem 200. Więc jeśli go kopnę to tłok tak jakby stawiam opór obruci się 2 razy i stanie. A gdy go prubuję odpalić na popych to też stawia taki opur i koło się nie chce kręcić. Moim zdaniem jest on zatarty a waszym??;>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patalolo
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: zabrze

PostWysłany: Wto 19:07, 05 Maj 2009    Temat postu:

możliwe że jest zatarty albo ci pierścień pęknoł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vince
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bro.

PostWysłany: Wto 19:17, 05 Maj 2009    Temat postu:

Jest to co napisał kolega wyżej lub spuchł ci tłok.Motor stawia opór gdy tłok spuchnie wtedy ciężko porusza sie w cylindrze musisz go rozebrać i zobacz czy tłok jest dobry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 9:22, 06 Maj 2009    Temat postu:

Jeśli byłby zatarty to nie obróciłby się ani razu , tak mi się zdaje . Może któreś łożysko na wale się sypneło ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gacek017
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Andrychów

PostWysłany: Śro 13:16, 06 Maj 2009    Temat postu:

W pełni się zgadzam z motórzysta. Miałem to samo i wystarczyło wymienić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 16:17, 06 Maj 2009    Temat postu:

Niestety czeka Cie rozbiorka samego cylindra lub nawet silnika, cos sie syplo. Co do zatarc w Jawce takowe raczej nie wystepuja, po tym zatarciu wystarczy obrocic walem i jezdzi sie dalej ewentualnie tlok to ropy i wymiana pierscieni. POzdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonus
Nowy
Nowy



Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Śro 17:12, 06 Maj 2009    Temat postu:

zaczęło się takim objawem ze spadł mi łańcuch.A gdy chciałem go założyc to tak jakby się zablokował silnik wiec nalozylem lekko na zębatke z tyłu i mocno szarpłem tak kilka razy i pomogło.Póżniej jak go odpaliłem to na jedynce normalnie jechał a na 2 strasznie go szarpało. więc bardzo rzeczywiste że zerwałem pierścionki. a może też to być wina łożyska które jest w kopułce po stronie naciagu do sprzęgła?? tam gdzie wchodzi popychacz do sprzegła??Dzisiaj będe go rozbierał wiec wam napisze co i jak.Pozdrawiam;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 17:32, 06 Maj 2009    Temat postu:

Nie te łożysko nie powinno zawinić .. wg mnie jest to czarny scenariusz i niestety łożyska na wale , lub na korbowodzie ..
W moim przypadku rozwalenie łozyska igiełkowego na korbowodzie skończyło się tak

http://www.polskajazda.pl/zoom_poj.php?idpojazd=10054&idfoto=227702


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motórzysta dnia Śro 17:32, 06 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 18:23, 07 Maj 2009    Temat postu:

To lepiej nizby tlok Ci mial przez glowice wypasc Wink Jest to mozliwe i nawet cos takiego widzialem... Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Czw 18:29, 07 Maj 2009    Temat postu:

u kuzyna w polskim silniku rozsypały się igiełki na wale i wał stawał . Możliwe że ci się igiełki rozsypały jak ściągniesz cylinder i tłok to kopnij starterem jak się zablokuje to rozbiórka silnika jeśli nie to wymiana tłoka i pierścienie ewentualnie cylindra ale to już ostateczność Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonus
Nowy
Nowy



Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Pią 10:16, 08 Maj 2009    Temat postu:

problem się wyjaśnił pęknięty 1 pierścionek;( Nie wiem teraz czy oddawać ten cylinder do szlifu. Czy kupić tą Pseudo 60 czyli (55cm) z pierścieniami i tłokiem za 70zl?? Zyska Silnik na tym coś mocy?? Aha jeszcze 1 pytanko Jak teraz ogarek bez ściągniętych blokad i z orginalnym cylkiem szedł 60km/h to jak mu założe ten cylinder 60ccm i ściągnę blokady to ile Pójdzie??^^

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bonus dnia Pią 10:20, 08 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vince
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bro.

PostWysłany: Pią 11:32, 08 Maj 2009    Temat postu:

Słuchaj zobacz czy cylinder zniszczony:)
Moim zdaniem bardziej sie opłaca szlif moto na tym nie ucierpi tak bardzo.
Ale w ogóle ten cylinder 60 tzn.(55) tez nic nie powinien zrobić.Gdybym był na twoim miejscu i chciałbym założyć 60cm to był sprawdził luzy na wale itp jeśli nie ma zbytnio luzów to bym dał może 60cm ale szlif sie chyba bardziej opłaca moim zdaniem;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Pią 12:08, 08 Maj 2009    Temat postu:

po pierwsze jeśli nie masz żadnych rys w cylindrze to po co wymieniać cylinder tylko pierścienie a jeśli chodzi o cylinder to ja bym kupił http://allegro.pl/item626190015_cylinder_jawka_ogar_romet_50_4_tuning_7km_warto.html nie radze kupywać nowych cylindrów mają pełno progów lepiej kupić http://allegro.pl/item624204042_cylinder_jawka_50_dobry.html wybór należ y do ciebie Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 12:38, 08 Maj 2009    Temat postu:

Cylinder nawet pseudo 60ccm tez by Ci dal ale takiego nie wsadzaj. Zdejmij blokady i wymien pierscienie(jezeli nie ma rys). Jezeli sa to szlif +tlok kpl. . Wszystko porzadnie uszczelnij i masz jeszcze dlugie lata jezdzenia. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonus
Nowy
Nowy



Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Pią 14:28, 08 Maj 2009    Temat postu:

Właśnie są takie 3 strasznie grube rysy;( I do szlifu już nie bardzo Bo sa bardzo głębokie;( kupił bym Ten Cylinder 4 kanałowy Ale boje się że mój wał już tego nie wytrzyma... Luzów nie ma dużych tzn prawie niewyczówalne... Ale nie wiem co wy byście poradzili??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin