Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Po zagrzaniu gorzej pali- jawa 50.
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
razor500
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 5:23, 09 Cze 2010    Temat postu: Po zagrzaniu gorzej pali- jawa 50.

Jak moto zimny to pali z 1 kopa bez dodawania gazu. Jak się zagrzeje to ciężko pali z kopa. Kolega mi poradził, żebym przechylił jawę na prawo i wtedy kopnął i powinna odpalić za 2 kopem. Tak zrobiłem tak jak mówił i odpaliła za 2 kopem. Dlaczego po zagrzaniu jak jest przechylona na prawo to pali, a jak jest prosto to tak ciężko? Jak to naprawić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadek333
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 6:58, 09 Cze 2010    Temat postu:

Moim zdaniem to albo Świeca lub Kondensator (ja wymienialem i pomoglo) ewentualnie zapłon

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tadek333 dnia Śro 6:59, 09 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 11:37, 09 Cze 2010    Temat postu:

Świecę zapewne masz ciemną i okopconą, wskazuje to na za bogatą mieszankę paliwowo-powietrzną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
razor500
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 12:07, 09 Cze 2010    Temat postu:

plusminus- masz rację. Świeca jest okopcona i czarna. Kolega właśnie mi mówił, że po przechyleniu powinna odpalić, za drugim kopem, bo wtedy zuboży się mieszanka, tak więc tutaj również masz rację, że mam za bogatą mieszankę paliwowo-powietrzną. Tylko tutaj się pojawia moje pytanie: Jak zubożyć tą mieszankę, żeby silnik ciepły odpalał, ale bez przechylania na prawo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazik200
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:17, 09 Cze 2010    Temat postu:

wygnij blaszke komory plywakowej w dól

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaLi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 12:44, 09 Cze 2010    Temat postu:

Dla kolegi chodziło o mieszankę paliwowo powietrzną... Więc lepiej zmienić na iglicy rower... Silnik na dotarciu powinien być na 1 rowku od dołu (tam gdzie iglica się kończy), a na 2 po dotarciu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 12:59, 09 Cze 2010    Temat postu:

Iglicę zostaw w spokoju, bo jeśli trzyma wolne obroty i się za szybko nie grzeje, to ustawienie iglicy jest w porządku. Tak jak podał kazik, blaszka w komorze pływakowej w dół, tylko przestrzegam, że ma być do dość lekkie jej podgięcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
razor500
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 20:14, 09 Cze 2010    Temat postu:

Wczoraj wieczorem bawiłem się iglicą, ale uznałem, że 2 rowek(czyli ten, który miałem przed przestawianiem) najlepiej pasuje. Kręciłem też śrubką tą ze sprężyną, ale moto odpalał na 1-2 sekundy i gasł. Dzisiaj podszedłem do jawy i odpaliła, ale zgasła po 1-2 sekundach. Zacząłem kombinować, z przeginaniem blaszki w komorze pływakowej, kręciłem śrubką ze sprężyną i moto już wcale nie chciał odpalać. No, ale w końcu odpalał na popych i tak przerywał, ale po kilku sekundach gasł. Potem trzeba było wyczyścić świecę i znów odpalał, przerywał i zgasł. Już miałem sobie dać spokój z jawą, ale jeszcze zmieniłem świecę i odpaliła z 1 kopa. Przejechałem dzisiaj około 5 km i jak na razie chodzi, świecy nie zalewa, na obroty się wkręca, ale nadal na ciepłym silniku pali z kopa tylko po przechyleniu na prawo. Już chyba sobie dam na razie spokój. Już wolę przechylić kopnąć 2 razy, niż znów się męczyć z tym gaźnikiem i możliwe, że bezskutecznie. Jak na razie to mam już ostatni problem, że coś mi nie trzyma na ciepłym silniku wolnych obrotów. Jeszcze wczoraj trzymała z 10sekund po puszczeniu gazu, ale dzisiaj to tylko puszczę gaz i gaśnie. Wkurzające to, bo na razie nie mogę jeździć po ulicy, a na polnych drogach co chwilę trzeba hamować i omijać dziury, a jak nacisnę sprzęgło i nie dodam gazu to gaśnie. Z resztą zauważyłem, że jak jadę na biegu i puszczę gaz to silnik jak by nie chodzi, a jak dodam gaz to znów chodzi. Jak te obroty zwiększyć? Kręcenie tą śrubą ze sprężyną nic nie daje. No a na zimnym silniku to chodzi normalnie bez dodawania gazu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Czw 5:51, 10 Cze 2010    Temat postu:

no to teraz tak dogiełeś tą blaszkę że ją zalewa Very Happy musisz zmniejszyć poziom paliwa blaszkę w górę....... po prostu za dużo paliwa dostaje a nie przelewa się paliwo ?? nie jest to widoczne?? może też się pływak na prowadnicy zacinać lub jest dziurawy i paliwo się do niego dostało weź go wymontuj i potrząśnij nim jeżeli będzie chlustać to pływak do wymiany......... Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
razor500
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 6:02, 10 Cze 2010    Temat postu:

Zaraz, zaraz, jak według Ciebie się wygina blaszkę w duł, a jak w górę, bo mi się coś pomieszało i górę pomyliłem z dołem. W duł to wtedy, gdy pływak się niżej zanurza, a w górę, jak pływak się mniej zanurza? Czy odwrotnie?
A co do pływaka, to on jest dobry, bo niedawno wymieniałem. No i chyba trochę kapie z pod gaźnika z tej dziurki, a zanim go przestawiałem, nie kapało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 10:49, 10 Cze 2010    Temat postu:

Paweł, pomyliłeś się.. Blaszka odgięta w dół- mniej paliwa, blaszka odgięta w górę- więcej paliwa, teraz zapewne ją podgiąłeś w górę i dostaje jeszcze więcej jego, musisz blaszkę zgiąć w dół.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Czw 16:48, 10 Cze 2010    Temat postu:

racja iwo pomajtało mi się Very Happy więc kolego blaszkę w dół i powinno być dobrze bo jak paliwo leci z tego dzyndzla to objaw jednoznaczny za duża dawka paliwa Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
razor500
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 18:09, 10 Cze 2010    Temat postu:

Czyli miałem rację, bo coś mi się nie zgadzało z tą blaszką, ale każdy robi błędy, więc nie przejmuj się pawlo.
Tak, muszę tą blaszkę podgiąć do dołu, bo jak dzisiaj jeździłem, to się zatrzymałem, zakręciłem kranik i po chwili moto chodził bez dodawania gazu, ale miał za mało paliwa bo miał wysokie obroty i w końcu zgasł, bo paliwa brakło.
A jeszcze, dlaczego mi gaz ciężko chodzi? Linka nie jest postrzępiona bo nowa i nie jest pozaginana mocno. Droga z gaźnika do manetki jest najprostsza jaka może być, ale i tak gaz mi ciężko chodzi. Na dodatek manetki nie mogę puszczać, bo moto zgaśnie i myślałem, że mi ręka odpadnie od tego gazu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidadidadi
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Karczma

PostWysłany: Czw 18:34, 10 Cze 2010    Temat postu:

może masz na chama wkręcone dyszę wolnych obrotów, to jest ta złota śrubka, z prawej strony tej śrubki ze sprężynką na gaźniku,(jest ona krótsza od tej drugiej dyszy), kiedy za mocno jest wkręcona, to nie dostaje paliwa na wolnych i nie gaśnie póki dodajemy gazu, wiec pokombinuj z tą dyszą, bo to jest taka granica, kiedy jset za mocno wkręcona, a kiedy za słabo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
razor500
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 19:34, 10 Cze 2010    Temat postu:

No to zaczyna się problem, bo obie dysze wkręciłem dość mocno. I wydaje mi się, że ja nie mam żadnej sprężyny ani w 1, ani w 2 dyszy. Jeszcze jutro się upewnię, czy mam tam jakąś sprężynę. A tak mniej więcej to o ile obrotu od maksymalnego zakręcenia, trzeba odkręcić tą dyszę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin