Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Pomocy chłopaki nie moge załorzyć tarcz sprzęgłowych
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:22, 29 Lis 2008    Temat postu: Pomocy chłopaki nie moge załorzyć tarcz sprzęgłowych

Wam problem macie jakieś sposoby na to aby wcisnąć te sprężyny przy tarczach bo nie moge za fiksa dać temu rade mam nadzieje że pomorzecie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 17:57, 29 Lis 2008    Temat postu:

Ostatnio kotos sie pokusil i napisal artykul na ten teamt, wiec moglbys skozystac z opcji szukaj!!! Pozatym na to nie ma sposobu. Ja to robilem w wieku 10lat! Tylko kombinerki i moje rece! Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:39, 29 Lis 2008    Temat postu:

myśałem że macie jakieś sprawdzone sposoby może sobie poradze ten artykuł już czytałem i dzięki niemu wiem jak wymienić tarcze tylko pace od kielni troche styrane i nie tej elastycznosci jakoś sobie poradze już chyba wymyśliłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 18:46, 29 Lis 2008    Temat postu:

Ja je ściskałem za pomocą "szweda" (klucza nastawnego) z odpowiednio ustawionymi szczękami. Naciskami przodem narzędzia na spręzynę i zakładamy zabezpieczenie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:11, 29 Lis 2008    Temat postu:

Ja łapie podkładke w kombinerki i sciskam sprężyne dociskając podkładką(w kombinerkach) a drugą ręką wkładam zawleczke. pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 10:32, 30 Lis 2008    Temat postu:

Damian napisał:
Ja łapie podkładke w kombinerki i sciskam sprężyne dociskając podkładką(w kombinerkach) a drugą ręką wkładam zawleczke. pozdrawiam


Tez tak robie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cieply-kc
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 11:50, 30 Lis 2008    Temat postu:

zrób takie płaskownik.
http://www.wrzuta.pl/obraz/ckpkJNffmz/jawa_sprzeglo


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:09, 30 Lis 2008    Temat postu:

jedna z tych metod pomoże a która to sie okaże ale jak co to dajcie jakieś inne propozycje ale ta z płaskownikem jest dobra

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Nie 13:15, 30 Lis 2008    Temat postu:

ja to robię za pomocą tego klucza

http://img114.imageshack.us/my.php?image=obraz014tl4.jpg

dociskam sprężynę tymi widełkami musiałem jeden z nich lekko zaklepać

http://img165.imageshack.us/my.php?image=obraz016dn5.jpg


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 18:21, 01 Gru 2008    Temat postu:

Tak taki plaskownik to lepsza propozycja, szczegolnie dla tych, ktorzy nie wymontowuja silnika z ramy. Pozatym mozna przy "lekkim przerobieniu" i innej technice mozna by uzywac mniej sily, prawo dzwigni. Ja jednak i tak mam nalepsze wrazenia z kombinerkami Wink Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:48, 01 Gru 2008    Temat postu:

zrobione dzięki chłopaki taki płaskownik sie przydał muwie wam świetna rzecz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:19, 01 Gru 2008    Temat postu:

Kupiłem nowe tarcze sprzęgłowei łańcuszek sprzęgłowy i tak patrzę że nie da rady ich złożyć w sposób )|( bo się po prostu nie zmieszczą i teraz moje pytanie: czy można włożyć w sposób (|)- wtedy by wszystko weszło jak trzeba (tam jest jeszcze metalowa przekładka). Co mam zrobić by sprzęgło dobrze przekazywało i rozłączało napęd? A może spróbować na siłę wcisnąć w sposób )|( a jak korkowe wkładki nasiąkną olejem to nie będzie się ślizgać ani ciągnąć? Panowie , pomożecie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goger
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:06, 01 Gru 2008    Temat postu:

ja wkładaqłem i też jedną stroną mi nie chciały wejść to obróciłem i gra poskładałem i chodzi a te tarcze korkowe właśnie mają mieć olej po prostu jak rozebrałeś tak złuż tylko nowe tarcze (ile dałeś za łańcuszek)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 20:34, 01 Gru 2008    Temat postu:

mają być (|), choć jest wiele teorii na ten temat. Niektórzy mówią tak (|(, ja szczerze powiedziawszy nie pamiętam jak to w oryginale było, ale na pewno przednia tarcza ma być (

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 20:48, 01 Gru 2008    Temat postu:

zgadzam sie z macq Wink Tarcze maja byc ustawione tak: (|) Dalej mowiac, tarcze musza byc zamoczone w oleju, nawet jego gestosc i poziom maja bardzo duzy wplyw na dzialanie sprzegla. Co do zakladania nowych tarcz tez mialem ogromny klopot, kupilem polskie tarcze i mialy za duze korki. Zdenerwowalem sie dalem znajomemu wyrobic nowe do starych tarcz i jest ekstra. Jeszcze tylko poprawilem zeby i wymienilem lancuch(sprzeglowy). Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin