Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
POMOCY!!! Mój OGAR 200 po każdej przerwie nie chce palić!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
początkujący_ogarowicz
Nowy
Nowy



Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:07, 23 Lip 2009    Temat postu: POMOCY!!! Mój OGAR 200 po każdej przerwie nie chce palić!

Witam i proszę o pomoc! Chodzi mi o to, że za każdym razem, gdy przeczyszczę świecę, przekopię parę razy silnik jak przy zalaniu,wykręcę i wkręcę przepustnicę i wyjmę i włożę na nowo pływak, mój ogarek zapala z pierwszego kopa i śmiga elegancko, lecz wystarczy, że go zgaszę i zostawię na więcej niż 10 minut, to już go za chiny nie odpalę nawet z popychu. Parę razy tylko mi się udało, ale dopiero po godzinie bezmyślnego pchania i zatapiania pływaka, a i tak albo gasł po paru metrach, albo znowu po przerwie nie mogłem go odpalić. Prubowałem go zostawiać i z otwartym, i z zamkniętym kranikiem, ale efekt zawsze taki sam. A najgorsze jest to, że gdy wykręcam świecę, jest ona trochę mokra, więc do końca nie wiem, czy to wina zapłonu, czy tego, że silnik po zgaszeniu zalewa, czy też tego, że nie dostaje paliwa! Dodam jeszcse, że platynki mam ustawione na grubość cienkiego noża, ale tego wszystkiego z iskrownikiem i GMP, co pisali przy regulacji zapłonu, nie potrafię ustawić. A propo świecy po przeczyszczeniu i położeniu na głowicy iskra jest, ale słapa. A w przepustnicy ustawiałem igiełkę na 1 i 2 rowek od dołu, ale efekt zawsze ten sam! Błagam, HELP!!!!! Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pablo161
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 10:44, 23 Lip 2009    Temat postu:

Przed wszystkim zapłon musisz ustawić i nie żadne nożyki tylko szczelinomierz (grosze kosztuje). Ustawienie zapłonu nie jest takie trudne, wykręcasz świece kręcisz wałem (klucz 8 ) w kierunku wskazówek zegara do tego momentu gdy tłok będzie "najbliżej głowicy" (to jest GMP). Gdy masz już tak ustawiony tłok, to wkładasz np. ołówek do otworu po świecy (dotykasz tłoka ołówkiem) i zaznaczasz sobie na 2 końcu ołówka krawędź głowicy, potem odmierzasz (od tego punktu gdzie masz krawędź głowicy) 1,8mm w stronę w którą ołówek wchodził do cylindra. Wracasz tłokiem tak aby był te 1,8mm przed GMP i kręcisz iskrownikiem tak aby na maxa były rozwarte platynki w GMP (0,4mm).

Nie wiem czy kumasz ale jest opis tego na forum... Nie jest to trudne weź to na spokojnie ;D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pablo161 dnia Czw 10:44, 23 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 11:32, 23 Lip 2009    Temat postu:

zostaw zapłon!! jest to wina dziurawego pływaka, nawet jeśli zamkniesz kranik to on jak zatonie będzie podawał paliwo do cylindra i przez to masz mokrą świece, wymień pływak u mnie kosztuje ~10zł albo wcześniej go sprawdź wyjmij go i weź jakiś stary garnek nalej wody/benzyny i zobacz czy się będzie utrzymywał jeśli się będzie trzymał to go ręką utop na jakieś 2 min i jeśli cały wypłynie to jest spoko ale jeśli nie to wiesz a jeszcze możesz po wyjęciu nim po telepać i nic nie powinno w środku być, nie powinien wydawać żadnego dźwięku
Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
początkujący_ogarowicz
Nowy
Nowy



Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:54, 23 Lip 2009    Temat postu:

Dzięki za odpowiedźi pro po pływaka to już go sprawdzałem i jest dobry a poza tym mam nowiutki gaźnik pare dni temu montowany. Zapłon sprubuje ustawić, ale mam nowy problem! Od czasu gdy utworzyłem tego posta kombinowałem przy zapłonie i teraz zapala elegancko od kopa nawet po przerwie, ale gdy wrzucę na jakikolwiek bieg to mi jedzie tak wolno że bym go pieszo doszedł i co jakiś czas strzela a gdy tylko dodam gazu od razu gaśnie! A na luzie gaz idzie elegancko na maksa to tak ryczy że uszy bolą! Co to może być?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 11:55, 23 Lip 2009    Temat postu:

w co strzela gaźnik/tłumik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 12:04, 23 Lip 2009    Temat postu:

jak ryczy i ma mało siły to jest oóźniony zapłon

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
początkujący_ogarowicz
Nowy
Nowy



Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:15, 23 Lip 2009    Temat postu:

Nie wiem w co po prostu na chwilę chamuje i słychać strzał. A co to znaczy opużniony zapłon i jak mogę to zmienić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 12:18, 23 Lip 2009    Temat postu:

możesz ustawić zapłon:
http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/ustawienie-zaplonu-jak-to-sie-robi,2765.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pablo161
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 13:01, 23 Lip 2009    Temat postu:

Jeśli masz opóźniony zapłon to kręcisz iskrownikiem w lewo Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin